De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Dat klinkt heerlijk en onwijs leuk. Grappig hè dat als ze ouder worden dan weer andere dingen leuk vinden:) kon je wel goed afstand houden? Of viel dat tegen?
    Haha ja een tweede (of derde nog erger:o:) word je sneller dik is mijn ervaring. Maar bij mijn tweede stond het op een gegeven moment ook wel wat stil. In het begin heel hard en later minder hard.
    Hahah nou je mag mijn zwembad buik zeker weten over nemen word nu wel een dingetje:$
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Het is ook heel warm! Ik hoop het ook voor je! Afgelopen dagen voelde ik me er prima onder en vandaag vond ik het weer even lastig.. nu al 3 keer geen eisprong gehad.. nog clomid 150 waar ik niet hoopvol over ben.. dan met injecties is het ook weer zoeken naar de juiste dosis.. het voelt even alsof het dit jaar niet gaat gebeuren.. en in ander groepje hebben sommige het over een 2e kindje misschien eind dit jaar.. en dat is gewoon pijnlijk.. ik gun het heel erg maar we zijn tegelijk begonnen en ik ben nog niet eens zwanger van de eerste en dat anderen al denken aan een 2e is zo’n raar idee.. maarja morgen voel ik me vast weer beter.. ooit komt mijn tijd..
     
  3. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 :( ik snap je gevoel heel goed, maar 'mag' er nu niet meer over meepraten natuurlijk. Lastig hoor, heel begrijpelijk in elk geval.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hè bah dat je vandaag niet zo’n fijne dag hebt. Lijkt me ook heel gek dat je nu helemaal geen eisprongen meer hebt ondanks dat je wel medicatie krijgt. Doe je trouwens ook ovulatie testen nog erbij?
    Vroeg ik me zomaar af.
    We gaan er gewoon op inzetten dat jij de hoogste dosis clomid nodig hebt en dat dit jouw ronde word!! Ik ga heel hard duimen, en mocht dit toch niet jouw ronde zijn dan hopelijk snel schot in de zaak met de injecties.
    Ik snap dat het zoo niet leuk is als er in je andere groepje al over een tweede word gesproken en jij nog niet eens aan de beurt bent geweest met jouw wens voor de eerste. Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten en toch weer positief de volgende ronde in kan want als ik het iemand gun om nou eens zwanger te worden dan ben jij het.
    dikke knuffel❤️
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee heb eigenlijk geen ovulatietesten meer gebruikt, is ook niet echt nodig moet ik zeggen.. Dankzij de echo's kunnen ze toch wel zien of ie gesprongen is ja of nee en tussen de echo's door hebben we seks dus kan hem eigenlijk niet missen :D

    Heel lief dankjewel! Ja we gaan het zien, gaat nou wel weer beter maar het blijft gewoon moeilijk.. maar goed heb gelukkig vrij veel afleiding op het moment dat scheelt!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames? Kan iedereen wat verkoeling zoeken zo met die hitte?

    En hoe gaat het met @Roosie91 ? Nog alles rustig?
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ik kan er altijd goed tegen! Binnen wel vervelend want hebben geen airco en wel plat dak en woonkamer/slaapkamer op het zuiden dus echt prettig is het niet binnen maar we doen gewoon stuk minder en dat scheelt :roflmao:

    En jij?
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 ik kan er helaas niet zo heel goed tegen, al valt het slapen tot nu toe nog alles mee!
    We gaan nu 's ochtends even dompelen in het badje bij mijn ouders (wonen vlakbij) en dan 's middags thuis in lockdown en zo weinig mogelijk doen.
    Dochter doet het gelukkig wel prima in die hitte, slaapt ook gewoon goed, dus dat is fijn!
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vervelend dan.. wel lekker in het bad! fijn dat je dochter er beter tegen kan!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Alles nog rustig! Gisteren wel weer wat harde buiken/oefen weeën maar komt vast door de warmte denk ik. Ben best wel heel zenuwachtig aan het worden haha opeens denk ik, ojee:eek::oops:
     
    Tuttebelleke, Mississippi en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Jaaaa bijna :eek::D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 logisch dat je wat zenuwachtig begint te worden. Gewoon overmorgen al! :eek::D
    Alvast een 'zet 'm op' en een 'veel plezier', een 'beterschap' en een 'succes'!
    Ben ook zó benieuwd of je bij het zien van je dochter direct ook weet welke naam het wordt. Lijkt me heel bijzonder :)
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja het is zoo gek! Zo snel al! Hoop dat ik nog even twee goede nachten slaap heb:oops: want slaap wel echt heel slecht. En mijn ervaring is dat je beter goed uitgerust de operatie in kan gaan maar goed dat zien we wel weer.
    Aaah dankjewel❤️ Super lief:D
    Haha ja ik vind het wel gek hoor dat haar naam nog niet vast ligt ik hoop dat ik meteen zoiets heb van Jaa dit is een ......:D

    Ach mijn dochter vind het allemaal zo spannend ook vooral dat ik niet thuis slaap een paar nachtjes vind dat wel rot. Ze is erg snel verdrietig en als ik dan vraag wat er is geeft ze als antwoord dat ze me niet wil missen❤️:(
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ahh sneu voor je dochter maar straks een lief zusje erbij! En ik denk wel dat je straks de naam weet als je haar ziet!

    Lijkt me echt zo gek.. duren de dagen niet heel lang nu? :oops:
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa ze is onwijs blij dat ze er een zusje bij krijgt! Alleen het bezoek gedoe in het Ziekenhuis is ook weer een dingetje door Corona maar goed dat gaan we maar even zien.
    Haha neee ze gaan juist heel hard!! Ik denk echt zoiets van huh? Nu al?:roflmao::o:
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ohja krijg je dat ook weer ja.. mogen ze maar een uur komen of wel wat langer?

    haha ohhh echt, nouja ergens wel fijn of juist niet? :roflmao:
     
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Nou ze hebben het me nu zo uitgelegd (met de woorden strikt onder voorbehoud) s’ochtends mag je 1 uur 1 persoon en savonds 1 uur 1 persoon. Voor de kinderen een uitzondering oma komt met de twee naar het ziekenhuis, dan mogen ze om en om een half uur bij mij.. dus eerst 1 kind dan de ander en dan is het bezoek uur weer voorbij:|
    Savonds kan mijn moeder dan 1 uur komen maar die zorgt voor de kinderen, dus even kijken of mijn man dan naar huis gaat.

    haha nou het is wel echt heel snel gegaan dit keer:roflmao:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Pffff wat een regeling zeg :rolleyes: hoelang moet je blijven?

    haha dat geloof ik, weet je of dit de laatste is of kans op toch nog een keer? :p Sorry als je al eens gezegd hebt :oops:
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja raar hè ik bedoel kom op zeg die kleine kinderen kunnen toch best als 1 persoon samen tellen? Ik bedoel ze ademen allebei hun bacteriën uit hoor :roflmao: of dat nou om en om is of tegelijk:o: sowieso 48 uur maar op mijn online ziekenhuis afspraken ding weet even niet hoe het heet:roflmao: staat dat ik pas zaterdag naar huis mag:o: duss:$

    Dit is zeker de laatste keer, of er moet een heeelee grote verrassing komen maar nee. Ik laat me niet steriliseren ofzo hoor dat niet, maar drie is genoeg:p
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 oh dat is wel een gekke bezoekregeling! Je man telt niet als bezoeker dan ook lijkt me?

    En wat schattig van je dochter dat ze dat zegt! Al zal het vast ook leuk zijn bij opa en oma, maar het is natuurlijk ook voor haar super spannend. Straks krijgen ze daar iedere dag hun lievelingseten, koekjes, ijsjes, hebben ze leuke uitjes! En dan hoor jij op vrijdag van je kinderen: "goh ma, kan je niet nóg een extra nachtje blijven?" :confused:;)
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina