@Magnolia29 . Vind het zo jammer dat ik het niet meer terug kan vinden. @Langmuts succes hoop dat het vandaag gewoon lukt. Sorry dames kreeg geen meldingen meer. Ook voel ik me de afgelopen 2 dagen zo beroerd dat ik het niet helemaal trek om actief mee te schrijven.
Heel goed Hoe beroerder je je voelt, des te minder je hoeft te piekeren over de zwangerschap . Nog een weekje! Hoe heeft je vriend het bij z'n familie?
Hahaha dat is waar! Ja nu gaat het snel, kan niet wachten. Mijn vriend heeft het fijn maar mist me ontzettend erg. Zegt dat hij nooit meer zolang zonder me weggaat. We zijn wel al lekker aan het fantaseren over de baby via de telefoon.
Oh dat snap ik! En wat ontzettend schattig dat hij dat voelt en ook benoemt, heerlijk ❤. Ja, dat fantaseren gaat de hele zwangerschap door Hebben jullie al namen op de plank liggen? En willen jullie het geslacht ook weten? (Je snapt wel dat ik als voorpret gewoon met jullie allemaal mee fantaseer hè tot ik zelf een positieve test in handen heb )
Hahaha ja we hebben al een hele tijd wat namen klaarliggen. Willen het geslacht ook weten zodra het kan. Hij denkt een meisje, mijn ouders en ik denken een jongetje.
Dit! Je zoekt je leeftijd links en dan de maand waarin je zwanger raakte. Bij N was ik 29 en raakte in november zwanger, roze hokje, is ook een meisje. Bij mijn zusje ook al 2x raak en bij vriendinnen klopte het ook. Meer voor de fun natuurlijk, maar ik vind het wel grappig
Gisteren is het niet gelukt om het überhaupt gezellig te maken.. Ik was extreem duizelig, kreeg draaiende ogen en kon nog niet eens normaal liggen, laat staan bezig zijn wat het is geweest geen idee, maar ik ben er mee in slaap gevallen en nu lijkt het weg te zijn gelukkig.. Ml vroeg vanmorgen hoe het ging, toen zei Ik met de duizeligheid goed, maar dat ik baalde omdat het mijn meest vruchtbare dag was geweest, en we weer een maand verder zijn.. Hij reageerde "nuchter" en zei dat het met hem sowieso nog wel even kon duren gezien zijn presteren.. zo erg zit hij er dus wel mee . Heb zo met hem te doen Heb toen zo relaxed mogelijk gereageerd met dat we eens moeten gaan zoeken wat hij ECHT fijn vind.. En dat hij vooral moet gaan ontspannen (niet alleen tussen de lakens) Helaas geen goed nieuws dus voor vandaag
Wat ontzettend balen ik weet ook niet precies hoe je dat kan oplossen. Lijkt mij voor jullie beiden heel erg frustrerend. Kun je je misschien nog herinneren hoe het hiervoor gelukt was met de andere twee? Of was dat probleem toen nog niet aan de orde?
Toen was het ook al een probleem, maar niet met eigen handwerk, dus hadden we wat speling.. Ook hadden we 1 manier gevonden waarbij het soms wel lukte. En toen was het "kindje maken" ook veel spannender dus dat werkte denk ik ook positief mee. (nu met 2 kids weet je wel een beetje hoe het allemaal werkt ) Nou ja, hier kon hij niets aan doen, en hebben we meer tijd om te oefenen met nieuwe dingen laten we het daar op houden
Wat een goede instelling! Top hoor Balen dat je je dan zelf niet goed voelt, kun je idd je man niet de schuld van geven Misschien toch vanavond nog even een poging wagen? Of weet je zeker dat je ei al geweest is?
Als het lukt gaan we vanavond gewoon proberen .. Ik ga straks ff weer testen, kijken of hij weer negatief is.. Weten jullie hoe lang je positief kan testen?
Oh dat is een goeie... Heb geen idee. Las laatst een bericht van iemand die anderhalve dag een positieve test had, daarna liep hij af.
Wat balen! Maar als het goed is maak je vanavond nog wel een kans toch? Want je ei springt binnen 24-48 uur na de piek toch? En daarna is het eitje toch nog 12 uur te bevruchten dacht ik?