De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Oh ja :rolleyes::rolleyes::roflmao::roflmao:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebelleke de misselijkheid komt nu vooral na het eten. Overdag is het vooral een weeïg gevoel.
    Maar ik ben zo vreselijk moe :confused:

    verder zit manlief nu sowieso een week thuis.
    Die heeft zijn voet zwaar gekneusd.
    We gingen gisteren samen C ophalen op de bso en normaal is ze volledig op mij gefixeerd, maar nu rende ze me zo voorbij recht op papa af.
    Stond ik dan met mijn armen wijd :roflmao:
    Lekker voor lul:roflmao:
    De bso leider kwam niet meer bij:p
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha:roflmao:
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ZWANGER
    Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN
    Orchid24 - 06 september ‘21 - ??
    Lotion - 22 september ‘21 - ??

    BEVALLEN
    Brinsa - 6 September ‘19 - E.A
    Imona - 2 Oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 Januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R

    AFSPRAKEN

    29 januari - Orchid24- +/- 8 weken echo + intake 09.45
    03 februari - Lotion - 7 weken echo
    11 februari - Tuttebelleke - Laatste werkdag!
    13 februari - Orchid24 - Termijnecho 11.45
    03 maart: Lotion - Termijnecho
    17 maart: Lotion - Intake
     
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Orchid24 He, balen dat het bloeden er nog steeds is. Hebben ze ook iets gezegd over wanneer dit zou kunnen stoppen? En zijn jullie al.voorzichtig begonnen met plannen maken voor de kinderkamer/namen bedenken enz of wachten jullie daar nog mee?

    @Lotion Ahhhh super schattig toch!! :D Moet voor je man vast ook fijn zijn! :thumup: Mijn man is ook weer begonnen in Rotterdam en alleen de weekenden thuis. Weer even wennen dus ;)

    @Tuttebelleke Nog even, begin februari begint je verlof toch? Heerlijk!! Moet je nog veel overdragen of valt dat mee nu door het online lesgeven? Fijn dat het slapen weer goed gaat, hopelijk blijft dat zo! :thumup:

    Hier verder alles prima. Man werk dus weer verder weg, waardoor ik er door de week alleen voor sta. Niks nieuws, we zijn het gewend, maar toch ;) Echt een grote kans voor zijn carrière (nu uitvoerder ipv teamleider), dus dit konden we echt niet aan ons voorbij laten gaan. Het is voor een jaar of langer, dus we gaan het zien!

    En nog even een foto spam, omdat ik zo trots op ze ben ;)
     
    Brinsa, Orchid24, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Het bloeden word wel al minder, sla nu af en toe een dagje over en het is verder weinig. Ze kunnen niet echt uitspraak erover doen, heb veel gegooglet en het kan er paar weken zitten wat al 4 weken is ook al. Meestal als kindje groeit dan word het dicht gedrukt als het ware maar het kan ook blijven zitten en blijven bloeden maar kan ook gewoon nu verdwijnen.

    We hebben al wel voor namen gekeken, maar verder vinden we het allemaal nog spannend en hangt bij ons ook van geslacht af haha dus kijk er naar uit dat te weten!

    Gisteren gespuugd, daarna niet meer maar de misselijkheid word wel erger. voel me nu wel echt zwanger haha:roflmao:
     
    Magnolia29 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion haha dat klinkt inderdaad lekker lullig! Maar ook leuk voor je man :) Misschien wel fijn dat hij nu ook thuis is als jij zo moe bent. Of kan hij maar weinig met zijn voet?
    Vandaag misschien de uitslag! Spannend!!

    @Magnolia29 wat een vrolijkerds! Groot gelijk dat je trots bent :) En dat je man in deze tijden vooruit kan op zijn werk, is natuurlijk super fijn. Logisch dat jullie dat niet aan je voorbij laten gaan.
    Met deze week erbij moet ik nog 3 weken werken. Deze week is vrij rustig, dus ik ben van plan om de box op te gaan zetten en een wasje te draaien. Volgende week volle bak examineren en de week erop laatste lesweek en overdragen. Aftellen dus :)

    @Orchid24 Fijn dat het bloeden wel wat minder lijkt te worden. Toch prettig dat je je niet iedere keer lens schrikt op de wc.

    Hier sinds gister wat last van mijn onderrug, heb echt ook het idee dat ik niet meer rechtop kan staan. Loop nu als een gebochelde heks door de kamer :confused::roflmao: Woensdag weer op controle, dus wie weet krijg ik dan te horen dat hij is ingedaald ofzo en dat dat het veroorzaakt.
    Heel charmant in elk geval :rolleyes:
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Magnolia29 voor hem was het inderdaad een heel fijn moment :p
    Ik moet altijd weer wennen dat ie er doordeweeks is.
    Was vanochtend wel fijn, ik moet gewoon werken dus nu hoefde ik niet zo te haasten.

    wat een knapperds!
    Kan V al lopen?

    @Orchid24 fijn dat het bloeden wel minder word.
    Ben je er wel wat zekerder onder?
    Ik zag dat je deze week weer een echo krijgt, wat fijn dat je weer even kan spieken.

    hier staat de jongensnaam vast :D
    Meisjesnaam wordt dit keer wel een dingetje.
    We liggen echt mijlenver uit elkaar :rolleyes:
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebelleke gebochelde heks :roflmao:
    Hopelijk is die ingedaald dat zal een hoop verklaren!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 fijn dat je man zo'n kans krijgt! Lijkt me wel pittig voor iedereen maar zonde om de kans te laten liggen. Wat heb je leuke kinderen:D

    @Tuttebelleke gelukkig kan iedereen zien waardoor het komt! Hopelijk kan je een beetje rustig aan doen..
     
    Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Lotion knap haha! Ik vind namen echt moeilijk.. hebben we nog wel hele tijd voor nodig denk ik:roflmao:

    ja begin er wel meer vertrouwen in te krijgen! Denk wel dat ik pas na de "magische grens" wat meer kan nadenken over alles, maar ik voel me wel echt zwanger en kijk nu ook wel uit naar de echo ipv alleen spanning!
     
    Tuttebelleke en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Lotion Lopen? Hij rent er constant vandoor, heb er m'n handen vol aan :roflmao: Hij deed z'n eerste stapjes de dag na z'n verjaardag, dus mooi op tijd. Loopt L al? En leuk hoor dat de jongensnaam al vast staat! Past het bij N zijn naam, of is het iets heel anders geworden?

    @Orchid24 Ahhh super dat het bloeden toch steeds minder wordt! Geeft vast meer vertrouwen. Die misselijkheid is echt vreselijk trouwens :| Wachten jullie tot de 20 weken echo voor het geslacht of plannen jullie nog eerder een pret echo in?

    @Tuttebelleke Aftellen kan beginnen! :D Wel nog een heftige week qua examens dus, hoop dat je het goed kunt afsluiten. Eventueel een tip voor je rug; een warmtedeken voor op de bank. Hielp bij mij in elk geval, even de warmte er op.
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 haha sta ook altijd versteld hoe snel ze kunnen zijn al:roflmao:

    Willen graag een pret echo, maar zijn dicht nu tijdens lockdown dus word afwachten of dat kan.. anders even kijken of vk lief wilt zijn of dat we zelf iets huren ofzo:roflmao: vind tot 20 weken eigenlijk wel echt te lang wachten:oops:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    fijn dat je in elk geval wat vertrouwen er in krijgt.
    Dit blijven onzekere weken en zeker als je een bloeding hebt kan ik me voorstellen dat het helemaal vreselijke weken zijn.

    @Magnolia29 dat is inderdaad lekker op tijd zeg!
    Ze kan het maar ze doet het niet :roflmao:
    Ze loopt het liefste op der knieën, en gaat nog hard ook op die manier.
    Jongensnaam past absoluut goed bij de naam van N ;)
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion heb je al wat gehoord van je sollicitatie?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ja ik ben door!
    Ik mag nu een dag gaan meelopen en als dat bevalt van beide kanten dan ben ik aangenomen.
    De kans is klein dat het nu alsnog niet door gaat, vertelde de praktijkopleider.
    :D
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat goed! Gefeliciteerd, leuk vooruitzicht!
     
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion aah super! Gefeliciteerd :D
     
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ah super leuk! Gefeliciteerd! :D
     
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina