@Orchid24 hopelijk heb je al je vragen opgeschreven zodat je met alle antwoorden die je zoekt terug naar huis komt! Ik ben benieuwd in elk geval
ben beetje verdrietig.. eerst uitgelegd dat ik nu menstruatie heb en dat was natuurlijk al vreemd. Toen zei ze wel we houden dit als dag 10 aan, anders word het te ingewikkeld. Dus dat vond ik fijn! Vervolgens echo, rechts allemaal kleintjes dus geen groei.. links enorm echt enorm.. toen zei ze oke dat heb ik nog nooit gezien.. dus ze ging gynaecoloog erbij halen.. die keek erna, maar kon vanalles zijn en op dit moment hoeft er niks mee. Even in de gaten houden dat het kleiner word en niet groter. Vervolgens wat ik echt niet oke vond.. zei de gynaecoloog tegen de assistente: deze ronde gebeurt er waarschijnlijk weer niks, volgende ronde letrozol en ze hoeft geen afspraak bij haar gynaecoloog. Ik dacht echt... hallooo? ik zit hier ook nog? ken dat mens niet en dan gaat zij voor mij beslissen dat ik letrozol krijg en mijn gyn niet zie.. dus toen ze weg was tegen assistente gezegd dat ik geen vertrouwen meer heb in pillen en dat ik graag injecties wil. (ben trots op mezelf want ik merkte dat ik alweer dicht sloeg door die gynaecoloog) dat begreep ze gelukkig wel en mocht dus afspraak maken bij gynaecoloog. Maarr die kan pas 25 september dus dat is veels te laat.. dus echt kut kut kut.. denk toch dat ik even een telefonische afspraak aanvraag om in ieder geval te bespreken dat ik echt injecties wil.. want anders moet ik een maand wachten voordat er een beslissing genomen word.. Maandag weer een echo, dus hoef dit keer niet 2x in de week omdat ze dus verwachten dat er niks gaat gebeuren.. hopelijk is deze ronde snel voorbij, word die ene een heel stuk kleiner.. en krijg ik gewoon injecties via telefonische consult toegestemd..
@Orchid24 goed dat je voor jezelf op bent gekomen!! En groot gelijk dat je vraagt om een telefonisch consult. Genoeg is genoeg. En hopelijk stemt jouw gynaecoloog ook gewoon telefonisch toe, aangezien jullie dit toch al eerder hebben besproken. Hopelijk maandag inderdaad een stuk kleinere follikels en duurt het dan niet te lang meer tot de injecties.
ja precies ik zou de keuze hebben.. uit 3 dingen en dan komt zij die ik nog nooit gezien heb even beslissen dat het letrozol word.. en niet eens tegen mij praten erover.. ja ben benieuwd! Hopelijk gaat het me lukken.. maarja moet bijna wel.. bedoel ze werken pas sinds maart met letrozol dus daarvoor kwam altijd injecties na clomid.. dus het is gewoon een logische vervolgstap en het is mijn lichaam. Heb clomid geprobeerd, ik hoef geen vergelijkbaar medicijn.. ben ik straks misschien wel weer 3 maanden verder met niks.. het is gewoon tijd voor injecties! Het is ook niet zo dat ik heel snel ben doorgestuurd via de huisarts.. dus we wachten al lang genoeg! hoe is het met jou?
@Orchid24 precies! En wat je vraagt klinkt logisch, dus daar zullen ze hopelijk ook niet moeilijk over doen Wanneer wil je gaan bellen? Hier gaat het goed! Vanmiddag om 13:20 de termijnecho. En ondanks dat ik wel verwacht dat het goed zit, is het toch wel een beetje spannend. Ook zou er dan een gok gedaan kunnen worden volgens de Skull-theorie, dus ik ben ook wel heel benieuwd wat de mensen hier op het forum daar over gaan zeggen
Ik stuur straks een econsult en dan neem ik aan dat daaruit volgt hoe laat en wanneer ik kan bellen haha! Ja tuurlijk is altijd spannend! ja ben zo benieuwd! ga ik vanmiddag even gluren bij dat topic
Knuffel @Orchid24 ik hoop nog heel hard dat je lichaam jouw deze ronde gaat verrassen. Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!!
@Tuttebelleke veel plezier en succes straks! @Roosie91 dankje! Hoop het ook maar het is ook goed zo anders.. niks aan te doen en dan hopelijk krijg ik injecties en dan gewoon snel een zwangerschap daarmee!
Alles goed! Handjes, voetjes en zelfs 5 dagen vooruit gezet! Zou dus betekenen dat ik morgen al 12 weken ben 11 maart ben ik uitgerekend. Ik plaats straks een foto in het skull-topic. Ben razend benieuwd wat je denkt @Roosie91
BEZIG Orchid24 - clomid 150 - NOD? ZWANGER Roosie91 - 19 augustus ‘20 - Meisje Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M AFSPRAKEN Orchid24 - 31 augustus - 2e follikelmeting Orchid24 - 25 september - gesprek gynaecoloog
Goed bezig @Orchid24 ! Gewoon een routine afspraak bij de verloskundige, maar ook nog een geslachtsbepaling, die zal ik er wel even inzetten
BEZIG Orchid24 - clomid 150 - NOD? ZWANGER Roosie91 - 19 augustus ‘20 - Meisje Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M AFSPRAKEN Orchid24 - 31 augustus - 2e follikelmeting Tuttebelleke - 16 september - geslachtsbepaling Orchid24 - 25 september - gesprek gynaecoloog
BEZIG Orchid24 - clomid 150 - NOD? ZWANGER Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R AFSPRAKEN Orchid24 - 31 augustus - 2e follikelmeting Tuttebelleke - 16 september - geslachtsbepaling Orchid24 - 25 september - gesprek gynaecoloog
@Tuttebelleke ik zag dat ze in het nub topic gereageerd hadden! Door de nub twijfel ik dus omdat ik het ook een jongens nub vind. Ooh jee wat denk je zelf?
@Roosie91 ik had het gezien inderdaad Hopelijk reageren er nog meer mensen. Ik heb zelf echt geen idee. Maar de volgende echo is inderdaad de geslachtsbepaling, dus dan horen we het wel Hoe gaat het met jouw herstel?
Gek hè dat je zelf geen idee hebt! Maar toen ik dus zwanger was de tweede had ik ook geen idee en dat was dus wel een jongen ik ga nog even mijn mening aanpassen 60% meisje 40% jongen Met mij gaat het goed! Ik rust nog lekker veel mijn man is t/m maandag nog vrij. dus ik pak even goed mijn rust voor dat ik er weer alleen voor sta.