Ja vond ook wel jammer niet een gewone controle, maar van andere kant weet ik ook dat ik altijd langs mag komen als ik weer onzeker word dat scheelt. En ik heb thuis een doppler voor het hartje en kan elke keer snel vinden! Wat fijn dat je al zo goed voelt! Lijkt me zo leuk! Ik had twijfels over wat kriebels etc en heeeeel soms plopjes, maar vond het echt te vroeg voor een eerste maar echoscopist dacht woensdag dat ik het goed voelde maar toch blijf ik twijfelen haha ben blij als ik hem goed ga voelen!
kan best al hoor! Waar ligt je placenta? zeker als die achter ligt kan je best al wat beweging voelen. Ik voel de baby heel laag. Echt bij mijn schaambot.
Lag achter zei ze! Voel al wel iets hoger, maar mijn baarmoeder zit ook hoog, al bij mijn navel. Vk zei omdat ik klein was dat ie daarom hoger zit dan normaal met dit termijn
We zijn even gestopt met testen. Vond die dagen zo lang en pittig. Maar tot nu toe cashew en pistache allergisch. Hazelnoot kwam niks uit, wat heel vreemd is want daar zwol toen zijn lip van op. Over 2 maanden gaan we weer een aantal testen doen. Maar het blijft voorzichtig zijn met nieuwe dingen geven. Waarschijnlijk voel je wel al wat maar weet je het nog niet. Ik had achteraf toen ik hem goed voelde dat ik dacht oh maar ik voelde dit al veel eerder @Roosie91 wat top dat je nog borstvoeding geeft en dat het zo goed gaat! Ik geef ook nog steeds borstvoeding, hoop de 2 jaar grens te halen @Lotion wat goed dat L al lekker klets! E zegt nog geen enkel woord maar begreep dat jongens wat later kunnen zijn. @Langmuts hoe is het met jou? @Tuttebelleke ik ben ook super benieuwd . Maar no pressure
@Brinsa die testen zijn natuurlijk ook best heftig voor jullie allebei. Sneu hoor dat ie allergieën heeft. N was wel later maar kletste gelijk heel goed. L kletst echt constant , of beter gezegd schreeuwt want ze denkt dat we der niet horen ofzo Vandaag had ze de wafels gevonden tussen de boodschappen en ging ze er mee vandoor. Ik vroeg: Wat heb jij L? Draait ze zich om, kijkt me aan en schreeuwt VAN MIJJJJJJJ!!!!!!!!!! En rent weg overigens is dat schreeuwen waarschijnlijk ook een teken dat der oren echt niet goed werken Ze moet over 1,5 week naar de kno Vocht in der oren.. zeer opgezette amandelen dus ik zie het hele pakket alweer aankomen @Orchid24 grote kans dat je ‘m dan echt al voelt hoor! Leuk leuk Lukt het een beetje met de naam?
Hahahah geweldig! Oh hoe komt ze aan vocht in der oortjes dan? E. Praat wel hele verhalen in zijn eigen taal maar dan schreeuwt hij ook heel erg.
@Brinsa dat komt vaak door verkoudheid. Het vocht kan dan niet weg en hoopt zich op achter het trommelvlies. C had dit ook en heeft buisjes gekregen. L is non stop verkouden en hoest zich te pletter. Ze is nu eindelijk doorgestuurd naar kno. Hopelijk willen die wel wat doen want hoesten is echt dusdanig erg dat ze erbij gaat kokhalzen. oooh das ook heerlijk! Deze leeftijd vind ik zo leuk, je ziet echt een persoonlijkheid ontwikkelen.
Hier gaat het goed hoor dames! Het is alleen wel erg wennen! Meneer slaapt overdag echt als een roosje, drinkt zijn flessen goed en is eigenlijk heerlijk om mee te kroelen 's Nachts heeft hij nu nog veel krampjes, dus we zijn echt nog even aan het zoeken hoe we zelf onze rust moeten pakken. G vindt het leuk als grote zus! Super behulpzaam en tot nu toe ook nog heel lief als we even geen tijd voor haar hebben Echt fantastisch eigenlijk! Mijn herstel gaat ook goed. Ben nog wel erg snel buiten adem, maar verder kan ik eigenlijk alweer een hoop Gisteravond wel ontiegelijk last van mijn darmen (was ook maar nét op tijd op de wc), dus hopelijk wordt dat ook gauw weer normaal. Fijn te lezen dat bij jullie ook alles goed gaat! 2 jaar borstvoeding @Brinsa wauw! En logisch dat je dat forceren even achterwege laat. Kan me goed voorstellen dat dat echt schrijnend is @Lotion sneu dat ze zo moet hoesten zeg Wel fijn dat jullie nu direct naar de kno-arts kunnen. Is het dezelfde als bij C? @Orchid24 dat zou inderdaad al snel zijn als je hem al voelt! Ik was bij beide een paar weken later. Echt een fijne geruststelling als je dat punt eenmaal bereikt hebt Als het weer te lang duurt eer ik reageer, moeten jullie me maar op m'n kop geven De naam zal ik een keer als afbeelding delen (dan kan ik hem ook snel weer weghalen), maar daar moet ik nog even een afbeelding voor maken, dus dat komt er aan
