ja duidelijk Na deze 4e geef je je vruchtbaarheid maar even aan mij voor een 2e gefeliciteerd ❤️ leuk
ZWANGER Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN Orchid24 - 06 september ‘21 - ?? Lotion - 22 september ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R AFSPRAKEN 20 januari - Orchid24 - Eerste echo 10.45 ziekenhuis 22 januari - Lotion - Tweede gesprek nieuwe baan 11 februari - Tuttebelleke - Laatste werkdag!
Jaaaaa @Lotion WAUW! Zo snel! Gefeliciteerd @Orchid24 fijn dat Google dit keer wat meer in jouw voordeel is. En knap als je tot de 20e kan wachten voor een echo. Ik had toen echt extra pretecho's ingepland, voor mijn eigen gemoedsrust. Hier gaat het wel oke, nog altijd last van hormonen en slaap niet altijd even best, maar verder gaat ie goed
Ja ik ga ook heel erg op en neer Ene moment denk ik ja wil gewoon een extra echo, maar ben ergens dan weer bang dat als ze elke keer vaginaal gaat porren ik dadelijk te veel bloedverlies krijg en de kleine mee komt kan ik me voorstellen! Fotos? Buik, babykamer?
Ik doe niet aan buikfoto's Al zal ik er binnenkort wel 1 maken met een meetlat ernaast, om ooit nog eens naar terug te kijken ofzo. Dan zal ik hem braaf delen De babykamer is ook niets meer veranderd sinds de vorige foto Hoeft alleen nog wat aan de muur en wat plakplintjes en dan is het klaar @Orchid24 snap ik ook wel hoor. Ik had ook de dag na de vaginale echo ineens veel meer bloedverlies dan daarvoor. Of althans, dat léék zo... Het was gewoon die gel vermengt met wat bruin dat er in 1 keer uitkwam. Ben me ook echt rot geschrokken toen. Vooral doen wat fijn voelt!
Haha heel goed! We zullen er geduldig op wachten ja denk dat ik toch een afspraak maak, als het niet goed zit is het ook duidelijk. Zit het nog wel goed dan is ook leuk als ik zo extra echo foto’s krijg
ZWANGERTuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN Orchid24 - 06 september ‘21 - ?? Lotion - 22 september ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R AFSPRAKEN 15 januari - Orchid24 - +/- 6 weken echo 16.00 vk 20 januari - Orchid24 - +/- 7 weken echo 10.45 ziekenhuis 22 januari - Lotion - Tweede gesprek nieuwe baan 11 februari - Tuttebelleke - Laatste werkdag!
Jaaaaa @Lotion gefeliciteerd!!! Gewoon in 1 x raak Wanneer ben je uitgerekend? Spannend hoor! @Orchid24 Super dat je vrijdag terecht kan! Ik hoop echt dat alles gewoon goed is met jullie kleine spruit.
ZWANGERTuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN Orchid24 - 06 september ‘21 - ?? Lotion - 22 september ‘21 - ?? BEVALLEN Brinsa - 6 September ‘19 - E.A Imona - 2 Oktober ‘19 - L Lotion - 7 oktober ‘19 - L Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S Langmuts - 10 Januari ‘20 - R Mississippi - 29 april ‘20 - B.M Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R AFSPRAKEN 15 januari - Orchid24 - +/- 6 weken echo 16.00 vk 20 januari - Orchid24 - +/- 7 weken echo 10.45 ziekenhuis 22 januari - Lotion - Tweede gesprek nieuwe baan 3 februari - Lotion - 7 weken echo 11 februari - Tuttebelleke - Laatste werkdag! 3 maart: Lotion - Termijnecho 17 maart: Lotion - Intake
Wauw @Lotion gefeliciteerd! @Orchid24 hè wat vervelend dat je bloed blijft verliezen. Vind het wel heel knap hoe je er zo positief mee omgaat. Hopelijk kunnen jullie vrijdag al een mooi kloppend hartje zien
@Brinsa het gaat aardig op en neer hoor haha! Vind het heel erg spannend en nu de echo dichterbij komt, komt ook de angst steeds meer dat er geen verschil te zien is en mijn lichaam de miskraam gewoon nog niet herkent en ander moment hoop omdat ik al vanaf 12 dpo bloedverlies heb en het vruchtzakje wel gegroeid was op termijn.. reuze spannend hoe is het met jou?