De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ah dat snap ik ook ja! Eerst het ene afsluiten voor je je weer ergens anders in gooit. Nou echt niet leuk, dikke knuffel hoor
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hè bah @Orchid24 , daar hoopten we niet op :(
    Groot gelijk dat je je twijfels en gevoelens kenbaar gaat maken. Hopelijk zijn ze niet zo horkerig als gedacht en willen ze met je meedenken!
    En anders is er altijd de optie voor het andere ziekenhuis. Balen weer hoor :(
    Maar even lief zijn voor elkaar dit weekend. Misschien een idee om iets leuks te gaan doen samen?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Roosie91 thanks ❤️

    ja echt balen weer.. mijn man werkt helaas altijd het weekend.. horeca man dus hij heeft dinsdag+woensdag vrij :rolleyes: ga het in ieder geval even lekker rustig aan doen en wat afleiding zoeken
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jou @Roosie91 ? Weer een paar rustige nachten achter de rug hoop ik?

    En jij lekker veel ijs gegeten gister @Orchid24 ?

    En jullie al ringen gevonden @Lotion ?

    Hier weinig nieuws, al heeft man nu ook vakantie. Gezellig! En ook meer ruimte om lekker te dutten :oops::D
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    wij gaan vandaag kijken voor ringen :D
    En mijn vriend gaat morgen op pad voor een pak.

    fijn dat hij nu ook vakantie heeft, lekker genieten van je extra slaapjes :p
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion aaah leuk! Veel plezier vanmiddag!

    En ik ga zeker genieten van alle extra slaapjes! Heb er nu al zin in :roflmao:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Doen hè! Straks moet je weer wennen aan de gebroken nachten in zombie modus :p
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Haha wie weet wordt het wel net zo'n makkelijke baby als L! :thumup: Een mens mag dromen toch? :roflmao:
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha nee geen ijs liefhebber! Wel gebak op :D:roflmao:

    Ahh lekker dutten dan!
     
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ook niet met 35 graden? ;)

    En gebak is ook lekker! Wij hebben gister Bossche Bollen op, lekkerrrrrrr!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha heerlijk! Ik ben dol op gebak :D

    Jawel, vind het wel lekker maar heb er zelden echt een drang voor zegmaar:roflmao: dat heb ik wel met chocolade en gebak :roflmao:
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  12. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hey houden jullie is op met al die lekkere dingen te benoemen:p

    hier gaat het goed weliswaar een rot nacht door de warmte maar geen buikpijn meer gehad!

    @Tuttebelleke gwniet van jullie vakantie en de extra slaap:p

    @Lotion veel plezier vandaag, weetje al wat jullie ongeveer willen?

    @Orchid24 vandaag nog een lekker gebakje dan hè!!:p
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha je kan ook gebak halen hoor:p Mag best!
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dat hoop ik ook voor je :p
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Roosie91 iets simpels, verder nog geen idee.
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Tuttebelleke ben zo blij te lezen dat alles goed gaat met de kleine buikbeeb! :) yes!

    @Roosie91 nog maar heel eventjes en dan heb je de kleine meid in je armen! Wat is het snel gegaan hè! :) geniet nog maar heel even van het speciale gevoel van die mooie dikke babybuik (hoewel met die hitte... :rolleyes:) en de trappelende voetjes!

    @Orchid24 oh meid het zit jullie niet mee nog hè... ik hoop dat het lange wachten heel snel beloond mag worden! Wat een gaat idee zeg van die cadeaus voor je man! Misschien als grapje oordoppen? :roflmao:

    @Lotion ohh wat heerlijk al die voorbereidingen! Wanneer is de grote dag? Dat heb ik geloof ik ff gemist! :)

    @hier gaat alles z’n gangetje. Kleine B is nu 3 maanden en ze doet het supergoed. Vrolijk en relaxed meisje :) ze slaapt bijna elke nacht door nu, dus dat is wel heerlijk luxe! :) Moet over een maandje weer aan het werk en beginnen met afstuderen dus ben nu aan het twijfelen wat ik qua borstvoeding ga doen. Eigenlijk wil ik wel afbouwen maar het gaat zo makkelijk en ze doet het er zo goed op... maar straks 3 dagen werken waarbij kolven geen optie is en twee middagen/avonden per week aan de studie op de Hogeschool waarbij kolven ook geen optie is. Iemand suggesties? Ik vind het maar lastig! :rolleyes:

    Een fijne zaterdag allemaal! :)
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw

    Nee helaas nog niet.. lief van je dankje hoop het ook! Haha dat is ook wel een leuke ja!

    Lastig zeg met borstvoeding dilemma.. kan je er niet bij helpen sorry! Wel fijn dat ze de nachten goed doorslaapt! 3 maanden alweer de tijd vliegt!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Mississippi wat fijn dat het zo goed gaat :) En doorslapen! Joehoe!
    Hier geen verstand van borstvoeding, dus ook geen idee hoe je dat werkend kan krijgen. Al zijn werkgevers wel verplicht om je hier tijd voor te geven, dus qua werken zou het moeten kunnen.
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Het is echt ontzettend snel gegaan ja hoe bizar! Maar ik heb er ook wel heel veel zin in om haar te ontmoeten❤️ Ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet:)

    wat heerlijk dat het zo goed gaat! Fijn dat de kleine dooorslaapt dat is toch altijd wel heel lekker als dat eenmaal weer kan.
    Over de borstvoeding: je hebt recht om te kolven. Hoe zou je het vinden om dan alleen s’ochtends en savonds aan de borst te doen en dan op het werk 1 keer kolven tussen door. Vaak gaat de productie wel omlaag maar het kan ook maar zo dat je lichaam die drie voedingsmomenten helemaal kan volgen.
     
    Mississippi en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Mississippi
    Wat fijnstampen het zo goed gaat met B en dat de bv zo soepel verloopt.
    Lastig hè die keuze?
    Als het soepel verloopt zou ik kijken hoe het gaat met kolven, gaat het niet kan je altijd stoppen.
    ik moet zeggen dat ik kolven echt kut vond en het bij mij ook totaal niet ging. Mijn borsten hou je niet voor de gek zei de lk nog :p

    18 september is de dag :D

    trouwringen zijn uitgezocht!
    Nadat ik bijna een hartverzakking kreeg bij de juwelier..
    Zij pakte allemaal dozen met ringen maar er stonden geen prijzen bij en die zei ze ook niet.. daar kreeg ik het al benauwd van.
    Wij de mooiste uitgezocht en aangegeven rosékleur ipv goud te willen.
    Ging ze even de tablet pakken, dus ik zei al tegen mijn vriend dat als het te duur was ik het niet ging doen.
    Was die het gelukkig mee eens.
    Kwam ze terug, komtie hè!
    Ring vriend 989 euro
    Ring voor mij 1170 euro
    AMMANEVERNOOITNIET :eek:

    Uiteindelijk bij Lucardi gekeken of ze daar iets hadden wat we mooi vonden. Hoefde niet perse een echte trouwring te zijn van ons.
    Daar zijn we geslaagd :D
    En dat was een stuk goedkoper :p
    Maar zo blij mee :D
     

Deel Deze Pagina