De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nou dat zei mijn man ook al.
    Ik ben zelfs met ernstige buikgriep gaan werken.
    Heb me pas 1x een dag ziek gemeld in die 3 jaar.
    Dus dat die nu zo doet overviel me echt.

    Dat is inderdaad wel een voordeel voor jou.
    Jij weet je dag zo goed mogelijk in te delen.
    Alsnog is het naar natuurlijk maar het scheelt wel een hoop denk ik.

    suiker? Echt joh? Dat wist ik niet.
    Ik vind het avondeten echt hel o_O daarna is het nog uren alsof mijn eten in mijn keel is blijven hangen.
    Mijn porties zijn nu ongeveer net zo groot als die van de kinderen :rolleyes:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja dat is gewoon heel vervelend.. hopelijk helpt het woensdag om aan te kaarten!

    Ja ik denk dat het veel scheelt inderdaad! Ik had echt verwacht er erger aan toe te zijn inmiddels, maar denk door alles dat ik echt een hoop voor kan zijn en hopelijk de hele zwangerschap er niet verkeerd doorheen kom!

    Ja verwacht niet hoor want hoor van suiker juist dat mensen niks merken, maar vanwege pcos moet ik sowieso een test dus die heb ik 29 mei.
    bah.. dan ook geen honger? of dat wel?
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hopelijk blijft het hierbij inderdaad.
    Zo naar als je straks ook nog beperkt ben in je lopen oid.

    moet je dat drankje? Ik hoor altijd dat dat zo smerig is dat ik er bijna nieuwsgierig naar word:roflmao:
    Ja lekkere trek vooral snoep verlang ik naar maar dat maakt het echt nog 10x zo erg (ervaring mee inmiddels :p) dat ik dat nu wel laat staan.
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja haha mag dat drankje. Nuchter en ik moet juist hele ochtend eten altijd. om 8.20 daar en dan 2 uur zitten en dan nog keer prikken en daarna eindelijk eten. Word wat:roflmao:

    haha ohjee ja snoephelpt ook niet echt nee.. hopelijk komt er gewoon nog wat vooruitgang in.. je weet het nooit
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ZWANGER
    Orchid24 - 06 september ‘21 - JONGEN
    Lotion - 21 september ‘21 - VERRASSING

    BEVALLEN
    Brinsa - 6 september ‘19 - E.A
    Imona - 2 oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R
    Tuttebelleke - 17 maart ‘21 - Zoon

    AFSPRAKEN
    29 mei: Orchid24 - Suikertest
    08 juni: Orchid24 - Pretecho 2D

    09 juni: Lotion - Controle vk
    10 juni: Orchid24 - Controle vk
    26 juni: Lotion - Pretecho 2D/3D/4D
    30 juni: Lotion - Controle vk
     
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier een 2D pretecho geboekt:D en gisteren naar babypark geweest, vrouw heeft ons goed kunnen adviseren en na het een en ander uitproberen en tig keer in- en uitklappen besloten dat het een joolz day of een bugaboo cameleon word. Ofja eigenlijk wel zeker de bugaboo, die was gewoon net wat fijner plus die kunnen we gratis overnemen van baas van mijn man. Even proefritje mee gaan maken binnenkort en dan ga ik nog wel kijken voor nieuwe bekleding. Vind de joolz wel echt mooooi, maar reiswieg eraf halen was voor mij lastiger en hij voelde net wat zwaarder met sturen dus denk toch wel echt de bugaboo!

    Hoe is het met jullie?
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Sorry voor de afwezigheid! Hier gaat het met mij en de kinderen goed, maar man zit tegen een burn-out aan. Na zijn verlof is hij na 2 dagen werk bij de bedrijfsarts terecht gekomen, die hem meteen op halve dagen heeft gezet. Nu moet hij de middagen gebruiken om tot rust te komen, maar om het rustig te houden in huis met een baby en een kind van 3,5 is niet echt te doen.
    Ik lees dus even voornamelijk mee, maar sluit hopelijk snel weer bij jullie aan :)

    @Lotion hoe was het gesprek bij de bedrijfsarts?

