De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Inderdaad.. Ik realiseer me nu gelukkig wel dat hij het bij mij altijd wel al heeft gehad. Maar ik ben ook niet meer zo slank als paar jaar terug, al zegt hij dat dat echt geen probleem is.

Beide ga je zoeken naar een reden, terwijl die er misschien wel helemaal niet is..

Ik heb online wat gezocht naar tips. Maar dat blijft natuurlijk per man heel verschillend. Andere standjes zouden ik nog kunnen werken, ik las positieve verhalen over doggy-style en als de vrouw haar benen wat dichter bij elkaar houd dat dat ook positief zou kunnen werken (meer druk)

Maar misschien werkt ook niets, en moeten we het maar gewoon accepteren en wachten op een gelukstreffer❤️❤️❤️

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    Wat een leuke plannen allemaal met oud+nieuw! Gezellig samen met vrienden/familie eten en gezellig doen.
    Hier voor het eerst sinds we in dit huis wonen (6 jaar inmiddels) dat we het thuis vieren. Normaliter altijd met vrienden/familie, maar we hebben dit jaar niet echt zin om G mee op sleeptouw te nemen. Vind het eigenlijk niet zo erg dat we gewoon met z'n drieën zijn. het enige jammere is dat je dan niet heel veel hapjes kunt maken/proeven; als je iets maakt, is het meteen weer zo veel en dan is het ook zonde als je veel weg moet gooien.

@geen moment suprème; dat gebeurt hier ook wel eens, vaak met vlagen. Nu gelukkig al een tijd geen last meer van. Bij mijn vriend is het idee of ik het wel leuk vind vaak bepalend. Maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn en dan heb ik het zelfs nog niet meegemaakt in tijden van 'proberen' :( lastig.. ik snap dat je dan van alles wil aangrijpen, al kan dat ook weer averechts werken. Moeilijk hoor.

@Magnolia29 ook erg frustrerend dit :( laat maar komen inderdaad.

@Brinsa is er niemand anders waar je bij aan kunt haken voor oud en nieuw? Of vind je het wel prima om je op de bank in te bouwen met lekkers?

Vandaag de eerste potentiële trouwlocatie bekeken. Erg leuk om eens te zien wat de mogelijkheden zijn! Ben benieuwd hoe de andere twee zijn komende week :D

Langmuts, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @oud en nieuw.
    Wij gaan met oud jaar overdag naar mijn schoonouders (ja... alweer... En alweer traditie... Maar wel de lekkerst oliebollen van het eiland dus vooruit. Haha)
    S avonds lekker thuis. Patatjes eten en s avonds als de kleine man op bed ligt eten wij toastjes en hapjes. Ik blijf lekker thuis. Vind dat niks al die knallen. Wordt er heel zenuwachtig van als ik buiten ben (oud wijf (25))... zie het al helemaal niet Zit te om met mn zoontje bij anderen te zitten en daar op bed te leggen. Mocht hij wakker worden wil ik dat hij in zijn vertrouwde omgeving is. Als hij wakker wordt ga ik wel even net hem in de straat kijken is in onze straat dan bijna niemand thuis dus hier in de straat geen vuurwerk.

Nieuw jaar even bij mijn ouders langs. Schoonouders verwachten dat we dan ook weer daar langs gaan. Want je hoort nieuw jaar te komen wensen. Maar dan hebben ze pech.. Ga niet 4x in een week daar heen. Ik heb ook nog ouders.

@moment suprême. Lijkt me heel irritant. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Maar kan me voorstellen dat je er wat onzeker van wordt. Als ik het zat ben en meneer lijkt nog niet te willen komen dan span ik net even die bekkenbodemspier aan en hop. Zo geregeld.

Langmuts vindt dit leuk.
  4. Nimm

Nimm Lid

4 dec 2018
    82
    93
    18
    Vrouw
    Wat een leuke oud en nieuwplannen! Wij gaan naar vrienden. Allebei dit jaar een baby gekregen dus wel gezellig om het dit jaar met zijn zessen te vieren ipv met zijn vieren.

Wij hebben besloten om het hele cyclus en menstruatieverhaal los te laten en gewoon lekker van elkaar te genieten. Onze baby is 9 maanden dus we hebben nog helemaal geen haast met een tweede. Mocht het over een tijdje niet gelukt zijn kunnen we altijd de ovulatietesten erbij pakken ;)

Rosy90, Langmuts en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik loop hier elke keer zo achter, dat het moeilijk is om alles na te lezen en te reageren.. sorry! Ik hoop de komende tijd weer wat actiever te kunnen zijn, zodat ik ook een beetje op de hoogte kan blijven van alles en iedereen!

