De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 zeeeeker! We hebben nu zo'n echopakket voor 3 vroege echo's bij een pretechobureau. Daar zit als laatste echo een echo in tussen 13-14 weken met geslachtsbepaling.
    Ik verwacht donderdag van de verloskundige wel een formulier te krijgen om de termijnecho in te plannen (en anders volgende week vrijdag tijdens de intake). Als we die datum weten, dan kunnen we ook de overige 2 vroege echo's bij het pretechobureau in gaan plannen :)
     
    Orchid24, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Oja dat is ook zo! Super zeg :D heb je zelf al een gevoel van wat je denkt dat het zou kunnen zijn?:) ik denk trouwens een meisje hoor bij jou weet niet precies waarom:p
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  3. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 zelf neig ik een heel klein beetje naar een jongen. Maar dat is misschien omdat ik mezelf dan alvast voorbereid op het niet kunnen gebruiken van de leuke meisjesnaam en het moeten wegdoen van alle schattige meisjes-kleertjes ;) Dan valt het alleen maar mee als blijkt dat we het allemaal wel kunnen gebruiken.
    Dus eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee :roflmao:
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha super leuk! Maaar dan kun je wel lekker opnieuw shoppen als het een jongetje is:p
    Ik had bij kleine L ook echt geen flauw idee en dat werd dus wel een jongetje. Bij beide meiden zei mijn gevoel ook een meisje.
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  5. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Dames bedankt voor het toevoegen. Jullie gaan me wel een beetje te snel hoor.
    Ben in ieder geval blij om nog steeds een mooie banner te zien @Tuttebelleke !

    @Lotion ik wil ook wel graag een pb:oops:
     
    Rosy90, Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    gestuurd :D
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Vind dit zoo moeilijk hè :eek: had de hele avond al last van voorweeën en slaap al nachten slecht. Maar nu ik weer wakker werd om te gaan plassen heb ik ze dus nog steeds en lijken ze elke wee wel erger te worden. Ik ga nu douchen om te kijken wat dit doet want ik wil geen risico nemen ivm de keizersnede. Is er iemand wakker?:oops::oops:
     
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Nou het ging tot half 5 door ik wilde bijna gaan bellen maar ergens had ik in mijn achterhoofd dat ik toch niet goed ben in bevallen en dat het heel gek zou zijn als ik zelf zou beginnen. Na een broodje te hebben gegeten stopte het. Maar ik was even in paniek vannacht haha
     
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 kan ik me goed voorstellen! Je bent zo ingesteld op de afgesproken datum, dat ineens weeën je natuurlijk laat schrikken. Fijn dat het wel allemaal weer rustig is.
    Is alles inmiddels wel helemaal klaar? Dat mocht het toch eens doorzetten, dat jullie ook voorbereid op weg kunnen? Gaan we niet van uit natuurlijk, maar geeft toch wat meer rust lijkt me
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja precies. En vooral omdat het snachts was dacht ik even van is dit het echt? Nouja erg moe nu haha het rommelt nog steeds wat hoor maar niet meer hetzelfde tempo. En de kleine is behoorlijk groot dus ze zal wel af zijn toch als het nu wel zou beginnen?
    Haha ja alles is klaar (op de helft van de enveloppen waarvan ik de adressen nog moet schrijven :roflmao:) en het wiegje moet nog opgemaakt maar dat wilde ik op het aller laatste doen eigenlijk ivm stof enzo:oops: en nog make up en doekjes, trouwboekje in mijn vluchtkoffer stoppen:oops:
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Spannende avond zeg! Zo te horen al toch wel voorbereid en denk wel dat ze af is hoor nu met 37 weken mag ze komen toch, maar goed hopelijk blijft ze lekker zitten tot de ks!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  13. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Oh wat spannend! Snap dat je het even eng vond. Maar je bent 37 weken dus ze is in feite af:). Wanneer wordt de ook alweer gehaald?
    Ik had het wiegje wel al vroeg opgemaakt maar had het matrasje opgemaakt en wel in een grote plastic zak gedaan zodat het stofvrij bleef en ik er toch alvast bij kon wegdromen:roflmao:.
    Nou dat wordt dus enveloppen schrijven vandaag hahah.
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Met 37 weken is het inderdaad 'a terme' als je bevalt, dus wat dat betreft: no worries! Maar wat de rest betreft snap ik de 'worries' ;)
    Jammer dat grote L nog niet kan schrijven ;) Maar dan heb je weer wat te doen nu met het warme weer.. :|

    Van wat ik hier op het forum begreep, was dat de kraamzorg vaak het opgedekte bedje weer afhaalde en het opnieuw dekte. Inderdaad vanwege stof e.d. Dus ik zou het lekker onopgedekt laten :)

    Moet je een trouwboekje meenemen? Wij hebben dat niet eens aangeschaft :roflmao:
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja vond het echt spannend en heb nu een soort last van mijn onderrug. Nou ja we zien het wel:)
    Aah das een goeie ja van het wiegje! haha ik ga zo idd eerste de enveloppen schrijven en adressen opzoeken:p
     
    Orchid24 en Brinsa vinden dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ah gelukkig haha maar toch tijdens een gewone bevalling worden zeg maar de longblaasjes open gedrukt tijdens de uitdrijving. Bij een keizersnede gebeurt dat niet dus heb je altijd het risico dat ze moeite hebben met ademhalen. Daarom wachten ze het liefste tot 39 weken nouja haar longen zullen wel gewoon in orde zijn als ze besluit dat ze er uit wil:oops:
    Haha ze kan alleen haar eigen naam, die van haar broertje, mama papa en opa en oma schrijven. En laat ik die enveloppen nou net klaar hebben:p

    Oja dat kan ook nog! Het beddengoed ligt fris gewassen in de kast dus het ligt zo voor het pakken:)
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    :roflmao: Het zit ook nooit eens mee!
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
     
  19. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier weer alles oke! Volgens de meting 7w en 4d dus dat gaat goed :)
    Hebben nu ook maar direct de familie op de hoogte gesteld, nu hebben we er wel vertrouwen in :thumup::D
     
    Mississippi, Neilia, Brinsa en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Super fijn! Hoe reageerden ze?
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina