Late reactie! ben er ineens achter dat in het envelopje berichten staan! Haha ik ben echt soms een muts. Mijn NOD is 13 feb.
♥♥♥♥♥♥ NOD - lijst: Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 04 - NOD 23-01 Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - NOD 25-01 Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 02 - NOD 25-01 Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 04-02 Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD 07-02 Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - nog geen officiële ronde - NOD 05-02 Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 13-02 Nimm - 27 jaar - tweede kindje- ronde 02 - NOD 14-02 Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD onbekend Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Zwangerlijstje: Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 5 september 2019 Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september 2019 Afspraaklijstje: 25 januari - Lauren5 - intake & echo gynaecoloog 18 februari - Brinsa - intake & termijnecho[/QUOTE]
Een vraagje mijn cyclus is een beetje wisselend. De ene keer ben ik met 26 ongi de andere keer met 28 dagen ( of is dat een vrij stabiele cyclus?). Is het dan zo dat mijn eisprong ook verschilt? Is het dan een idee om ovulatietesten te gaan doen? Wat zijn jullie ervaringen? Krijg je dan meer inzicht in je cyclus. En moet je klussen ( vind ik zo'n naar woord) op de dag dat de ovulatietest een donkere streep laat zien? Benieuwd naar jullie ervaringen. Of zeggen jullie vooral omdat ik nog maar zo kort bezig ben laat die ovulatietesten nog even liggen
Dat kan. Ik gebruik ovulatietesten (zie handtekening voor cyclus) en zit deze ronde op dag 13 met nog steeds een negatieve test. Ik heb dit keer dus een langere cyclus. Bij een positieve ovulatietest springt je ei binnen 24-48 uur. Ik klus op de dag van de positieve test. Dan moet je goed zitten
@Langmuts ik was allang naar de op=op gereden als ik jou was Je houd het spannend! Ik vind het wel veel symptomen maar je lichaam kan je af en toe goed voor de gek houden.
Ik ben te bang om te testen denk ik.. dat dan blijkt dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ik vind aan mijn roze /bloed achtig verlies zijn vreemd geurtje zitten. geen menstruatie luchtje zeg maar.. Misschien morgen toch maar even met de auto op pad dan heb ik hem voor woensdag/donderdag tenminste in huis toch?
@Langmuts dat kan ik me voorstellen. Wat dat betreft is tot woensdag wachten misschien wel beter. Ik duim nog steeds dat alles positief uitpakt Enne kan je je dan wel bedwingen? Als ik er 1 heb liggen dan moet ik ook testen
Het is maar goed dat ik nog geen positieve test heb. We hebben totaal geen tijd voor elkaar. N heeft de waterpokken en die slaapt amper.. lees: valt al 2 dagen op rij om 04:30 pas in slaap.. Ik ben kapot
Wat naar dat N zo ziekjes is door de waterpokken! Ik hoop dat hij zich gauw weer wat beterder voelt en dat je daarna de positieve test hebt!
Wat sneu voor N. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gesloopt bent! Hopelijk knapt hij snel weer op!
Oh @Lotion Wat naar van N! Hoop dat hij snel opknapt en jullie even flink bij kunnen slapen...vreselijk slopend zulke nachten! Snap dat je kapot bent!
Ik had vannacht en vanochtend echt vreselijke krampen... alsof mijn ongesteldheid ieder moment door kan breken. Ga morgen een testje wagen, maar alles in mij zegt dat het niet raak is deze ronde