Dromen over nog een kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 27 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hallo allemaal!
    Er zijn hier op zp heel veel groepjes met name voor de vrouwen die actief bezig zijn/gaan voor (nog) een kindje. Nu leek het ons een idee ook een groepje te maken voor de vrouwen die eigenlijk nog wel de wens voor een kindje hebben maar nog even moeten wachten om wat voor reden dan ook, of waarvan de kans dat het nogmaals gaat gebeuren heel klein is.. of dit nu is omdat de partner niet meer wilt of lichamelijk het niet mogelijk is.

    Voor die groep is dit topic bedoelt :)
     
  2. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    I'm in, dromen mag, toch? ;)
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Voor mij een droom, voor mijn man een nachtmerrie.

    T is niet zoals met een kleur op de muur dat je er nog iets tussenin in kan kiezen
     
  4. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja dat is dan zo lastig he als je zelf graag wllt maar je man niet meer.. juist daarom maar dit groepje want soms is het voor je eigen gevoel gewoon lastig
     
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik heb nog wel kriebels. Maar op dit moment is het fysiek geen goed idee. Daarbij hebben mijn jongens ook wat extra aandacht nodig op het moment. Sowieso zit het er de komende twee jaar nog niet in en het kan ook best zijn dat het bij dromen blijft.
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  7. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja mag ik vragen waarom fysiek geen goed idee? Vind je het leuk met ons mee te kletsen want juist voor dit soort vrouwen bedoelde ik dit groepje want tsja kwa verstand kies je bepaalde dingen maar je gevoel.....
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Mijn bekken zou het niet trekken op dit moment. Ja ik zou het gezellig vinden om mee te kletsen.
     
    Phoebe vindt dit leuk.
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Leuk!!

    Oh herkenbaar van de bekken! Ik heb er ook nog steeds last van, fietsen kan ik nog steeds niet :(
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Hoe lang geleden ben je bevallen?

    Ik probeer mijn bekken wat te verstrekken door rustig aan te gaan bewegen. Ik probeer ook zo min mogelijk te tillen.
     
  11. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Merk je dat dat beter gaat? Heb jij er nog fysio voor? Van wanneer zijn jou kindjes?

    Ik ben bijna 18 mnd geleden bevallen. Ga ook wel nog steeds naar fysio toe.. niet tillen lukt hier vrijwel niet :roflmao:
     
  12. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dit topic is op mijn lijf geschreven. De wens is er zeker nog van mijn kant, bij mijn man niet. Zelf kan ik niet geloven dat deze zwangerschap de laatste was
     
  13. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja toch best vrouwen die in deze situatie zitten! Fijn dat het een topic is wat bij je past! Denk je dat je man definitief niet meer gaat willen?
     
  14. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Phoebe hij zegt het toch te menen :p. We zullen zien natuurlijk. Ons jongste zoontje is pas 4 maand. Maar ik heb altijd 3 kindjes gewilt, en als het ons gegeven is waarom niet?
     
  15. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa snap ik! Ik dacht altijd 2 kindjes te willen ben hier al enorm dankbaar mee natuurlijk maar toch heb ik nog steeds enorme kriebels voor een 3e
     
  16. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.378
    774
    113
    Wat fijn dat ik deze groep vind.

    Hier was ik na 6 kids klaar voor mijn gevoel..
    Af en toe kwam wel even het gevoel naar boven, maar dan ook het gevoel van het is goed zo.
    Voor mij een teken dat het ook zo was, want dat had ik na de andere niet.

    Afgelopen september een positieve test in handen, er kwam toch nog een cadeautje aan.
    Erg moeten wennen, vooral manlief, maar toch ook weer o zo welkom.
    Helaas ben ik afgelopen vrijdag ons kindje verloren met ruim 8 weken zwangerschap.
    De echo's waren al niet goed dus wist dat het eraan zat te komen, maar toch kwam het binnen en is de pijn en het verdriet groot.
    Tot eergisteren weefsel en veel bloedverlies gehad en begin nu weer wat op te knappen.

    Helaas is er bij mij wel wat los gemaakt, maar bij mijn man niet .

    Ik mag niet klagen natuurlijk heb een prachtig gezin, maar toch doet het pijn en maakt het het verdriet om dit kindje toch wel wat groter.

    Mijn man heeft geen definitief nee gezegd en ik weet wel waarom om mij niet te kwetsen,maar diep van binnen weet ik dat hij echt niet meer wil.
    En hij heeft natuurlijk gelijk we hebben een mooi gezin, maar ik zal dit toch een plekje moeten gaan geven en stiekem ook al weet ik dat het dom is geeft het me ook een klein beetje hoop dat het meteen geen nee is.
     
  17. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat vervelend van je miskraam en zo recent! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

    Het valt me op dat veel van ons die eigenlijk nog wel een kindje willen dit zeggen ( dik gedrukte stukje tekst ) maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin! Tuurlijk zijn we allemaal blij en dankbaar voor de kids die we hebben, maar daarom mogen we ook best verdrietig zijn of verlangen naar nog een kindje toch?
     
    Julia1987 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Mijn jongste is bijna twee. Die hoef ik niet zoveel meer te tillen. Ik verschoon haar op de salontafel waar ze zelf op mag klimmen. Ik heb een fietskar waar ze zelf in kan klimmen. De trap kan ze al een tijdje, dan loop ik achter haar voor het geval dat. Het ledikantje kan ze met wat hulp in klimmen. Sinds ik deze aanpassingen heb gedaan heb ik veel minder pijn. Maar afvallen zal ook helpen om de pijn te verminderen in mijn geval.
     
  19. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat fijn dat het voor jou zo lukt met de aanpassingen! Hier met ik dr wel veel tillen nog ze is sowieso vaak aan het kwakkelen kwa gezondheid dus dan sowieso meer hangerig.. ik ben (bewust) alleenstaande dus dan doe je toch vaak al meer dan je bekken eigenlijk willen :roflmao:

    Kwa gewicht herken ik wel! Hier ben ik pas geopereerd en hoop ik dat het afvallen ook die klachten zal verminderen!
     
  20. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Dat lijkt mij zwaar zo alleen. Mijn vriend werkt wel veel en zou binnen zijn veld ook nog kunnen werken zonder thuis te komen. Maar helemaal alleen zou ik denk ik niet trekken.

    Wat voor operatie heb je gehad?
     

Deel Deze Pagina