De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Hopelijk gaat dat helpen! Extreme misselijkheid is zo kut!! Ben je de hele dag door misselijk? Moet je veel spugen?
     
  2. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Primperan lees je goede verhalen over, hopelijk werkt het voor jou ook gauw goed!
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  3. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha neee ik ben er nog niet klaar voor. Ik twijfel nog heel erg! Ik denk ook dat ik maar van het Nod lijstje af ga, maakt het ook zo spannend. Even weer terug naar het wachtende gedeelte.
     
  4. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ohhh ik wilde je niet onnodig zenuwachtig maken sorry!

    Doe wat goed voelt, ik zal je ook niet telkens weer vragen:oops:
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Lauren5 Ja hij heeft de waterpokken.
    En volgens mij begint er 1 te ontsteken die ziet er zo raar en onrustig uit.
    Zijn gezicht zit ook vol maar die zijn allemaal licht van kleur dus die zie je van een afstand niet.
    Maar zijn buik, rug en billen etc zitten echt vol en die zijn vuurrood.
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ja ben de hele dag door misselijk. Kan ook heel moeilijk eten en drinken. Spugen hoef ik gelukkig niet meer sinds de medicatie. Maar heb wel de hele tijd het gevoel te moeten spugen.
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ahh wat sneu!
     
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lauren5 Wat een mooie echo! Altijd fijn die eerste bevestiging dat alles goed is. Geniet er lekker van! M.u.v. de ochtendmisselijkheid natuurlijk :confused: Hopelijk ben je daar snel vanaf.

    @Magnolia29 :DIs het nieuws al een beetje geland?

    @Langmuts Geen idee of er iets is geweest voor je menstruatie. Het kan natuurlijk, maar het hoeft ook niet zo te zijn. Ik probeer zelf wat minder waarde te hechten aan kwaaltjes, omdat het (bij mij in ieder geval) echt niets zegt als ik er vóór de nod last van heb.

    @Lotion Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Hopelijk is N daar ook goed van opgeknapt!

    @Roosie91 :) Het ìs ook spannend! Dat vindt iedereen geloof ik wel :)

    @testdrang, geen idee meer wie het vroeg, maar hier nog geen testdrang. Zeker omdat we een bruiloft gaan plannen als ik niet zwanger ben, wil ik niet eerst met een negatieve test in handen zitten, terwijl het dan drie dagen later ineens raak blijkt te zijn en we al een 'save-the-date' hebben uitgestuurd. Ook zo stom om die dan weer in te moeten trekken.
    Ik denk dat ik wacht tot zaterdag als ik eerder nog niet ongesteld ben, dan is mijn vriend ook lekker thuis. :)
     
    Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ovulatie test nog steeds negatief.
    2e streepje is compleet onzichtbaar.
    Vet irritant dit.
     
  10. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh wat raar zeg:eek:
     
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Echt he. Snap er helemaal niks van :confused:
     
  12. Nimm

    Nimm Lid

    4 dec 2018
    82
    93
    18
    Vrouw
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Lotion Wat vreemd dat er nog niks te zien is! Hopelijk snel een mooie knaller van een ovu test :thumup:

    @Tuttebelleke Knap hoor dat je tot zaterdag kunt wachten haha! ;) Ben benieuwd naar je test! Hier nog niet echt aan het idee gewend. Iedere x bedenk ik weer iets nieuws; vk vellen, moeders voor moeders aanmelden, we moeten de rommelkamer leeghalen en behang stomen, tot wanneer moet ik werken (komt echt heeeeel gunstig uit met de zomervakantie, vorige x had ik ook al zo'n goede timing met verlof dus collega's zullen wel balen :roflmao:) Gaat vanalles door me heen haha ;)
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  14. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Even totaal iets anders. Ik werd vandaag gebeld dat ik morgen ochtend op sollicitatiegesprek mag komen. Maar nu vragen ze me een korte beschrijving van mezelf te maken.

    Zoo moeilijk! Help!
     
  15. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Is gelukt. Haha. Beetje last van zenuwen.
     
    Rosy90, Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  16. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh dat is soms inderdaad best lastig.. Maar fijn dat het gelukt is! Heel veel succes morgen!!
     
    Imona vindt dit leuk.
  17. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dank je. Ik wil die baan heel heel graag.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Veel succes morgen! :thumup: Gewoon jezelf zijn, komt goed :D
     
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Lauren5 Wat een prachtige echo van jullie baby! Blijft bijzonder ❤. Man reageerde heel verrast gisteravond. Had de rest in een envelop gedaan met een kaartje 'you make me nauseous! Or is it your baby I'm carrying? Anyway, it's your fault!' Met de datum erbij en liefs van baby.... Hij was laat thuis, maakte het open en was eerst in shock. Daarna heel blij :D
     
    Rosy90 en Langmuts vinden dit leuk.
  20. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ahhh ❤️❤️❤️
     

Deel Deze Pagina