De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Orchid24 oh wauw! Dat is goed nieuws! Inderdaad even schakelen, maar goed, dan heb je het maar gehad. En inderdaad, wie weet wordt de reguliere zorg weer wat opgeschort straks, dus dan is het fijn dat je daarvoor nog aan de beurt bent!
    Dan zit je ook nog aan het begin van een nieuwe cyclus toch? Of moet je eerst sowieso weer een tijd rust nemen na de operatie? (Geen idee hoe ingrijpend zoiets is)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    @Brinsa ja best zenuwachtig dus ook fijn dat ik niet weken de tijd heb om mezelf gek te maken :p

    @Tuttebelleke Ja ik denk dat ik 1 of 2 menstruaties moet afwachten! Maar denk dat ik dat pas na de operatie hoor, omdat ze eigenlijk pas na de operatie weten of alleen de cyste is verwijderd of dat er meer aan de hand is etc.
     
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoe is het met jullie dames?
     
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    #384 Tuttebelleke, 29 sep 2020
    Laatst bewerkt: 29 sep 2020
    @Orchid24 hier wel goed! Afgezien van een gigantisch drama met ontlasting gister :| Ik heb er medicijnen voor om de boel soepel en op gang te houden, maar het ging al een tijdje goed, dus ik had ze al even niet genomen.
    Mijn man zei nog dat mijn bevallingen soepeler gaan dan mijn ontlasting... En dat terwijl ik dik 2 uur heb lopen persen om dochter eruit te krijgen, dus dat wil wat zeggen :cry:
    Maar nu weer braaf mijn medicijnen genomen, dus hopelijk blijft het bij deze keer. Verder gaat ie goed :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ohh wat vervelend :( Hopelijk gaan de medicijnen gauw hun werk doen! Fijn dat verder goed gaat!
     
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dat je al zo snel terecht kunt! En wat je zegt; zenuwen zijn er toch, dan kun je er maar beter zo snel mogelijk vanaf zijn :thumup:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Even foto spam :|
    Over 2 weken wordt V een jaar, morgen gaan we zelf een cake smash fotoshoot doen. Zusje maakt een taart, ik heb een hoekje van de woonkamer aangekleed. Nu maar hopen dat hij vies durft te worden ;)

    Verder baal ik van de nieuwe maatregelen. Ben het er helemaal mee eens, maar heeft wel als gevolg dat we V zijn verjaardag enorm klein gaan vieren. Alleen mijn ouders, zusje met gezin en mijn tante komen langs (allemaal apart van elkaar). Had het zo graag grootser gevierd, gezellig met de hele familie :( Al weet V er natuurlijk niks van, het voelt toch een beetje 'oneerlijk'.

    Maar goed, daarom mag hij morgen alvast extra van de taart smullen :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tuttebelleke, Brinsa, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Leuk! Jammer is dat he.. maarja word vast hoe dan ook leuk!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Ziet er leuk uit @Magnolia29 !
    En inderdaad jammer van het feestje, al denk ik dat bijna alle feestjes dit jaar maar magertjes zijn geweest. En liever als hij het zich niet kan herinneren, dan dat je zo'n teleurgesteld ventje hebt. Al hebben we natuurlijk nóg liever dat alle feestjes gewoon zo gevierd kunnen worden zoals altijd...

    @Orchid24 hoe gaat ie daar? Al 'zin in' de operatie?

    @Roosie91 hoe gaat het met jouw herstel? En hoe heeft L het gehad bij opa en oma? (Als ik het goed heb) En heeft N nog een keer zo'n nachtje heerlijk doorgeslapen?

    @Brinsa Jij intussen al helemaal bijgeslapen? :) En heeft die organisatie trouwens al contact met je opgenomen?

    @Lotion en is jullie L nog steeds 'gereset' en haar vrolijke zelf?
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ooooh zo leuk!
    En het gaat zo snel hé :cry:

    @Tuttebelleke ja gelukkig wel! Soms even huilen maar ik negeer haar dan. Vaak valt ze dan na 2 minuten in slaap.
    Al lijken die 2 minuten wel 2 uur te duren :rolleyes:
    Zo tegenstrijdig want het liefst pak ik der gelijk op, maar dat maakt het juist erger.
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Lotion fijn dat het nog steeds goed gaat! Lastig is dat negeren he? Je weet waarom je het doet, maar het is toch een dingetje!

    Hier ligt mijn vader sinds maandag in het ziekenhuis. Ze hebben een fistel gevonden in zijn maag, er zit een verdikking in zijn 12-vingerige darm en een scheur in zijn slokdarm.
    Ze zijn nog volop aan het scannen om te kijken hoe ze het willen behandelen en mijn vader voelt zich gelukkig goed. Op het moment mag er alleen slechts 1 persoon 1x per dag langskomen, dus dat is wel vervelend. Mijn moeder gaat er iedere dag heen.
    Hopelijk komen ze vandaag in elk geval met een behandelplan, zodat we een beetje weten hoe of wat.
    Met mij gaat het verder goed! Ik heb 2 dagen lopen paraderen op m'n nieuwe laarzen en heb nu weer wat last van mijn rug, dus ik vrees dat ze voorlopig nog even in de kast moeten blijven liggen. Vandaag 17 weken! Jeuuuj!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu voor je vader! Heeft hij er geen klachten van? Het klinkt namelijk vrij heftig! Vervelend dat er nu maar 1 persoon op bezoek mag komen... Kan me voorstellen dat je daar ook graag zou willen zijn. En 17 weken alweer, het gaat hard hoor!! Hebben jullie al een naam gevonden? En gaan jullie voor iets dat past bij G of juist iets heel anders?
     
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 hij heeft er veel klachten van, kan al bijna een jaar minder goed eten (wel eetlust, maar kan niet alles binnen houden) en sinds een paar weken is het overgeven echt erg geworden, waardoor hij ook is opgenomen.
    Hij is ook bijna een jaar geleden gestart met dialyseren, dus we dachten dat het daar de oorsprong had en dat hij dus gewoon zijn voeding aan moest passen. Dus in dat opzicht is het wel fijn dat het een andere oorzaak heeft. Hopelijk kan het ook snel verholpen worden.

    En qua naam.. ik heb eigenlijk al wel een favoriete naam ja die echt al sinds een paar weken zwangerschap ineens is komen bovendrijven. Het is geen veel voorkomende naam, dus mijn man moet er nog aan wennen.
    Geen idee of het bij G haar naam past eigenlijk. Wel ook gewoon kort en Hollands en niet veel gebruikt, maar dat is meer omdat ik van korte, Hollandse, niet-veel-gebruikte namen hou :roflmao: Niet zozeer omdat het echt bij haar naam past :)
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Kan me inderdaad herinneren dat het al eerder niet goed ging met je vader. Heftig hoor, dat er steeds weer iets anders achter weg komt! Hoe lang moet hij hier straks van herstellen, hebben ze daar een idee over? En kan hij daarna verder met de dialyse?

    Oeh ben heel benieuwd naar de naam! Heeft je man nog een andere optie gegeven dan de naam die je nu op het oog hebt? Of hoop je gewoon dat hij er wel aan went? ;)
     
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Even een preview van vandaag ;) Hij vond het heerlijk! Vooral de botercrème :D
     
    Orchid24, Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik mag morgen al om 9 :D
     
    Rosy90, Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Superleuk haha!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat naar voor je vader en jullie :( Hopelijk is behandelplan gauw duidelijk en hersteld hij goed!
     
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 aaah :D En zijn er nog viezere foto's? Of heeft hij het netjes gehouden?
    Mijn man komt eigenlijk niet echt met suggesties voor namen, die wacht gewoon tot ik met een lijstje kom en vindt daar dan wat van :rolleyes: Dus als hij ook inderdaad met niks beters komt, dan mag hij gewoon gaan wennen aan de naam die ik het leukst vind :D

    En net bericht gehad dat mijn vader weer thuis is! Ze weten nog niet hoe ze precies gaan behandelen, dus volgende week heeft hij weer een aantal tests/scans, maar hij is nu in elk geval weer lekker thuis :) Na het eten dus maar even langs!

    @Orchid24 weer lekker vroeg! Zoals we van je gewend zijn ;) Ben heel benieuwd! Zet 'm op :)
     
    Magnolia29, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina