Jij drinkt veel toch? Misschien dan toch beter tot morgenochtend wachten. Ik drink veel te weinig dus mijn urine is altijd geconcentreerd. @Tuttebelleke ik heb het enorm naar mijn zin! Vandaag hadden we met het hele team een high tea. Heel gezellig Ik heb geen verstand van handbal maar neem aan dat het een goeie overwinning is.
Pff ik weet het niet meer hoor.. Vandaag halverwege de middag ineens heel veel buikpijn alsof ik ongesteld ben /morgen ga worden.. Maar dat zou volgende week woensdag pas moeten. Aan de ene kant klinkt het zo logisch, aan de andere kant klinkt het onmogelijk Tja als ik me niet lekker voel wordt ik negatief hihi, merken jullie het
Ahh lief dat je dat zegt, geeft moed! Stiekem lijkt het mij ook zo hoor, maar ik durf haast niet te geloven dat het zo zal zijn
Nou meiden, de pijntjes hebben me gelukkig weer grotendeels verlaten! Ik twijfel alleen of ik morgen of vrijdag zal gaan testen Ik wil testen voor het weekend, dat sowieso maar uiteraard wil ik liever geen negatieve test hihi
Tegen beter weten in vanmorgen getest en mezelf teleurgesteld.. Omo wit. Waarschijnlijk gewoon nog veel te vroeg.. Nu 9dpo en als ik van de rode bloeding uitga, heb ik gisteren mijn innesteling gehad. Dan zou gisteren of vandaag mijn hcg beginnen, dus nog te weinig om te testen.. (klinkt logisch toch om moed te houden? )
9dpo is ook wel erg vroeg hoor Kan best zijn dat je over 2a 3 dagen pas positief test. We houden moed
Ja en eigenlijk wist ik dat ook wel hihi Maar diep van binnen ben ik er zooo van overtuigd dat het deze ronde raak is en dan kan het me niet snel genoeg gaan De ongi pijntjes zijn trouwens terug. Dit voel ik normaal alleen als ik ongi BEN..
Ooh dat is frustrerend! Je moet nog 6 dagen voor je NOD.. Snel vooruit in de tijd dan.. hopelijk betekenen die krampen niks slechts. Duim duim duim!! Ik ben weer begonnen met ovulatietesten. De streep word al goed zichtbaar dus denk dat me ei ergens dit weekend is of maandag..
Ja ik hoop het ook! Wil nou weleens voor het echt op het wachtbankje @Imona heb je een nieuwe NOD? Hor gaat het nu? @Brinsa hoe gaat het? Nog aan het nagenieten van je goeie echo? Wanneer heb je weer een echo?
Aah wat jammer meis! Maar inderdaad wat je zelf al zegt misschien ben je gewoon te vroeg! Ik hoop en duim ontzettend met je mee dat het gewoon lekker wel raak is hoor!