De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ZWANGER
    Tuttebelleke - 11 maart ‘21 - JONGEN
    Orchid24 - 06 september ‘21 - ??
    Lotion - 22 september ‘21 - ??

BEVALLEN
    Brinsa - 6 September ‘19 - E.A
    Imona - 2 Oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 Oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 Januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R

AFSPRAKEN

03 maart: Lotion - Termijnecho
    16 maart: Orchid24 - Controle
    17 maart: Lotion - Intake
    17 maart: Orchid24 - Geslachtsbepalingsecho (onder voorbehoud)

2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.028
    113
    Vrouw
    @Orchid24 hier gaat het wel goed! Slapen is erop of eronder, vannacht helaas weer een slechte nacht. Verder zit ik heel de dag op een stoel waar ik geen last van mijn rug van krijg en doe ik verder niks, dan gaat het best goed :) Langer staan dan een kwartier zorgt voor last van mijn rug, dus ik zit de tijd letterlijk uit te zitten.
    Dochter heeft gister heel de dag lekker in de tuin gespeeld met haar loopfiets en in de zandbak, dus zij geniet volop van het weer ja :)

Bij ieder krampje denk ik wel: zou 't? Zou 't? Zou 't???? Dus ja... ik heb er wel zin in ;)

Hoe gaat het met jou? Fijn dat je een geslachtsbepaling hebt in kunnen plannen! Hopelijk kan het doorgaan inderdaad.

Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    oei dan kan het nog lang duren voor je gevoel zo als je ook niet echt veel meer kan.. ik hoop dat ie wilt opschieten :p

Ja prima vandaag alweer 12 weken! Gaat toch wel snel! Kwalen blijven maar wie weet gaat het nu dan toch afnemen :roflmao: Ja ze verwachten dat het doorgaat, heb een bureau gevonden die al wekenlang hun plan bij de gemeente hebben liggen en nog geen nee hebben gehoord. Zolang zij geen nee horen gaan zij gewoon door. Dus hopelijk wachten ze nog even 4 weken:p

Magnolia29 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Ohh heerlijk, het nog even niks hoeven! Maar snap dat je bij alles denkt; begint het nu?! Ik was ook zo in twijfel steeds bij V. Terwijl je denkt, ik heb er al 1, maar zo werkt het dus niet :roflmao:

@Orchid24 Spannend hoor!! Hadden jullie beide nou een voorgevoel voor een jongen of ben ik in de war? M'n zusje is ook druk aan het zoeken, maar hier tot nu toe alle pret echo bureaus dicht. Helaas, want we zijn allemaal erg nieuwsgierig :p

Wij zijn net terug van een weekendje naar Egmond aan Zee. Op een Koos Konijn park, kinderen hebben enorm genoten. En heerlijk aan zee/op het strand gewandeld, prachtig weer. Echt top! Man was zaterdag jarig en aangezien we het toch niet konden vieren, dan maar er op uit ;)

Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Mijn gevoel zegt een jongen, maarr echt op een enkeling na denkt ook iedereen dat we een jongen krijgen dus misschien daardoor. Heb paar dromen gehad en daar is het altijd een meisje dus we gaan het zien:roflmao: ah dat is jammer! Staat ook op alle sites echt letterlijk dat ze dicht zijn? Ik heb in een straal van zoveel km gekeken en er zijn enkele waar dus niks op de site stond. Toevallig eerste er van gemaild en die deden dus wel, maar wilden het niet aan de grote klok hangen :roflmao: maarja ik ben ook erg..:oops: misschien tip voor je zusje:p maarr ik lees nu dat andere contactberoepen misschien ook open mogen en daar vallen echo bureaus ook onder dus wie weet mag het sowieso!

ohh wat leuk! Klinkt heerlijk! Nog gefeliciteerd!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vanwege bloedverlies weer op naar de vk! Onverwachts ook een echo gekregen, alles was helemaal goed! Lekker aan het bewegen! ❤️ Geen reden voor de bloeding gevonden, waarschijnlijk gewoon gevoelig maar mocht het in de zwangerschap blijven dan krijg ik later nog een echo bij de gynaecoloog om te controleren.

Bijgevoegde bestanden:

Magnolia29, Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

wat super fijn dat je snel terecht kon!
    Een echo is altijd leuk :D
    Toevallig geen nub gezien?

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    niet naar gevraagd, maar aantal denken een jongentjes nub te zien op de foto maar heb echt geen idee :roflmao:

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zie het ook niet hoor.
    Misschien kan @Roosie91 der ogen werpen op de skull :p

Orchid24 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zei bij de vorige echo meisje, maar dit is denk ik een jongen:D
    Dan ga ik mijn conclusie van dat de skull vanaf 10 weken kan, ook echt bijstellen naar 12 weken. Denk dat het dan duidelijker is. Heb dit nu al vaker zo gezien haha.
    Maar wat naar van het bloedverlies, gelukkig is alles goed met de kleine❤️

Magnolia29, Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ohhh denk echt een jongen nu, iedereen zegt het nu unaniem over de nub en skull :roflmao:

Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

ben benieuwd!
    Ik lees soms stiekem mee in jullie september groepje en zag dat je de echo al gepland had :p

Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha dat doe ik ook bij jouw groepje :roflmao: Ja klopt! :D

Vandaag weer flink bloedverlies gehad, maar net met doppler hartje heel snel gevonden ❤️ Mag altijd langskomen, maarja ben gisteren geweest. Mocht het bij volgende controle (15 weken) nog steeds echt zo vaak / veel zijn als afgelopen weken dan wel vervolg onderzoeken

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  14. Neilia

Neilia Niet meer actief

bij ons gaat het een stuk minder hard :p jullie kletsen echt veel :roflmao:

balen van je bloedverlies weer.
    Gelukkig kon je het hartje wel snel vinden, dat is dan weer een opluchting!

Ik heb gisteren zitten janken tijdens Jane the virgin :rolleyes: Hallooooo hormonen :roflmao:

Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja klopt word veel gekletst!! Nu gelukkig ook wel meer positiviteit, dat was eerst wel wat verder te zoeken dus was benieuwd welke kant het op zou gaan. Hahaha:roflmao:

16. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
  17. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.028
    113
    Vrouw
    @Orchid24 joah.. zolang ik er vanuit ga dat meneer zich ook daadwerkelijk ruim voor de 40 weken meldt wel :cool::rolleyes: Bij de gedachte dat het nog een aantal weken kan duren, krijg ik het wel benauwd.
    Gister heb ik wel met de verloskundige besproken dat er desnoods op 40 weken gestript kan worden, dus dat is wel fijn.

Verder is het gewoon uitzitten... gelukkig kan dochter zich supergoed zelf vermaken en vindt ze voorlezen ook erg leuk (dat kan ik nog wel ;) ) Maar mijn hart maakt wel een sprongetje bij ieder krampje. Gister en vandaag ook best wel wat voorweeën/harde buiken. Betekent vast geen drol, maar toch is het een fijn gevoel dat er in elk geval iets gebeurt :thumup:

En jij dus steeds overtuigder van een jongetje? Ben heel benieuwd! Hebben jullie al een namenlijstje?

@Lotion nog even tot de termijnecho! Is je bezorgde gevoel al wat minder?

Magnolia29, Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor meneer dat ie voor de 40 weken komt anders krijgt ie meteen billenkoek geloof ik:roflmao::roflmao: Oh dat is wel een fijn idee! Sommige doen daar best moeilijk over of niet? Als ik sommige hoor pas tegen de 42 weken aan.. vind dat zelf te spannend worden denk ik.. fijn zo’n dochter! Hopelijk betekent het wel iets en zet het gauw door!

19. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke je komt steeds dichter bij de eindstreep.
    Hopelijk bedenkt jullie mannetje dat ie zich dit weekend nog mag melden ;)

mwah ik kan er geen pijl op trekken.
    Vind het ergens echt heel ongeloofwaardig dat ik zwanger ben.
    Misschien nog in de ontkenning ofzo?!
    Ben er ook een stuk minder mee bezig dan de vorige keren.
    Ook omdat het zo plots al raak was.
    Was bij N ook zo.. duurde ook even voordat het geland was.

Magnolia29, Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Hoe gaat het meiden?
    Is er al babynieuws @Tuttebelleke of is alles nog rustig ;)

Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina