De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke ja haha snap er niks meer van :roflmao: maar sommige denken nu misschien zit ie wel deels voor en deels achter of deels voor en deels zijkant.. echt geen idee :|:roflmao: maakt verder ook niet uit haha
    Ja ik had wat onderbuikpijn, maar al paar dagen linkte ik het meer aan bandenpijn. Want ik merkte het juist vooral als ik een tijdje had gezeten en onze bank is diep en als ik dan wilde opstaan. Daarna bleef die pijn altijd wel even maar ebde ook weer weg. Dus dacht totaal niet aan een blaasontsteking. Maar gisteren werd de pijn erger en is de pijn ook niet meer weggegaan dus dacht gisteren zet wel potje klaar en dan laat ik het morgen toch even uitsluiten.

Ohh spannend! Beviel de school? Hahaha:roflmao: Ja pfoe dat zal aanpoten zijn ja haha, word ook weer wennen!

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Orchid24 He bah, blaasontsteking is zo naar! Hoop dat het snel wegtrekt. Heb je verder ook klachten, koorts ofzo? En bijna 20 weken, wat gaat het hard!!

@Lotion Goed dat je voor je rust kiest! En stoppen met werken lijkt me een goede beslissing. Je kunt later, als de jongste ouder is, altijd nog kijken of je nog weer aan het werk gaat. Ik vind het alleen thuis met 2 kinderen en 4 dagen werken al pittig, laat staan met 4 kinderen o_O Dus ik snap je helemaal!!

@Tuttebelleke Ahh spannend! Basisschool, weer een nieuwe fase ;) Heb je wat te kiezen in de buurt? Waar gaat jullie voorkeur naar uit?

3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier gaat het allemaal goed, heel saai ;) N doet het super op school, heb morgen 10 minuten gesprek. V is echt een enorme kletskous aan het worden, zegt al veel woorden en begint nu met korte zinnetjes. En klimt over al op, onze berggeit :rolleyes: Werk ook top, heb te horen gekregen dat ze me op m'n nieuwe werk (bovenschoolse plusklassen 2 ochtenden) willen houden, dus top! Ben nu bezig met wat schuiven in de dagen en opvang voor volgend jaar.

En we hebben 2 weken geleden een fotoshoot gehad. Zo blij mee! Check dat blije koppie van V ;)

Orchid24, Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 nee verder niks! Alleen onderbuik doet echt zeer. Ja gaat heel hard! :eek: Nou wat fijn dat het zo goed gaat! En leuk nieuws dat je daar mag blijven! En heerlijke foto van V! ❤️

Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Orchid24 aah, nou hopelijk zijn de klachten ook snel weer weg!

@Magnolia29 aaaaah wat een vrolijkerd :D En wat fijn dat ze je willen houden! Had je daar nog geen vaste aanstelling?
    En kijk maar uit, onze dochter kletst ook echt de oren van je hoofd. Gallisch word je er af en toe van! :| Ook wel weer gezellig, maar niet altijd :$:roflmao:

En de school is goed bevallen :) Het is mijn oude basisschool en ik heb er zelf ook 3 jaar gewerkt. Het was dus eigenlijk meer kijken of mijn man het ook leuk vond, want wat mij betreft is de keuze al gemaakt :) Ik wil graag een openbare basisschool en daar zitten er maar 2 van in de directe omgeving. Wel ook een hoop katholieke basisscholen (grote stichting). Hier heb ik ook invalwerk gedaan en heb ik gemerkt dat ze bij sommige scholen zelfs de taallessen ophangen aan de bijbel. Dat iedere taalles bij de kleuters dus begint met een verhaal over Jezus.
    Dat zal vast niet bij iedere katholieke basisschool zijn, maar het past gewoon niet echt bij ons. Dus vandaar dat de andere scholen in de buurt al af zijn gevallen.

Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke kan me voorstellen dat de keuze dan snel gemaakt is! Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een openbare basisschool.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke wat fijn dat die keuze gemaakt is.
    Wij wilde ook het liefst een openbare school.
    Maar daar is er hier maar 1 van en die verhalen waren niet echt positief.
    Onze kinderen zitten op een pcb en toen we daar naar binnen liepen keken we elkaar al bevestigend aan.
    Het voelde gelijk zo goed ondanks dat onze levenswijze totaal niet christelijk is.

Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ZWANGER
    Orchid24 - 06 september ‘21 - JONGEN
    Lotion - 21 september ‘21 - VERRASSING

BEVALLEN
    Brinsa - 6 september ‘19 - E.A
    Imona - 2 oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R
    Tuttebelleke - 17 maart ‘21 - Zoon

AFSPRAKEN
    26 april: Lotion - 20 weken echo
    05 mei: Orchid24 - Intake kraamzorg

10 mei: Orchid24 - Controle vk
    12 mei: Lotion - Controle vk
    14 mei: Orchid24 - 22 weken prik
    09 juni: Lotion - Controle vk

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Lotion spannend maandag! Hoe gaat het met je?

10. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    Inderdaad spannend de 20-weken-echo :)

Hoe gaat het bij jou @Orchid24 ? Al een schema gemaakt met welke kinderwinkels je wanneer gaat bezoeken als straks de winkels weer open zijn? :)

Hier gaat het goed :) De avonden zijn nog steeds drama, maar dan slaapt W wel tot 5 uur - half 6, dus die fles wisselen man en ik af en zo slapen we allebei best prima :thumup:
    Verder een hoop aan het wandelen deze week (4x 1 uur), het is hier echt lekker weer! Dat ik zo veel wandel zou (vind ik) ook direct te zien moeten zijn op de weegschaal, maar dat laat helaas nog even op zich wachten :rolleyes::confused:

Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Goed! :D Misselijkheid met af en toe spugen blijft. Af en toe pijntjes etc. mag niet klagen! Haha nou.. het behang zit erop. Verf is in huis, denk di of wo verven. Ledikant komt woensdag binnen als het goed is. Maar er staan nog 2 ikea kasten in de weg, vanwege die bring back friday actie en gisteren gelezen dat we 27 april afspraak kunnen maken dus hopelijk zijn die snel weg! En met man inderdaad even kijken wanneer we naar babypark gaan :D Verder al wat kleertjes enzo in huis maar dat word wel meer als straks de winkels open zijn. Ben marktplaats afspeuren voor commode en eventueel kledingkast (kledingkast twijfel ik nog over want hebben nog een kast die er blijft staan wss en die zou eventueel ook daarvoor kunnen dus kijken nog even). Nieuwe tweedehands auto gekocht vandaag en onze oude weg :D kunnen wat spullen overnemen van iemand uit de buurt van hier zp haha! En zo zijn we toch steeds meer op dreef!

fijn dat het goed gaat! Vervelend dat nog steeds drama is.. wel weer fijn dat je alsnog goed slaapt! Oeh goed bezig, ja het is heerlijk weer ervoor! Haha ahh dat komt vast wel als je zo op dreef bent!

12. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Orchid24 dan schiet het toch al aardig op ja :) Kunnen dan ook woensdag de eerste foto's van de babykamer gedeeld worden? :D
    Oh en wat voor auto hebben jullie nu gekocht? Leuk hoor, al die aanpassingen :D
    En fijn dat het goed met je gaat ondanks wat kwaaltjes!

Ik hoop echt dat dat gewicht weer goed gaat komen. Ik ben allerlei kleren in de sale aan het bestellen waar ik echt nog met geen mogelijkheid in pas :roflmao::rolleyes: Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat passen overigens, maar dat zal allemaal nog wel even duren.

13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hmm nee ik denk later haha! Een ford fiesta! Ja vind het heerlijk nu, kleine is echt druk en aanwezig en lekker bezig met de uitzet en aanpassingen heerlijk!

Ja het heeft ook even tijd nodig, je bent net pas bevallen joh! Gaat vast goed komen!

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik reageer even kort.
    Ben echt enorm gespannen voor de 20 weken echo.
    mijn collega heeft afgelopen maandag bij de 20 weken echo te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft :(
    Ik voel de baby gelukkig wel maar elke keer heel zachtjes en vooral onderin of aan de zijkant.
    Verder voel ik me goed.
    Nog wel hoofdpijn en wat vermoeid maar das goed te doen.

15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat erg van je collega :( dat soort berichten hakken er altijd zo in.. kans op placenta voor dus.. hoelaat heb je de echo? Hopelijk gaat de tijd beetje snel voor je tot die tijd. Fijn dat het verder goed gaat!

16. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Orchid24 leuke auto's zijn dat! Geen idee hoe groot de laadruimte is, maar daar past vast genoeg in :)

Als ik straks weer mag sporten, gaat het hopelijk wat sneller. Ik heb al heel enthousiast hardloopschoenen gekocht, al duurt het nog wel even voordat ik dat mag doen.
    Ik hoop dat de handbaltrainingen weer opgepakt kunnen worden bij de volgende versoepeling. Dat zou wel top zijn!

En de foto zien we wel wanneer je hem wilt plaatsen. Ik ben benieuwd :)

@Lotion och jee wat een verschrikkelijk bericht :( Logisch dat dat nu continu in je hoofd zit :(
    En inderdaad wat Orchid zegt, dat komt waarschijnlijk door de plek van de placenta. Voelde je de baby eerst wel beter/harder? Als het gevoel hetzelfde is, zou ik me (proberen) niet al te druk te maken. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan :(

17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke ja het is in ieder geval ruimer dan we hadden, dus hopelijk past er in ieder geval een fatsoenlijke kinderwagen in haha! Dat zou leuk zijn ja als je weer mag handballen! Haha jij hebt er zin in!

18. Neilia

Neilia Niet meer actief

Heb ik al 2x eerder gehad dus verwacht inderdaad dat de placenta voor ligt.
    13:30 ben ik aan de beurt.

@Tuttebelleke nee ik voel de baby al vrij lang maar altijd op dezelfde plek.
    Alleen het blijft zo zachtjes dus dat maakt wel wat onzeker.
    En na dat nieuws voelde ik een paar dagen niks dus toen was het helemaal stressen.

19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Lotion logisch ook, dat gaat niet in de koude kleren zitten.
    Vergeet niet dat je alleen wel bizar vroeg was met het voelen van de baby. Ik voelde bij beide zwangerschappen pas rond 18 weken iets en dat was ook nog maar heel zachtjes. Zo zachtjes dat ik pas rond 20 weken met zekerheid kon zeggen dat ik destijds de baby had gevoeld!
    Maar de gedachten zijn echt heel begrijpelijk. We duimen!

20. Neilia

Neilia Niet meer actief

Is ook zo hoor.
    En als ik er over nadenk is het allemaal heel normaal.
    Alleen door de bezorgdheid merk ik dat het af en toe even niet kan relativeren.

Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina