Ja klopt. Is zo ontzettend hard gegaan! Zo raar dat hij officieel geen baby meer is. Vind het bij jou zo snel gaan, alweer de 4de maand! Ben zo benieuwd wat jullie krijgen
@Brinsa nog gefeliciteerd!! Ja ze hebben de woning! moet veel aan gedaan worden maar het is een eerste huur woning dus ze hebben niet veel keus haha maar wel leuke woning! ja morgen eindelijk duidelijkheid! Zie er best wel tegenop en heb tot nu toe eigenlijk het hele traject niet echt als zwaar ervaren, maar de afgelopen dagen vond ik toch wel lastig.. het niet weten of ik misschien weken of maanden geen behandeling meer krijg en wss geen eisprong.. en misschien zelfs een operatie.. ben blij als er een stappenplan is! Jeeej gaat hard! voel je de kleine al?
@Orchid24 aah, ik hoop met je mee dat je morgen een duidelijk stappenplan krijgt! En voor het voelen van de baby is het nog wel heel vroeg hoor verwacht met 16 weken op z'n vroegst misschien. @Brinsa gek he? Dat hij al een dreumes is? Maar dat groter worden is ook echt wel leuk. Zeker als je dan foto's terug gaat kijken en ziet hoe bizar veel ze al zijn veranderd Vanmiddag gebeld door de verloskundige: nipt was helemaal in orde
Ja vind dit eerlijk gezegd ook veel leuker dan het eerste half jaar.. ben zijn eerste jaar fotoboek aan het afmaken en inderdaad wat een verandering zeg! Hij krijgt alleen met de dag ergere driftbuien dus dat vind ik wel heftig soms. Jeej wat fijn dat de nipt goed is!
@Brinsa nog gefeliciteerd met E! ik vind die fase van 1 jaar zo leuk, leren lopen, kletsen enz Dan worden het echte mensjes @Tuttebelleke jeetje de 4e maand alweer. Heb je een voorgevoel qua geslacht?
@Brinsa en het gaat nog veel leuker worden Is er inmiddels al contact met je opgenomen om naar zijn slapen te kijken? Misschien dat zij ook wat inzicht kunnen geven in de driftbuien. @Lotion ik neig een beetje naar een jongen. Maar goed, 50% kans dus we gaan het zien @Orchid24 hopelijk heb jij inmiddels een mooi stappenplannetje met de gynaecoloog besproken!
helaas haha ze belt pas tussen 4 en 6 en meestal word dat dus na 6 ben zo benieuwd wat het word bij jou!
Oh ja, dat duurt nog even. Had eigenlijk verwacht dat je jezelf weer om 8:30 had ingepland Maar dat zal wel niet hebben gekund, anders had je het vast gedaan En ik ben ook echt suuuper benieuwd! Wel volgende week woensdag pas om 18:00 aan de beurt, dus moeten er dan ook nog even op wachten.
Haha ja als ik vannacht om 3 er kon zijn had ik het nog gedaan Ah jaa zo spannend en leuk! Leuke spanning
@Tuttebelleke had hun zelf maar gebeld omdat ik niks hoorde maar lang verhaal kort ze kunnen niemand meer aannemen. Vandaag weer contact gehad met de ka en ze heeft me bij 2 andere instanties aangemeld. 1 die ook kan helpen bij zijn gedrag. Al hebben deze ook allebei een wachttijd van ongeveer 4 maanden .
@Brinsa jeetje 4 maanden wel heel apart dat dat bij de eerste instantie die vol zit dus ook helemaal niet van tevoren gemeld is. Zit je daar dan reikhalzend naar uit te kijken en dan gaat het niet door
Ik ben weer een blij mens Ze begon meteen met dat ik zelf mocht kiezen tussen letrozol en injecties, dus ze heeft nu injecties ingevoerd in mijn dossier (oke zie er wel beetje tegenop maar wel blij) ze wist niet van mijn cyste af staat wel in mijn dossier, maar is veel werk om even naar te kijken natuurlijk maar onder de 10 cm doen ze in principe niet opereren, omdat het vaak zelf verdwijnt en je dan ook even niet zwanger kan worden dus proberen ze niet te vroeg te doen. Nouja prima zit ook niet te wachten op een operatie. Wel kwam ze zelf met dat ze het wilt vervolgen met echo’s dus fijn! Maar ik zit nu in einde van mijn cyclus, dus ik hoef pas een echo als ik ongesteld word. Soms word het tijdens menstruatie ook kleiner. Dan krijg ik ook de prikinstructies. Ze heeft bericht gestuurd naar apotheek dus kan morgen weer beginnen met provera en dan duimen duimen duimen dat die cyste braaf krimpt En dan eindelijk op naar een eisprong!!
@Orchid24 aaah wat fijn zeg! Niks extra vertraging, maar gewoon meteen door met hetgeen waar jij het meest heil in ziet Dat moet toch gaan leiden naar iets fantastisch zou je zeggen
BEZIG Orchid24 - gonal-f + pregnyl- NOD? ZWANGER Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R AFSPRAKEN Tuttebelleke - 16 september - geslachtsbepaling
wat goed! Dat klinkt als een goed plan. Kan me voorstellen dat je daar blij van word Wel spannend van dat prikken, ik zou het doodeng vinden bikkel ben je!