Wij vieren oud&nieuw met zijn tweetjes thuis, ik moet deze weken lange dagen maken op werk dus wil een lekkere rustige avond haha! Kijk al uit naar de oliebollen :D

Hoe is het met jullie?

@Brinsa ik vind zo leuk voor je! Heb je echo gepland?

Rosy90, Langmuts, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier is het vandaag eindelijk doorgebroken. Was dus toch een verlaat ei en die hebben we niet optimaal benut. Baal nu best een beetje. Op naar ronde 2. Iemand enig idee waar het meest recente lijstje is gebleven? :roflmao:

Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw

Nod-lijstje:

Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 05-01-2019
    Nimm - 27 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 06-01-2019.
    Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 01 - NOD 10-01-2019
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 12-01-2019
    Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 04 - NOD 23-01-2019

Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - NOD 25-01-2019
    Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 02 - NOD 25-01-2019

Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019.
    Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019.
    Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.

Zwangerlijstje:

Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 5 september 2019

Afspraaklijstje:

15 januari - Brinsa eerste echo

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @Magnolia29 wat ontzettend kl*te! Hele dikke knuffel voor jou en hopelijk een betere volgende ronde.

@Orchid24 maakt niet uit hoor dat je wat meer afwezig bent. Ik heb 15 januari de eerste echo:D

Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Leuk!!

Brinsa vindt dit leuk.
  10. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Magnolia29 altijd vervelend als het dan toch zo ver is.. Maar vol goeie moed naar ronde 2!! ❤️

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Magnolia29 Jammer! :(

Hier heb ik nog steeds geen positieve ovulatie test.. Hij is net niet positief al een paar dagen..
    Nu zat ik me ineens te bedenken dat ik voorheen altijd 30/31 cyclussen had.
    Vorige keer dacht ik dat het 27 dagen was maar als in reken vanaf het moment dat ik bloed begon te verliezen dan was het toch 30 dagen..
    Dat zou betekenen dat me ei nu nog niet gesprongen is maar dit pas maandag gaat doen..
    En dus zou mijn nod verschuiven naar 14 januari...
    Al zijn het maar speculaties :p ik hoop er wel op want dat zou betekenen dat we nog kans maken deze maand..
    Dan kan ik nog even alles uit de kast trekken om mijn vriend over het randje te helpen:p
    Bekijk bijlage 602328

Langmuts, Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.657
    2.561
    113
    @Lotion dat zou echt top zijn inderdaad. Hopelijk lukt het om je vriend over het randje te krijgen. Veel plezier en succes!

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oké.. schiet mij maar lek.. Ja... weer een post over slijm. Vorige week duiding ovulatiebsteken gevoeld. En 1 goeie. Daarna niks meer gevoeld. Ovu testen die vorige week (ondanks te laat begonnen) redelijk donker waren. Donkerder dan een paar dagen terug. Zit nu op cd 22. Zou toch zweren dat ik vorige week mijn ei had.. gezien de symptomen. En wat denk je. Ga ik naar de wc.. ineens rekbaar slijm op mijn papier... Snap er niks meer van.. Andere dames die dat wel eens gehad hebben? Zo een week na ei ineens rekbaar slijm? Bedenk me net dat toen ik zwanger was van mijn zoontje ik inderdaad na een week (misschien iets langer) na ei slijm verloor. Maar echt heel veel.. Kan het me nu niet voorstellen...

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat zou heel fijn zijn! Nog even alles uit de kast gaan trekken dan ja!

15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik herken het allemaal nog niet zo, heb nog vage cyclus. Heb je een hele regelmatige cyclus? misschien als je dat ook had bij je zoontje dat het nu ook echt zo is, wanneer ga je testen? :D

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Weet nog niet of ik regelmatige cyclus heb. De laatste 2 x wel. Zit nu in cyclus 3. Als ij 5 of 6 januari ongesteld wordt dan heb ik 3 cyclussen van 28/29 dagen gehad.

Maar begreep van iemand op t forum dat het ook kan komen doordat we eergisteren seks hebben gehad. Blijkbaar kan dat een dag later nog een beetje er uit komen ofzo. Dus ga er maar van uit dat dat het is.

17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ohh ben wel erg benieuwd nou, word afwachten.. kan van alles zijn dus, fijn dat het lichaam altijd zo duidelijk is he:rolleyes:

Imona vindt dit leuk.
  18. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling dames!! ❤️

Geniet ervan, en op naar een vruchtbaar 2019 ;)!!

Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ook van hier; een heel mooie jaarwisseling! En een heel gezond, liefdevol en gelukkig 2019 met allemaal mooie lieve gezonde baby’s! :)

Orchid24, Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    04df63e526c8fb123259649d8bf600496d0dc6.jpg .

Orchid24, Neilia en Rosy90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina