De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijn dat de echo goed was en dat de hoeveelheid medicijn wordt aangepast. We willen niet weer de kans op 3 rijpe eicellen als dat voorkomen kan worden natuurlijk!

Hier gaat het wel goed! Wel weer een episode met depressieve schoonmoeder :confused: Altijd lekker zo voor de feestdagen. Kan ook best zijn dat het dit keer echt heel erg gaat klappen, dus ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen...

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    nee precies brengt ook weer onrust met zich mee dus 1 of 2 is zat haha! ohjee spannend dan.. en klappen op wat voor een manier?

3. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Klappen omdat mijn man nu echt boos is om hetgeen ze geappt heeft. Normaliter is hij wat meer van 'slikken om de goede vrede te bewaren', maar dat zit er dit keer dus niet in. Als hij nu dus scherpe reacties terug gaat geven, zal dat niet tot verbetering van de verstandhouding leiden zeg maar.
    Al had hij wat mij betreft al jaren geleden een scherpe reactie teruggegeven, dus ik niet om treuren, al is het wel een vervelende situatie natuurlijk.

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nooit fijn inderdaad, maar misschien helpt het juist wel een keer. hopelijk gaat het de feestdagen niet te veel in de weg zitten!

5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hooi dames :D Veel plezier met pakjesavond jullie allemaal! Of als Sinterklaas al bij jullie is langs geweest hoop ik dat jullie het leuk gehad hebben:p

@Tuttebelleke is er nog een beetje vrede? Of is het al oorlog?

Hoe is het met de anderen?

Hier ging het spuiten paar dagen echt wat minder, deed wat meer zeer. Nou denk ik dat ik de oorzaak gevonden heb, doordat het nou buiten weer kouder is heb ik weer snel last van automatische spanning in mijn spieren en heb ik het sowieso meer koud. Nu gisteren van tevoren gezorgd dat mijn buik warm en zachter was en toen nergens last van:D Verder voel ik me goed! Ik houd van december en inmiddels werk ik 13 maanden niet meer en ik denk dat ik voor het eerst kan zeggen dat ik lichte vooruitgang boek lichamelijk. Nu had ik paar maanden terug nog zoiets van pff.. merk helemaal geen verschil kan nog steeds niet veel.. dus zak erin ik ga gewoon weer in januari werken :mad: maar nu ik eindelijk wat vooruitgang boek is dat waarschijnlijk niet zo verstandig en dat voelt nu ook oke:)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  6. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijn dat je een manier hebt gevonden om het spuiten weer zo 'aangenaam mogelijk' te maken :)
    En eindelijk wat fysieke vooruitgang! Fijn zeg. Hopelijk zet de trend door en voel je je iedere keer weer een beetje beter :)

De oorlog hier is uitgebleven! Er werd door man en schoonmoeder nog wat heen en weer geappt en hij is er uiteindelijk dinsdagavond heen gegaan om te praten. Het is wel een goed gesprek geweest en madam heeft beterschap beloofd. Morgen komen ze dus voor de sint-viering en we zullen het wel zien. Ik ben een beetje sceptisch, maar wie weet word ik blij verrast...

Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke ja heel fijn!

wat goed! Eerst zien dan geloven ja, maar hopelijk word je positief verrast!

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Orchid24 wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden.
    Vind je het niet eng om jezelf te prikken?

ik probeer echt mee te lezen hoor maar merk dat ik momenteel echt slecht in mijn vel zit en daarom dit onderdeel vaak vergeet.
    Kan ook niet meer leuk doen tegen mijn man, de kinderen hebben er gelukkig geen last van.
    Gelukkig kunnen we nu op maandag mee eten bij mijn moeder, dat scheelt al zoveel voor mij.

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    he wat rot dat je je zo voelt :( Misschien praten met iemand erover praktijkondersteuner ofzo? als je dat niet al doet. dikke knuffel❤️ hopelijk voel je je gauw weer wat beter!

Nee prikken wen je heel snel aan, eerste keer was even spannend en daarna ging het prima. Het blijft wel nog een gek idee haha

10. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nog niks te zien op de echo, maar goed mijn lichaam doet nooit al wat op deze dag. Altijd even wakker worden, vorige keer begon het rond dag 14 dus moet donderdag weer terug. Plus spuit nu wat lagere dosis kan sowieso zijn dat het wat langer duurt. Verder voel ik me top:D

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik kan het zo van me af praten maar dan moet ik de confrontatie aan gaan met een bepaald persoon.
    En ik durf geen confrontatie aan te gaan.
    Word al misselijk bij de gedachte.
    Is een drempel waar ik overheen moet en dat duurt vaak een lange tijd. Dan dit het zo hoog dat het er gewoon in 1x allemaal uit komt.

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wel fijn dat je je ondanks het spuiten wel goed voelt!
    hopelijk is er donderdag meer te zien :)

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wel herkenbaar.. is dan zo vervelend voor jezelf.. hopelijk laat dat hoogtepunt dan niet meer te lang op zich wachten en kan je het weer van je af zetten ❤️

14. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Lotion dat klinkt naar zeg :( fijn dat je moeder op maandag voor het eten kan zorgen en dat de kinderen er weinig van mee krijgen.
    Maar inderdaad hopelijk snel het hoge woord eruit en kun je daarna weer op gaan bouwen.

@Orchid24 fijn dat jij je weer goed voelt! en op naar donderdag!

Orchid24 vindt dit leuk.
  15. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 ben benieuwd naar het resultaat van de echo straks! :)

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke hahaha ik zat daar met een grote grijns, maar ze kon het niet zien:roflmao: Gisteren al het gevoel ja er groeit wat! Uiteraard werd dat gevoel bevestigd vandaag:D Vorige keer had ik op dag 11 niks en op dag 14 meteen 3, dit keer op dag 11niks en op dag 14 weer 3 :roflmao: moet morgen dus terug komen, want ja hun willen er geen 3. Ik liever ook niet, maar vorige keer deden er maar 2 mee en ik denk dat dat dit keer ook weer gaat gebeuren! Ze zitten dit keer ook alle 3 rechts dus volgensmij sowieso dan al kansje kleiner dat ze alle 3 springen. Maarrrr ik ben gewoon zo blij dat mijn lichaam zo goed reageert op die spuiten! :D:D

17. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 lang leve de mondkapjes ;)
    Maar fijn dat je lichaam het zo goed oppakt! En dan morgen inderdaad hopelijk 2 mooie eitjes :)

Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik mag morgen weer eens terug, echt kind aan huis zo elke dag:rolleyes: De derde is achterwege gebleven:D De andere 2 groeien wel maar niet heel hard, daarom moet ik morgen terug omdat ik morgen of zondag de ovitrelle moet zetten waarschijnlijk maar kon ze nu niet gokken. Wij maken er dus een gezellig weekend van :D

Hoe gaat het met jullie?

19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 je gevoel zat weer goed dus! En wat zegt je gevoel vandaag? :D

Gister ben ik gebeld door het pretecho-bureau of ik interesse heb in een oefenecho. Nou dat heb ik wel! :D Voorwaarde is wel dat ik de ingeplande echo op de 23e laat staan. Ik heb lang getwijfeld of ik een 3D echo wilde laten maken, omdat ik het een hoop geld vind (70 euro), maar nu mag ik dus voor die prijs 2 keer komen :D Leuk!

Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja bijna eng he :roflmao: dit keer zegt mijn gevoel niet zoveel haha. Vandaag of morgen ovitrelle allebei prima :D

oehh kijk dat is nog eens leuk! Zeg je geen nee tegen inderdaad:D

Deel Deze Pagina