De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat fijn @Orchid24 :D een dagje later dan zou moeten? Ik duim dat de cyste vrijdag minder is!

    hoe gaat die @Tuttebelleke al gewend aan het idee van een zoon?:D

    @Lotion hoe was jullie grote dag?:)

    Ik schrok mij vanmorgen kapot:oops::eek: N sliep gisteren om 22:00 uur werd ze om 06:00 wakker vanochtend woow ik voel mij als herboren joh haha :roflmao:

    baby spam: :D
    Bekijk bijlage 663436 Bekijk bijlage 663437
     
    Magnolia29, Neilia, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Roosie91 ja een dag later dan dat ik gewend ben, maargoed kan gebeuren!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Yeah! Wat goed. Ik hoop zo ontzettend erg dat die rot cyste gekrompen is. Spannend hoor nog 3 dagen en dan hopelijk eindelijk goed nieuws voor jullie!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Roosie91 wat een poppetje zeg! En heerlijk hè een nacht doorslapen. En slaapt nu sinds een week eindelijk door:D:D. Hij slaapt nu alleen op zijn kamertje dus dat had hij blijkbaar echt nodig.
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Thanks:D ze is zoo lief echt waar haha ik kan niet stoppen met kusjes geven en naar haar kijken:oops:

    Jaa dat is echt heerlijk! En wat fijn dat E door slaapt! Ooh hij wilde dus echt alleen liggen? Wel moeilijk voor jou zeker, dattie nu niet meer bij je ligt? Is altijd weer zo’n gevoelsding
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 aaah! Wat een flinke kijkers! Kan je al een beetje zien welke kleur ze worden?
    Hier eigenlijk al wel gewend aan het idee van een jongen, al blijft het toch een beetje gek. Maar dat zal denk ik de hele zwangerschap wel blijven :)
    En wauw! Nu al zo lang slapen! Ook wel echt fijn dat je zelf ook hebt doorgeslapen! De eerste nacht dat G. doorsliep, heb ik uren wakker gelegen te wachten tot ze zou komen :rolleyes::)

    @Brinsa Oooh! Wat fijn dat E. ook doorslaapt! Dan word je zelf ook weer meer mens van :) Hoe gaat het verder? Met E. zijn plekjes? En met jou?
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja als ze in de maxicosi moet dan gaan die ogen wijd open:o: dan denkt ze wat is dit?? Haha
    Ze krijgt denk ik blauwe of blauw/grijze ogen :)
    Aah ik snap dat het nog een beetje gek voelt maar als hij straks geboren is dan is Het meteen goed❤️
    Haha ja ik schrok echt heel erg maar achteraf heel fijn hoor even een nachtje wat meer uur achter elkaar slapen.
    Haha ja dan zit je maar te wachten hè :p
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat fijn joh! Lijkt me voor jezelf wel echt een hoofdstuk dat word afgesloten, maar goed je nachtrust wat meer terug is ook wat waard :D
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lekker genieten van die roze wolk! :D Komt een leeftijd willen ze dat niet meer, tot die tijd lekker veel doen:p
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Yes, goed nieuws! Hoop met je mee voor vrijdag, nog maar even! :thumup:

    @Roosie91 Wat een popje! Heerlijk hoor en wat goed dat ze al door slaapt! :eek: Geniet er van :D

    @Tuttebelleke Jongens zijn echt zo leuk :D Ik moest in het begin ook wennen, maar het is echt zo gezellig. Hij is veel makkelijker dan N was (is :rolleyes:) , dat scheelt ook al de helft :|:roflmao:
     
    Tuttebelleke, Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Roosie91 onze dag was echt prachtig!
    Precies zoals we het wilde :)
    Mijn schoonmoeder deed nog een speech en zei van te voren dat ze ging proberen niet te huilen, nou bij de eerste zin stonden de sluizen al volledig open hoor :roflmao:
    S avonds een lekker gezellig sfeertje met een klein groepje.
    We kijken er met een grote glimlach op terug :D
     
    Tuttebelleke, Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Orchid24 hoe vreemd om te zeggen maar wat fijn dat het is losgebarsten :D
    Begrijp ik nou goed dat je vanaf deze ronde moet gaan prikken?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat fijn dat je zo genoten hebt!

    En ja klopt! Hopelijk vrijdag beginnen!
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    spannend! Vind je het niet eng?!

    @Roosie91 wat heerlijk trouwens zo een nacht!
    En wat een knappert!!

    We zaten met L in een negatieve spiraal.
    S avonds was het alleen maar huilen, uren wakker zelfs tot midden in de nacht.
    Maandag bleef ze in der eentje bij mijn moeder slapen.
    Met lood in mijn schoenen bracht ik der weg, medelijden hebbend met mijn moeder.
    De volgende ochtend appte ik hoe ze geslapen had.
    Kreeg ik een appje: Heel goed! Ze is niet wakker geworden en slaapt nog steeds!
    :eek: Het was inmiddels 9:00!
    Om 10:00 uur appte ze dat ze net wakker was.
    Toen ik der om 15:00 kwam halen sliep ze.
    Mijn moeder vertelde me dat ze nog maar 1,5 uur was wakker geweest die dag :eek:
    Ik zag de bui al hangen voor savonds natuurlijk.
    Maar ze slaapt sindsdien mega goed!
    Volgens mij heeft mijn moeder de reset knop gevonden :D en wat zijn wij daar blij mee :D
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Jawel haha, maar eerste keer is dus in het ziekenhuis dat scheelt! En ik hoor van iedereen dat je er snel aan went!

    Hahaha nou top voortaan als het weer minder word, weer even bij oma dus :roflmao:
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Lotion nou dat klinkt als een prachtige dag! Wat heerlijk echt een dag om nooit te vergeten!
    Haha die L die denkt bij oma ga ik eens lekker uitrusten! Nou wat fijn dat ze thuis dat ook doorzet want het lijkt me ontzettend vermoeiend.
     
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 ik ga er vanuit dat jij weer stipt om half 9 aan de beurt bent, dus ik duim alvast dat je straks een mooie naald in je been/bips/buik? geduwd krijgt! We horen het wel :)

    @Roosie91 en? was het een toevalstreffer dat N. zo lang sliep? Of hebben jullie nog meer heerlijk aaneengesloten nachten achter de rug?

    @Lotion fijn dat de spiraal doorbroken is! Volgende keer na het eerste slechte nachtje, HUP weer naar oma :D

    @Magnolia29 haha dat zou wat zijn! G was echt al super makkelijk, dus wat er nu aan komt, kan eigenlijk alleen maar moeilijker worden (of dat houd ik mezelf maar voor, zodat het straks niet te rauw op m'n dak komt...)
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee helaas pas om 11.40! Haha ik mag straks zelf een naald in mijn buik gaan zetten, bovenbeen mag ook maar ik denk dat dat minder prettig is:p
     
    Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke het was een toevalstreffer hoor:p jammer voor mij haha maar ik hoop dat er snel weer zo’n nacht komt:D

    @Orchid24 succes strakjes hoor!!

    jullie nog leuke dingen geplant van het weekend?:)
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Roosie91 Haha ik geef E. Nog steeds ontelbaar veel kusjes op een dag:roflmao:. Wat jammer dat het eenmalig was dat ze doorsliep. Maar elke nacht die ze doorslaapt is mooi meegenomen.

    @Lotion wou oma heeft een wonder verricht zo te horen wat heerlijk. Slaapt ze nog steeds goed?
    En wat een prachtige dag hebben jullie zo te horen gehad.

    @Orchid24 oeehh nog een paar uurtjes spannend! Ik hoop zo op goed nieuws! Mag je man wel mee ?

    Hoe is het met jou @Langmuts ?

    Hier ging. E gisteren voor het eerst in zijn nieuwe autostoel. Heb het nog een tijdje geprobeerd te rekken want dan zou het laatste beetje baby echt over zijn. Hij was er alleen zo aantoe dat ik het toch maar heb gedaan. Meneer vind het geweldig:D Bekijk bijlage 663590

    Ik heb verder geen plannen dit weekend. Ben al de hele week niet zo lekker dus gewoon rustig aan. En jij @Roosie91 ?
     
    Orchid24, Magnolia29, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina