De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Oh pas om 11:40 @Orchid24 ? Dat zijn we niet van je gewend ;) Maar we hopen op goed nieuws!

    @Roosie91 ah, toevalstreffer is jammer, maar het beginnetje is gemaakt!

    @Brinsa Prinsheerlijk in zijn nieuwe autostoel :D Begin jij al een beetje op te knappen nu de nachten wat beter gaan? Kan me goed voorstellen dat je je dan langzaamaan steeds meer mens gaat voelen weer :)

    Hier niet veel bijzonders gepland dit weekend. Zondag beginnen de eerste handbalwedstrijden van het seizoen weer. Man zit met een geblesseerde enkel dus kan ook niet spelen, al gaan we wel aanmoedigen natuurlijk :)
    En gister zijn gordijntjes binnen gekomen voor de baby-kamer via Marktplaats! Echt super leuk, verduisterend en voor 25 euro, dus ik ben helemaal blij :) We moeten alleen nog even het 'stop-stukje' in de gordijnrails aan de andere kant zetten en dan hangen ze prachtig :) (Er staat nu nog teveel andere rommel op de kamer voor een foto, maar dat komt tzt wel ;) )
     
    Orchid24, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ja ik voel me steeds uitgeruster. Wordt nu zelfs uit mezelf wakker in de ochtend dus dat is een goed teken!

    Handbal je nu zelf niet nu je zwanger bent?
    Hebben jullie al veel voor het kamertje? Ben heel benieuwd vind het altijd zo leuk om kamertjes te zien.
    Ik ga dit weekend wel het bed waar ik op sliep opslaan dus dan heeft E echt een eigen kamer.
     
    Orchid24, Magnolia29 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Brinsa Kijk hem eens trots zitten! :D Mooi stoeltje hoor, en idd; nu echt geen baby meer ;):cry:

    @Tuttebelleke Wie weet wordt deze nóg makkelijker dan G! ;) Heb je al wat kleding gekocht voor hem? Ik vind jongens kleding shoppen zo anders dan voor meiden... Er is zo weinig keuze :| Voor meiden kun je los met broeken, rokjes, jurkjes enz. Nu ben ik met een broek en een shirt/trui wel klaar :o::roflmao:

    @Roosie91 Ah jammer die toevalstreffer, maar wie weet doet ze het de komende tijd wat vaker. Wel fijn in elk geval, zo'n makkelijker baby! Hoe voel je je zelf qua herstel?
     
    Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Volgens mij is je afspraak nu/net klaar. Hoe ging het?
     
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Brinsa jaa ze slaapt savonds wel al vroeg meestal rond een uur of 21:00/21:30 dus dat is ook wel lekker.
    Aah kijk de kleine man eens zitten, de schat❤️
    Oudste L gaat bij opa en oma logeren zaterdag op zondag dus dat is ook wel even lekker. Gaan niet zo heel veel doen, lekker wandelen in het bos ofzo:)

    @Tuttebelleke leuk aanmoedigen! Maar handbal je niet als je zwanger bent trouwens?

    @Magnolia29 ik voel me weer langzaam de oude worden, behalve de vermoeidheid maar dat zal nog wel even duren:p
    Hoe is het met jou kleintjes?:)

    @Orchid24 hoe is het gegaan?:)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Grappig dat jullie vragen of ik niet handbal nu ik zwanger ben :) Dat gaat namelijk écht niet :roflmao:
    Handbal is een best fysieke sport met veel contactmomenten met de tegenstander, met zo'n dikke pens is dat echt niet te doen :) Al moet ik zeggen dat ik vorige zwangerschap tot 16 weken wel heb doorgespeeld, maar toen tekende het bij lange na niet zoals nu.
    Gister bedacht ik me nog dat ik tijdens de eerste training na mijn vorige zwangerschap een simpele beweging wilde maken en ik echt als een lappenpop in elkaar zakte :roflmao: Je spieren rondom je bekken heb je best wel nodig voor de sport en die krijgen best een flinke klap bij zo'n zwangerschap/bevalling :)

    @Brinsa we hebben al wel een boel voor het kamertje, denk dat we echt alleen een kledingkast en wat verdere aankleding nodig hebben. Als er wat meer te zien is dan het gordijn en wat andere rommel, zal ik zeker een foto delen :)

    @Magnolia29 goh, nóg makkelijker! Dat zou toch eens wat zijn :D
    Verder eigenlijk alleen nog een uniseks broekje gekocht toen we nog niet wisten wat het zou worden. Maar bij de eerstvolgende sale zal ik zeker los gaan (zolang er inderdaad iets leuks te vinden is!)
     
    Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Sorry meiden lees even niet alles en reageer even niet op alles.

    het was kut.. cyste is niet gekrompen dus gynaecoloog kwam erbij kijken.. hij zei normaal kijken we 3 maanden aan, maar 3 maanden is lang als je een kinderwens hebt plus als je zwanger word hebben we liever dat die cyste al weg is. Dus ik krijg een operatie.. hopelijk binnen 4 weken plek.. voor nu dus wederom helemaal niks en wachten :cry::cry: ze doen tegelijkertijd een HSG en kijken of er verder dingen zijn die een zwangerschap in de weg kunnen zitten dus dat is wel fijn.
     
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ach meid toch wat een naar bericht:( hier hadden we niet op gehoopt. Zie je erg op tegen de operatie? Ik hoop dat je snel aan de beurt bent en dat jullie dan écht verder kunnen. Heleeee dikke knuffel en wees maar extra lief voor jezelf dit weekend ❤️
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wel een beetje.. nog nooit een operatie gehad.. en ik lees alweer dat je 6 weken erna geen seks mag hebben en geen zware huishoudelijke taken en dan denk ik 10 weken niks :cry: hopelijk zeggen ze wat anders na de operatie.. vind dat zolang weer :cry: wanneer gaat het nou eens mee zitten..​
     
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    BEZIG
    Orchid24 - ?

    ZWANGER
    Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN

    BEVALLEN
    Brinsa - 6 September ‘19 - E.A
    Imona - 2 Oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 Januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R

    AFSPRAKEN

    02 oktober: Orchid24: telefonisch gesprek verpleegkundige 13.00
     
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Shit zeg :(
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    @Orchid24 neee!! Dit meen je niet. Wat een rot bericht. Inderdaad wanneer gaat het jullie nou eindelijk eens meezitten. Wel fijn dat de gynaecoloog je niet nog eens 3maanden laat wachten. Ik hoop heel erg dat je zodra je weer ingesteld wordt na de operatie gewoon kan beginnen. En ik hoop vooral dat het na de operatie weg is en niet meer terug komt.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja zeker fijn! Ik wil hem als mijn vaste gynaecoloog, ik denk mijn gynaecoloog echt 3 maanden had willen wachten..

    Ja ben benieuwd.. ja dat hoop ik ook!
     
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ah gatver wat een naar bericht!! :cry: Had je zo iets anders gegund lieverd.. Hoop dat er snel plek voor je is... En hopelijk daarna alles schoon en good to go voor een volgende ronde! Maar iedere maand niet proberen is vreselijk als je een kinderwens hebt... Dikke knuffel meid!!

    Heb je de wijn en de chocola er bij gepakt vanavond?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoop het ook! nee wel cake haha :roflmao:
     
    Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Oh ja dat vermoeide blijft idd nog wel even ;):p Maar fijn dat het verder goed gaag! Wat vinden grote zus en broer en van? Zijn zij er al een beetje aan gewend, zo'n klein zusje er bij?

    Hier gaat het heel goed ❤ N zit nu in groep 1 en heeft het enorm naar haar zin. Vriendinnetjes gemaakt, ook al een paar x na schooltijd mee afgesproken. Juf is tevreden, blij meisje als ze thuis komt. Dikke prima! V is een heerlijk makkelijk mannetje, zegt al papa en mama en staat sinds gisteren af en toe een paar seconden los :D. Loopt (rent) alle banken en tafels bij langs! En zo blij, lacht eigenlijk altijd. Trotse mama hier! Over 3 weken wordt hij alweer 1, dat vind ik wel een dingetje :cry: Daar gaat m'n baby! :o:
     
    Tuttebelleke, Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 aah wat fijn dat het zo goed gaat op school met N :) Lijkt me ook zo'n leuke nieuwe stap.
    En V nu al aan het rennen? Wat had ik dan toch een 'lui kind', die liep pas met 16 maanden! :roflmao:
    Gaan jullie z'n verjaardag nog aangepast vieren?

    Ik heb nu toch laarzen besteld! :| Om de saaie zwangerschapskleding te compenseren. Maandag komen ze binnen! (Zit een sleehak in, zal je zien dat ik er tijdens de zwangerschap helemaal niet op kan lopen :rolleyes::roflmao: maar dat mag de pret niet drukken ;) )

    [​IMG]
     
    Rosy90, Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wauw gaat ineens super snel allemaal, dus even schakelen maar ben er klaar voor!

    Ik zou vrijdag gesprek met verpleegkundige hebben en wist niet wanneer operatie zou zijn dus ik dacht ik stuur een econsult wanneer ik ongeveer contact kan verwachten en ook of ze denken hoe het met corona gaat verlopen..

    Belde ze vandaag op en eerst zei ze 22e, dus nouja prima ging toch al uit van rond die tijd! En ineens: ohhh wacht ik heb vrijdag heel veel ruimte. Dus ik dacht deze vrijdag :eek::eek: maar ja doen natuurlijk..

    Dus vanmiddag gesprek met verpleegkundige, morgen gesprek met anesthesist. Donderdag bellen ze over hoelaat operatie enzo en vrijdag dan operatie :eek::D

    Zijn we corona in ieder geval voor en hebben we het ook weer gehad!
     
    Magnolia29, Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    BEZIG
    Orchid24 - ?

    ZWANGER
    Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN

    BEVALLEN
    Brinsa - 6 September ‘19 - E.A
    Imona - 2 Oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 Januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R

    AFSPRAKEN

    29 september: Orchid24: Telefonisch gesprek verpleegkundige 14.00
    30 september: Orchid24: Telefonisch gesprek anesthesist 15.30
    01 oktober: Orchid24: Telefonisch gesprek details operatie vanaf 14.00
    02 oktober: Orchid24: Operatie
     
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Wat super dat je vrijdag al terecht kan! Inderdaad waarschijnlijk net voor dat alles weer vastloopt door corona. Erg zenuwachtig?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina