De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

De ene laatste foto is de reeks :cry:
    Ze is echt een natuurtalentje.. bleef braaf zitten, even lachen en we waren met 2 minuten klaar :D
    Bekijk bijlage 662274

Mississippi, Magnolia29, Langmuts en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha ik vind het ook best eng.. bloedprikken vind ik niet zo heel erg, maar een vloeistof inspuiten vind ik altijd veel akeliger en dan bij mezelf en elke dag.. maar iedereen zegt dat het snel went dus daar ga ik dan maar vanuit:roflmao:

3. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hele leuke foto!!❤️

Neilia vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Lotion aaaah :) Heeft ze dat natuurtalent van jou?
    Zou wel makkelijk zijn volgende week! Hoe gaat het met de zenuwen?

@Orchid24 kan me ook wel voorstellen dat dat spuiten snel went. Hoeveel vloeistof moet je inspuiten? Zal vast geen deciliter zijn ofzo :D

Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat weet ik nog niet, volgensmij is laagste 50 of 25 eh ofzo? zegt me niks:roflmao: maar het zal niet heel veel zijn nee maar als het te weinig is dan steeds ophogen tot goede dosis heb

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat een schatje @Lotion

wat fijn @Orchid24 dat je zelf mocht kiezen en dat je binnenkort mag beginnen met wat jou het zinvolste lijkt!

@Tuttebelleke hoe is het met de vermoeidheid? Beetje vol te houden op het werk?

@hier gaat het goed hoor! N is nog steeds zeer tevreden echt heerlijk!! Ik ben wel nog steeds super super moe nacht voedingen zijn best vermoeiend:p
    Helaas dochter vandaag ook thuis, school had gevraagd of we kleuters toch thuis wilden houden bij verkoudheid ivm als ze de leraar aansteken dat die dan thuis moet blijven en getest moet worden. Dus het word een druk dagje zo:p nou ja zie wel op tegen de hele winter hoor ik bedoel ze zijn bij mij in de winter de ene week verkouden en daarna weer een week ‘beter’. Ik begrijp school volkomen hoor want ze hebben niet zomaar inval maar vind het wel een dingetje. vanmiddag komt het cb weer hier thuis om N even te wegen omdat ik nog geen maxicosi kan sjouwen en auto rijden dus dat is wel fijn, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is:)

fijne dag!!

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ahh wat en scheetje! En wat heeft ze al veel tandjes! E. Heeft nog steeds maar 1 tand door en 2 die half door zijn:roflmao:

8. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Roosie91 fijn dat het nog steeds zo goed gaat met N! :) Hoe gaat jouw herstel?
    En ik verwacht dat scholen wel een iets andere insteek moeten gaan hebben als het straks kouder wordt, dan is de helft van alle kinderen aan het snotteren, dus om die dan allemaal thuis te houden...

En de vermoeidheid tijdens werkdagen gaat eigenlijk wel goed. Ik heb het nu op het moment zo super druk met het opstarten van het schooljaar, dat ik helemaal geen tijd heb om moe te zijn ;)

@Brinsa 1 tand :) dat is inderdaad nog niet heel veel, maar dat komt vanzelf! Zodra ze eenmaal tandjes krijgen, verandert dat koppie ook zo gigantisch :)

Magnolia29, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke helaas niet :p ik ben niet zo fotogeniek.

@Brinsa L heeft er al 8! C en N hadden er op deze leeftijd pas 2.
    Vind het echt zo schattig die mini tandjes :D

@Roosie91 hier hoeft dat gelukkig niet.
    C is snotverkouden en mag gelukkig gewoon komen.
    Al snap ik het wel als school zou vragen ze thuis te houden.
    Maar met werk is dat wel lastig te doen.
    Fijn dat alles goed gaat met N!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Lieve meiden ❤
    Ik heb jullie schandalig lang niet gevolgd... schaam me diep :oops: Vanaf nu zal ik weer wat vaker posten hoor!

@Roosie91 Wow, jullie meid is alweer een maand oud! Heb even in je oude berichten gesnuffeld, wat een prachtige naam heeft ze ❤

@Lotion Ahhh popje! Wat ziet ze er mooi uit! Bijna een jaar alweer, wat gaat het hard! En nog even, dan de belangrijke dag voor jullie. Spannend!!

@Tuttebelleke 14 weken al!! :eek:Hoe gaat het met je? Al een beginnend buikje? En wat vindt je dochter er van dat ze grote zus wordt?

@Orchid24 Spannend hoor, zelf spuiten. Ben je inmiddels al begonnen? Hoe gaat het verder met je/jullie?

@Brinsa Nee joh, 1 tand?! :eek: V heeft er ook al 8 :roflmao: Hoe gaat het met jullie verder?

Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 nee ben nog niet begonnen, zit nu op dag 4 van provera dus nog 6 dagen te gaan en daarna is het wachten op mijn menstruatie. Het is afwachten wanneer mijn menstruatie dan precies komt.. dan krijg ik eerst een echo en prikinstructies en op dag 3 beginnen met spuiten.

Het gaat wel, mijn man heeft nu vakantie dus lekker veel afleiding. ik zit ook in een whatsappgroep met een groep van hier en daar praatte ik altijd veel mee, maar als enige niet zwangere was het toch wel confronterend. En sinds paar dagen heb ik eindelijk wat afstand genomen daar.. Ik heb goede hoop met spuiten, maar merk nu ik weer aan het wachten ben dat de onzekerheid weer wat meer toeslaat..

hoe is het met jou?

12. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 "al een beginnend buikje?" :roflmao::roflmao::roflmao: Ik loop al vanaf 8 weken in positiebroeken :|:roflmao:
    Dus eerder een "reeds gevormd buikje" ;)
    Jij ook al weer lekker gestart op school?

@Orchid24 Fijn dat je man nu ook vakantie heeft. Dan zijn die warme dagen echt een cadeautje lijkt me :)
    Kan me goed voorstellen dat je moedeloos wordt van dat ellendige wachten :(
    Word je tijdens het spuiten net zo gevolgd met echo's als met de clomid? Want dan weet je in elk geval wel snel of het allemaal doet wat het moet doen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk!!

Ja bij spuiten zelfs nog belangrijker dus ik behoud mijn echo's :D

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  14. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 aah kijk, dat is goed om te horen :) Dan alleen nog even ongesteld worden en dan hups! weer door!
    Geniet lekker deze warme dagen nog van je alcoholische versnapering dan! Daar is het echt weer en tijd voor ;)

Orchid24 vindt dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha ja ga ik nog zeker doen! Ja ik hoop dat mijn lijf niet weer zo doet als de vorige keer, meteen door inderdaad!

16. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Het ziet er naar uit dat het een jongen wordt dames! :D

Langmuts, Magnolia29, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja?? Al zeker? :D Wat leuk!! :D

18. Neilia

Neilia Niet meer actief

aaaaah zo leuk! :D