    @Orchid24 gratis kinderwagen? Dat is fijn zeg! Die krengen zijn echt duuuur!
     
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    he vervelend zeg.. krijgt ie ook wat psychologische begeleiding erbij? Is lastig tot rust komen ja, maar hopelijk voelt hij zich met de tijd beter.. sterkte samen!

    hahaha ja klopt! En het is ook wel echt toevallig dat die het fijnste is, man zei al tegen zijn baas dat ik eerst meerdere moest proberen maar nee hij is toch wel echt het fijnst voor mij dus ideaal haha!
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    mag suikertest opnieuw doeno_O uur volgehouden en toen moest ik overgeven. Drankje zelf vond ik helemaal niet vies, maar werd er na zoals wel verwacht erg beroerd.. hopelijk gaat het volgende keer wel lukken. Maandag nieuwe afspraak maken

    hoe is het met jullie?
     
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 oh dat is zuur! Heb je al een nieuwe afspraak ingepland? En hoe gaat het verder? Veel misselijk dus nog steeds?

    Hier gaat het prima. Wel druk! Volgende week donderdag ook weer beginnen met werken. Het is dan maar een week of 4 tot de grote vakantie, dus dat ik rustig inkomen ;)
    Man heeft vanmiddag ook weer een afspraak bij de bedrijfsarts en over 2 weken een eerste afspraak bij .. volgens mij de praktijkondersteuner bij de huisarts. Iemand tussen de huisarts en een psycholoog in elk geval. Hopelijk heeft hij er wat aan.
    Zijn jullie ook zo van het weer aan het genieten? ik wandel nu eigenlijk dagelijks en verder draait de watertafel overuren. Erg leuk allemaal :)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja kon vandaag meteen terecht en het is gelukkig gelukt :D opzich valt het mee, goed mee te leven zegmaar maar het zijn echt van die momenten op een dag (niet iedere dag gelukkig) dat het gewoon even niet zo goed gaat haha. Verder gaat het goed!

    ohh heb je er weer zin in? Fijn straks weer de vakantie ja! Oh heel fijn dat hij nu een afspraak heeft staan! Praktijkondersteuner waarschijnlijk dan ja, hopelijk is er een klik en heeft hij er inderdaad wat aan. Ja dit weer is echt heerlijk he! Klinkt goed!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijn dat het dit keer wel goed ging :) krijg je dan ook al direct de uitslag of moet je daar nog op wachten?

    'Zin om te gaan werken' heb ik niet zozeer, maar ik zie er ook niet tegen op. Het is prima :)
    En inderdaad, hopelijk heeft hij er straks een klik mee en kunnen ze hem wat handreikingen geven. Ben benieuwd!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Binnen een week geloof ik, maar ze gaf aan om donderdag even te bellen naar vk dus dat doe ik dan als ik nog niet eerder wat heb gehoord.

    Fijn! ja inderdaad, altijd even spannend eerste kennismaking met hulpverlener of het wat is
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    jeetje das snel gegaan!

    heerlijk hè dat weer :D
    L begint zodra ze uit bed komt al te vragen Buite toe? Buite peele?
    Ze komt amper nog binnen :p
     
    Tuttebelleke, Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Die suikertest is vreselijk :rolleyes: Fijn dat het vandaag wel gelukt is! Wat verwacht je er zelf van? En hoe ver zijn jullie met alles voorbereiden voor de kleine man?

    @Tuttebelleke Jeetje wat is je verlof snel gegaan! :eek: Wel lekker gepland; 4 weken en dan weer vrij :p Spannend voor je man, hoe gaat het nu met hem? Hoe voelt hij zich? Kan hij er met jou goed over praten?