@Brinsa kan ik me helemaal voorstellen.. lijkt me ook erg zwaar.. lijkt me ook wel eng elke keer als je iets nieuws geeft en raar van die hazelnoot ja.. ja ben heel benieuwd hoe het voelt als je echt niet meer twijfelt haha! @Lotion nouu we zijn druk bezig met namen apps.. ik heb eigenlijk nog geen naam waarvan ik denk JA! Maar mijn man heeft sinds woensdag een naam in zijn hoofd die er moeilijk uitgaat denk ik Nou vind ik die best leuk.. maar weet niet.. nog tijd om verder te zoeken denk ik haha! wat vervelend dat der oren elke keer vol zitten dan.. gelukkig dan eindelijk naar de kno ja! @Tuttebelleke wat klinkt dat heerlijk ❤️ Wat lief dat ze zo behulpzaam is! Lekker genieten met je gezinnetje ❤️ Als je keer tijd hebt ben ik ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal en de foto inderdaad maar hoezo op je kop geven, je bent net bevallen hallo! Vind al wat als je een bericht liket
@Tuttebelleke Wat fijn om te lezen dat het goed gaat! En het wennen snap ik Komt snel genoeg! Hoe lang is je man nog vrij en thuis bij jullie? Zijn er al familieleden op bezoek geweest? Ben ook super nieuwsgierig naar de naam, tag je me even als je het plaatje plaatst? @Lotion Heerlijk dat ze al zo veel kletst/schreeuwt Hier ook zo'n papagaai. Zo leuk! Nog geen zinnen, maar wel allemaal losse woorden en alle dierengeluiden @Brinsa Ah ja ik snap dat je met die testen bent gestopt. Wat vreselijk om je kind dan in pijn te zien! Welke testen moet hij nog krijgen? En wat goed dat je nog bv geeft, iets om trots op te zijn! @Roosie91 Lekker hoor dat de bv zo goed loopt! Hoe gaat het verder met jullie? @Orchid24 Je kan het al vroeg voelen hoor! Bij de tweede wist ik rond de 14/15 weken ook; oh ja dit is de baby Ben heel benieuwd welke namen er op jullie lijstje staan, durf je er een paar met ons te delen?
@Magnolia29 haha ja ik blijf twijfelen of het de baby wel kan zijn ben benieuwd wanneer het overduidelijk word kan niet wachten haha de namen hmm ik heb eigenlijk zo wat alles weer van het lijstje afgehaald We zitten in de hoek van een korte naam, Nederlands of meer scandinavisch/noorweegs. Eigenlijk wil ik geen top 10 naam maar vind er 1 wel leuk die erin staat maar twijfel nog en heb idee dat omgeving verwacht dat we niet voor typisch nederlands gaan. Het is gewoon zo lastig
Zo! Hier weer eens een teken van leven Man en dochter liggen op bed, zoon ligt in de box en ik zit beneden nog een uurtje vol te maken tot de volgende fles. Wat een hectische tijd toch weer die kraamweek! Het gaat allemaal hartstikke goed, maar het is toch echt wel een heftige periode. Zoon doet het hartstikke goed. Hij heeft vaak 's avonds/begin vd nacht flinke krampjes, dus dat is wel erg zielig. Dat schopt ook meteen elk slaapschema van ons als ouders door de war, dus dat is wel even zoeken. 's Middags kan ik gelukkig iedere dag nog wel een dutje doen, dus dat maakt het allemaal wel wat beter te doen. Vandaag kon ik dochter wel schieten Kon echt even niet tegen uitbundig spelen en enthousiaste (lees: gillende) speelgeluiden. Maar ze is wel echt heel lief hoor, ook voor haar broertje. Ik heb vast last van de hormonen Morgen is ze een dagje bij de gastouder, dus dan hoop ik tijd te hebben voor het bevallingsverhaal. Ik heb een hoop te vertellen, dus ik moet er wel echt even goed voor gaan zitten @Magnolia29 man heeft 6 weken vrij vanaf de bevalling, dus nu nog een goede 5 weken. Heerlijk om samen in een ritme te komen
@Tuttebelleke wat fijn om weer iets te horen! Het is altijd weer even zoeken bij zo een kleintje. Lekker dat je morgen een dagje ‘rust’ hebt. Kan je een beetje bijtanken Wat heerlijk ook dat je man zo lang thuis is. Dat is echt ideaal
@Tuttebelleke wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk met je man zo! Och ja die krampjes zo zielig Nog lekker genieten met zijn allen de komende 5 weken ❤️
Ohhh @Tuttebelleke wat fijn zeg, nog 5 weken heerlijk als gezin thuis! Krampjes zijn echt vreselijk... Wij hebben Ortiflor probiotica gebruikt bij V, maakte wel degelijk verschil. Misschien is dat nog iets? @Orchid24 Oh wat zonde, geen lijstje meer haha! Korte, stoere naam dus. NL of Scandinavisch; zitten bij beide veel leuks tussen! Gelukkig hebben jullie nog even, bij N wisten we het pas met 38wk en met V rond de 36 wk
Toch gister niet gelukt om het bevallingsverhaal uit te schrijven. Dan zal ik de naam delen, als goedmakertje Ik tag even iedereen, want ik haal de afbeelding later vandaag weer weg. @Roosie91 @Orchid24 @Lotion @Magnolia29 @Brinsa
Wat een leuke naam!! Past ook goed bij G! wat naar van de krampjes zeg. Dat is ontzettend vermoeiend. hoe voel jij je? En lijkt hij op zijn zus?