Het nieuwjaar bij iedereen goed verlopen? C werd om 23:00 uur wakker en zat ineens onder de waterpokken.. Toen ze ging slapen had ze er nog geen 1. En natuurlijk heb ik niks in huis tegen de jeuk Verder was het hier vrij druk met vuurwerk. Maar ik hou ervan
Ahhh.. Ja dat kan ineens erg snel gaan! Heb je havermout/vlokken in huis? Dat in een washandje doen en dan in een badje helpt ook tegen de jeuk. .of een badje van dode zeezout.. Of de huid insmeren met maïzena, vervanger voor mentholpoeder. Hopelijk heb je daar iets van in huis.. Beterschap!
@Lotion och wat sneu! Zul je altijd zien dat je dan idd niks in huis hebt. Hoe ging het verder vandaag met haar? Heeft ze er veel last van?
Hope helaas Ik ga morgen vsm waterpokken creme halen. @Magnolia29 ze heeft veel jeuk en het worden er steeds meer. Ze zitten ook op der billen en plasser en daar heeft ze de meeste last van. Nu zag ik ze net ook op der hoofdhuid onder der haar dus ik kan morgen mijn lol op met haren kammen Hopelijk krijgt N ze gelijk ook dan ben ik er maar vanaf.
Beste wensen iedereen! @Lotion wat sneu Is de jeuk inmiddels al wat minder bij haar? Of duurt het wat langer eer zo'n crème werkt? Hier oud en nieuw weer overleefd! Het was het idee om gewoon met z'n drietjes te zijn, maar een paar dagen daarvoor boden een paar vrienden aan om hier langs te komen voor spelletjes, dus hebben we dat gedaan Lekker hapjes gemaakt en buiten de gewone hapjes heb ik ook nog drie (!!) oliebollen op in een uur tijd Ze waren echt bijzonder lekker! Vanavond maar weer sporten Inmiddels ook een tweede trouwlocatie bekeken, morgen nog een derde, en tot nu toe hebben ze allemaal nog plek in mei. Stel dat we daar voor zouden kiezen, dan komt er ook even een pauze op het proberen voor een tweede. Ik ben dus wel benieuwd welke kant het op zal gaan. Na het laatste bezoek morgen kunnen we een beetje gaan rekenen wat het bij de verschillende locaties zou kosten en wie weet kunnen we vrij snel daarop al offertes aanvragen. Staan er nog testjes op het programma toevallig?
Nog geen testje op het programma. Wel bijna nod. Ergens tussen 5 en 7 januari. Als ik 10 januari nog niet ongesteld ben ga ik testen. Voel nog weinig.alleen spieplrpijn in mijn liezen. Een wat 'voller gevoel van binnen en hoofdpijn.. 3e dag op rij.. Dus ik hoop dat ik gewoon dit weekend ongesteld ga worden.
Gelukkig nieuwjaar! Hier nog niet ongesteld, maar ook een negatieve test. Ik denk dat mijn cyclus gewoon nog even op zich laat wachten. Spannend voor de meiden op het wachtbankje!
Hier ook nog geen menstruatie. Wel continue een vol gevoel onder in mijn buik en een halve kilo er bij op de weegschaal. Dus hoop dat die van het weekend of begin volgende week komt.
Zo dames, zijn jullie ook zo blij dat de feestdagen voorbij zijn en het normale leven/ritme weer kan beginnen? Hier echt helemaal klaar met al dat gevreet. Meteen goed begonnen gisteren, kan nu nog mooi een paar weken (maanden hoop ik niet...?) Op dieet nu ik nog niet zwanger ben haha! Hebben jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar? Kleine dingen die je zou willen veranderen?
Ik kan ook nog wel 25 kilo missen Maar merk dat ik het moeilijk vind te lijnen omdat het er straks misschien wel dubbel en dwars weer bij zit Maar dat excuus probeer ik nu om te zetten in positieve gedachten ; gezond eten is goed tijdens zwangerschap, en als ik gezond eet val ik waarschijnlijk nog af ook Dus ja, ik probeer nu ook wat extra op mijn eten te letten.. Verder geen goede voornemens, ik zie wel wat me toekomt
Vermoed dat menstruatie 1 deze dagen komt. Heb enorme zoete trek. Gewoon een vreetbui. Heel licht menstruatie krampen en een wat zeurend trekkend gevoel in mijn buik. Last van bekken met lang staan. Dus hoop dat ie snel door komt.
Oh dat gaat bij mij vaak net zo inderdaad @Imona als het dan moet komen, dan liever direct! @Brinsa hoe gaat het met je?
Ik heb echt geen idee meer. Ik heb begin december 3 dagen gebloed en 18 december 5 dagen gebloed. Ik weet niet zo goed welke mijn eisprong en welke mijn menstruatie was. Ik kan dus dit weekend ongesteld worden, maar ook mijn vruchtbare dagen hebben... of mijn cyclus is gewoon nog niet op gang. Hahaha, wat een onduidelijkheid he!