    @Lotion Hoe is het eigenlijk met jouw werk afgelopen? Heb je andere taken of ben je inmiddels helemaal gestopt? Wil je nog steeds stoppen met werken trouwens? Las in een ander topic dat de jongensnaam veranderd is en jullie een nieuwe hebben gevonden! Welke meisjesnaam hebben jullie in gedachten? Als je dat wilt delen natuurlijk ;)

    Hier ook alles prima! Eindelijk mooi weer, dat maakt alles zoveel leuker ;) N doet het goed met school/zwemles enz. V is een enorme kletskous (net als zus) en praat nu echt korte zinnetjes van 2/3 woorden. En is gek van alle voertuigen, vooral treinen haha!
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Magnolia29 ik heb vrijdag een gesprek gehad.
    Mijn clustermanager wist ook niet wat ie me voor werk moest geven, er is gewoonweg niks wat ik in doen.
    Dus hij was gelijk al kort en bondig: we spreken elkaar wel weer in december :p

    mijn man heeft gisteren de papieren binnen gekregen voor een contract :D
    Die moet ie invullen en dan gaat zijn leidinggevende het bespreken met hogerop.
    Leidinggevende wilt hem heel graag in dienst nemen dus we hopen op een goeie uitkomst.
    De bedoeling is inderdaad nog steeds dat ik ga stoppen met werken.

    meisjesnaam pb ik even naar je ;)
    Dat de jongensnaam bekend is vind ik meer dan genoeg voor de nieuwsgierige meelezers :p

    Wat leuk dat V ook een echte kletskous is!
    L ook :roflmao: echt heerlijk om naar te luisteren :D
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 op een of andere manier twijfel ik heel erg of ik suiker heb. Dus ik zal blij zijn als ik de uitslag heb haha! Wij hebben eigenlijk bijna alles in huis. Dat wat er nu nog op het lijstje staat is meer kleertjes, meer hydrofiele doeken dus niet meer echt noodzaak haha. Het kamertje heeft ook alles wat het nodig heeft, er moeten nog wel wat dingen opgehangen worden en ben nog niet klaar met decoratie haha

    Ahh zo leuk van die kletsers! En leuk dat hij al zo’n voorkeur heeft haha! Dit weer is echt heeeeerlijk!

    @Lotion wat fijn waarschijnlijk een contract!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier helaas zwangerschapsdiabetes, had dat gevoel al. Waarschijnlijk toch die dips die ik dus al paar weken merk. Heb een voedingsschema gekregen, eigenlijk eet ik al precies volgens dat schema dus ik ben benieuwd of de dagcurve wel normale waardes zijn. Aangezien ik wel dips na het eten heb, vrees ik er klein beetje voor maar goed wie weet! Morgen heb ik een bruiloft, dus daarna gaat het pas echt in. Dan week later begin ik met de dagcurve. 1x in de week als de waardes prima zijn. Zijn de waardes niet prima dan diëtiste en vaker dagcurve of ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Dat laatste hoop ik echt niet. Maar meestal kan het prima met dieet dus daar gaan we gewoon voor! Nu sowieso 1x in de 4 weken een groei echo, straks de eerste inplannen
     
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ZWANGER
    Orchid24 - 06 september ‘21 - JONGEN
    Lotion - 21 september ‘21 - VERRASSING

    BEVALLEN
    Brinsa - 6 september ‘19 - E.A
    Imona - 2 oktober ‘19 - L
    Lotion - 7 oktober ‘19 - L
    Magnolia29 - 13 oktober ‘19 - V.S
    Langmuts - 10 januari ‘20 - R
    Mississippi - 29 april ‘20 - B.M
    Roosie91 - 12 augustus ‘20 - N.R
    Tuttebelleke - 17 maart ‘21 - Zoon

    AFSPRAKEN
    08 juni: Orchid24 - Pretecho 2D
    09 juni: Lotion - Controle vk
    14 juni: Orchid24 - Groeiecho + controle vk
    26 juni: Lotion - Pretecho 2D/3D/4D
    30 juni: Lotion - Controle vk
     
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Maandag 14 juni groeiecho, man kan niet mee vanwege werk maar ik ga liever niet alleen naar een echo. Je weet nooit wat ze gaan zien :oops: dus gevraagd of mijn moeder mee mocht en dat mocht en mijn moeder is helemaal blij haha :roflmao:
     

Deel Deze Pagina