De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier vanochtend mooie echo, 2 eitjes van 18 en 17 :D Zo de ovitrelle zetten :D

Magnolia29 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 heb je ook nog een echo gehad om te zien of er daadwerkelijk wat is gesprongen?
    En wat zegt je gevoel? Tot nu toe zit je iedere keer nog goed deze cyclus :D

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    nee dat doen ze in dit ziekenhuis niet :rolleyes: maar ik houd sinds deze maand temperatuur bij en ik merk altijd wel goed aan het slijm haha denk dat wel gesprongen is! Of ik zwanger word ja of nee durf ik niks te voelen haha, al paar keer gedacht zwanger te zijn en ook heel vaak niet en in alle keren niet zwanger haha dus ik wacht het af. Heb wel een goed gevoel over deze ronde, normaal erg onzeker en twijfelachtig over hoe vaak seks etc etc. Dat heb ik nu helemaal niet, het voelt goed!

hoe is het met jou?

5. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijn dat je er een goed gevoel over hebt! En inderdaad, het blijft toch maar gissen en afwachten. Maar toch... een fijn gevoel is altijd prettig :)
    Hier gaat het wel goed hoor! Dikke pens en volgens mij kan mijn baarmoeder al niet meer hoger komen, maar dat hoor ik morgen bij de verloskundige wel.

Orchid24 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja precies! Nu is het weer afwachten haha

haha:roflmao: ja 27 weken ook alweer waar blijft de tijd zeg.. spannend! Ook echo of alleen controle?

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Orchid24 wat goed dat er weer mooie eitjes waren:D. Hopelijk is het deze ronde dan eindelijk raak!

@Tuttebelleke wou dat is leuk een extra echo! Dat zou ik ook geen nee tegen zeggen. Hebben jullie trouwens al een naam?

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 wanneer is je nod?

@Brinsa de echo's gaan helaas niet meer door. Het ziet er wel naar uit dat we een naam hebben ja :) En hoe doet je KitchenAid het? :D

Gister even een baalmomentje; als ik niks doe heb ik weinig last, maar gister dus naar de verloskundige gelopen (in totaal 30 minuten, slakkentempo) en 's avonds al gelijk last van mijn rug :confused: Ben om half 9 maar op bed gaan liggen en 's nachts ook nog uren wakker geweest :(
    Bleeeeeeh!
    Ik ben op zich best goed in weinig uitvoeren, maar om nou al terug gefloten te worden na zoiets miniems... en ik moet nog 12 weken :confused:

Hoe gaat het met de andere dames? @Roosie91 ? Iemand anders heeft trouwens jouw oude profielfoto. Super irritant! :roflmao:
    @Lotion gaat het al wat beter met je?
    @Magnolia29 hoe gaat het met V? Hij was heel stoer geweest las ik ergens anders!
    @Mississippi hoe gaat het met jou?

Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Oeh spannend hoor, klinkt wel heel goed! Hoe voel je je verder?

@Tuttebelleke 27 weken alweer :eek: Hoe gaat het op je werk, ook alles aan het voorbereiden voor thuis onderwijs? Wanneer begint je verlof eigenlijk?

Ja gaat goed hoor! Meneer heeft een diepe snee in z'n voorhoofd, is geplakt. Pleister zit er nog op. Morgen gaan we hem douchen en de pleister er af halen, dan even kijken hoe het er uit ziet. :thumup:

Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke 28 december eigenlijk, maar als het gaat zoals vorige ronde dan word ik rond de 24e ongesteld. Maar wij wilden 2e kerstdag kaasfonduen met schoonouders en daar gaat altijd aardig wat wijn in. Dus ondanks dat ik niet wilde testen toch maar besloten dat als ik nog geen teken van menstruatie heb ik de 26e test en dan word het appelsap door de fondue ipv wijn:p maargoed nou alweer zoiets van waarom zou het deze keer wel:rolleyes:

Vervelend dat je gelijk zoveel last hebt.. word toch echt iets rustiger aan doen dan daar waar het kan :(
    Wat zijn jullie kerstplannen?

Rosy90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Voel me wel goed! Maar merk gewoon dat naast de hoop ook wel echt zoiets heb van ja waarom nu wel. Ondanks dat het zomaar wel ineens kan.

oei diepe snee? Wat heeft ie gedaan?

Rosy90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gevallen op de opvang, precies met z'n hoofd op een ijzeren stukje van een traphekje :rolleyes:

En ik snap je gevoel heel goed. Hoop zo dat het raak is! Duim voor jullie

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!
    @Tuttebelleke nou wat naar zeg van de pijn! Probeer maar zoveel mogelijk rustig aan te doen. En wat gaat het hard! Hebben jullie al een naam?
    Haha ja jeetje ik zag ineens mijn oude profiel foto? En dacht huh die houd mij lekker in de gaten ofzo want volgens mij is het direct veranderd toen ik mijn foto veranderde hahah maar goed ik heb er nu drie dus moest ff wat anders:p anders hoor N er niet bij hè haha

@Orchid24 ik duim dat het nu eens raak mag zijn voor jullie. Voel je je anders dan anders of valt dat mee?

@Magnolia29 och wat zielig voor de kleine man ik vind zulke dingetjes altijd zo eng!

@hier het gaat allemaal goed. N is zo’n lieve vrolijke baby echt volop genieten. Zou er nog wel drie van haar willen haha nee gekheid:p
    Kindjes weer thuis van school dus het is wel wat drukker maar ook lekker om niet paraat te hoeven staan met drie zo rond 8 uur.

Tuttebelleke, Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ach gos kijk dat kleine kereltje dan. Sterkte hoor!
    Zal ik ook even Baby spammen?:D

Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Baby spam is altijd een goed idee :D:D

Tuttebelleke, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Brinsa, Tuttebelleke, Neilia en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 aii arme jongen!

@Roosie91 nee gewoon zoals altijd haha maar goed het is ook pas 3dpo. Alleen het wisselt elke maand qua mogelijke symptomen dus ik geloof alleen nog maar een uitblijvende menstruatie met een positieve test :p en dan waarschijnlijk ook pas na week 15 als ik wat ga voelen :roflmao:

Ahh heerlijk! Lekker genieten met zijn allen! ❤️ Als je er nog 3 wilt zou ik maar weer eens gaan beginnen :o:

Tuttebelleke, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa dat wisselt ook weer hè! Dit keer dacht ik echt niet dat ik zwanger was. Bij L&L wist ik het meteen. Zo gek.
    Hopelijk heb je deze maand de positieve test!

haha nee mijn drie schatjes zijn genoeg hoor. Als ik de keizersnede zou kunnen overslaan dan had ik het gedaan:p

Orchid24, Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Wat een leuke foto's! :D

@Roosie91 goed te horen dat het met N zo goed gaat! Jouw herstel laat nog altijd wat te wensen over?
    En we hebben inderdaad al wel een naam ja :D Man moest er eerst wel aan wennen, maar volgens mij is hij dat punt inmiddels wel voorbij :)

@Magnolia29 morgen nog even spannend dus. Dan is ook wellicht duidelijk of er een duidelijk litteken overblijft?
    Ik geef al het hele schooljaar les op afstand, dus voor mij verandert er niet zo heel veel :) Wel zouden we vanaf de kerstvakantie allemaal weer op locatie lesgeven (met een gedeelte fysiek aanwezig, de andere helft digitaal), maar dat schuift dus nog wat op.
    Hoe gaat dat bij jullie? Moet je veel doen in de vakantie om les op afstand te kunnen starten op 4 januari?
    En mijn verlof begint op 12 februari! Nog eventjes dus :D

@Orchid24 de 26e! Spannend hoor. En ik snap je terughoudendheid ook heel goed hoor, logisch ook lijkt me. We gaan weer duimen in elk geval!

Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Wel fijn aan de ene kant dat je al op die manier werkte, dan was het nu niet zo'n gedoe om het alsnog te regelen. Wel sneu voor je leerlingen, nog langer niet fysiek naar school... Hoop dat de lockdown in elk geval niet nog langer gaat duren! En 12 februari verlof, schiet al op hoor! Voor je het weet is 't zo ver ;) Ben ook zo benieuwd naar jullie naam, ga je die eventueel ook heel stiekem met ons delen? :p

Op mijn werk (ik heb inmiddels een nieuwe/extra baan, ik werk inmiddels op 4 verschillende basisscholen :|:roflmao:) hebben we sinds dinsdag alles klaar gemaakt. Nagedacht over welke stof, welk moment de lln online moeten werken en wanneer wij beschikbaar zijn. Ik moet zelf ook de noodopvang op 1 vd scholen regelen, dus die dagen gaat N ook naar de noodopvang op school. Hoe dubbel, maar het moet maar even ;)

Deel Deze Pagina