De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke jeetje wat heftig van je man!
    En van zijn moeder, dat is nu weer een beetje stabiel?
    Maar voor jou ook zwaar, pas een nieuw gezin van 4, ik bedoel jij zal dan ook wat extra dingen op je nemen zodat het voor jouw man wat beter te behappen is. En weer gestart met werken, heb je er zin in om na de vakantie weer aan de slag te gaan? Of is het vooral nog thuis werken ook?

    Ooh wat heerlijk 2 weken op vakantie naar België! Zijn jullie goed aan gekomen en hebben jullie het naar jullie zin?

    Jaa ik ben toch zo trots dat ik haar al zo lang borstvoeding geef❤️ Voelt ook echt als een fijn moment tussen ons. Ze is de derde dus ik moet de aandacht wat meer verdelen nu, zeker in de vakantie.

    L2 vind het zoo leuk op school haha, hij gaat lachend naar school, en hij lacht de hele dag zegt de juf:D
    De eerste twee weken zei hij elke dag na school: ‘ik wil nog wel 100 keer naar school hoor mama❤️‘:)
    Mijn kleine jongen word nu toch wel echt groot :cry:❤️
    Verder gaat het met L1 ook super! Ze gaat over naar groep 3 met een super goed rapport, zo trots op haar. Zij is ook echt een vrolijke lieverd op school met heel veel vriendjes en vriendinnetjes, zo gezellig.

    En G, zij gaat vanaf september naar school denk ik? Heeft ze (en jij) er zin in?:)
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Lotion hoe is het met jou? Voel je je nog goed? En hoe ver ben je ook al weer? Al een gevoel wat het zal worden?:D

    @Magnolia29 hoe is het met jullie? V zal ook wel groot worden? En hebben jullie een leuke vakantie?

    @Langmuts? Bestaat niet meer huh net kon hij niks vinden in de tag?? Nou ja nu wel, hoe gaat het met jou en R? En de jongens?

    @Mississippi hoe is met jou en de meiden?

    @Brinsa en hoe gaat het met jou en E?


    Wie nog meer ook al weer?:oops::oops:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Roosie91 goed dat je me tagt.
    Ik kreeg geen meldingen.

    32 weken alweer!
    Geen voorgevoel.. althans geen sterk voorgevoel.
    Ik denk de ene keer een jongen en dan weer een meisje.
    Maar het jongensgevoel overheerst wel hoor!
    Heb best veel klachten dit keer en zit ook al vanaf 14 weken thuis.
    Mijn bloeddruk was de laatste controle ook alweer aan het stijgen, dus ik weet al hoe dit weer gaat lopen :rolleyes:
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Lotion Geen leuk voor je bloeddruk! Balen zeg, heb je daar medicatie voor?
    En je lichamelijk klachten lijken me ook erg vervelend en vermoeiend. Doe je een beetje rustig aan, bedoel 3 kindjes erbij is ook niet niks!
    Maar jeetje wat gaat de tijd hard, zo lang hoef jij dus ook niet meer!
    Had je gevoel het elke keer juist als je iets meer het ene geslacht dacht? Was jij dat niet met die dromen?:p Of dit keer die droom nog niet gehad?
    Hebben jullie nog of gaan jullie nog op vakantie?
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Roosie91 nee hij is nu nog 85 wat betreft de onderdruk.
    Dat is dus nog net goed, maar de ervaring is wel dat ie dan al gauw over de 90 gaat en dan moet ik weer naar het zh.
    Ja ik doe heel rustig aan. Maar nu met de vakantie vind ik het wel zwaar soms hoor!
    Gelukkig gaan ze nog 2x per week naar de bso & kdv dus dan heb ik echt even tijd voor mezelf.
    Ik was degene van de dromen ja :roflmao:
    Mijn dromen hebben het nog nooit fout gehad.
    Heb tijdje geleden gedroomd dat ik ineens bevallen was van een jongen maar met 29 weken.
    Het was echt een hele realistische droom maar tegelijkertijd zo apart dat ik dus twijfel :roflmao:
    Vorige keren was het een droom waarbij alles normaal was en geen gekke dingen.
    Dus ben heel benieuwd :p
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ja ik leef nog hoor! ;)
    We zijn op dit moment op vakantie in Portugal. Schoonfamilie heeft V eindelijk voor het eerst ontmoet ❤ Zo fantastisch! En alles gaat goed hier! Zaterdag vliegen we alweer terug, tijd gaat zo snel.

    V is inderdaad al een heel mannetje :D En hij praat niet normaal veel :eek: Inmiddels al 4-5 woorden zinnen. Hij snapt ook alles en kan dus al prima duidelijk maken wat er is of wat hij wil. Dochter was ook snel met praten, maar hij spant echt de kroon.

    En het is zo'n mama's kindje :o: Vind ik 99% van de tijd echt heerlijk, maar soms.... :roflmao: (Haal de foto's later vandaag weer weg ;))
     
    Orchid24, Rosy90 en Neilia vinden dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Roosie91 ja tot nu toe ziet alles er heel netjes uit, ook het vruchtwater! Netjes geschat bij jou dan! Ik las bij veel dames in 100 dagen topic die suiker hadden dat ze er vaak gewoon een kilo naast zaten en dan niet ter positieve o_O Dus daar ben ik dan beetje bang voor :roflmao: Ja we hebben een naam! Laat het wel weten als hij geboren is haha!

    wat leuk dat L2 het zo naar zijn zin heeft op school en L1 het ook zo goed doet :D

    @Magnolia29 super fijn dat ze hem eindelijk ontmoet hebben! Lijkt me zo lastig familie verder weg..ah wel heel leuk dat hij zo goed kan praten al! Leuke foto’s :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 je bent gewoon al a therme!! :eek::D Wie gehts??
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Jaaaa! Het gaat zo snel! :eek: Vandaag controle gehad, hij ligt netjes met zijn hoofdje ingedaald :D Volgt zijn eigen lijntje dus alles goed! Inleiding staat nu gepland op 30 augustus, dan ben ik precies 39 weken :eek: Bizar idee zo snel! Hopelijk komt hij nog spontaan, maar wow wat vliegt de tijd. (Vanwege drukte/spoed kan het zijn dat inleiding wat later of verzet word naar volgende dag maar goed maakt ook niet uit heb geen haast)
     
    Tuttebelleke, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Zoo spannend!! @Orchid24 dus misschien ook een augustus kindje? Kan je uit ervaring vertellen dat die heeeel leuk zijn:D :p
    Succes met de aller laatste loodjes!❤️
    Wij gaan morgen op vakantie dus daar ben ik druk mee haha :) zin in!
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 oh dat is inderdaad al bijna! Anderhalve week nog maar!
    En fijn dat je ingeleid wordt! Jongens blijven liever nog wat langer hangen dan de uitgerekende datum hadden we geleerd, dus fijn dat die ellende je bespaard blijft! :roflmao:

    Hier blijft het druk. Man werkt nog steeds halve dagen en is inmiddels een behandeling gestart. Ze komen wekelijks praten (ik ben daar ook bij) en dat is tot nu toe wel heel fijn. Toen hij vakantie had, ging het ook allemaal wel prima, maar afgelopen maandag is hij weer gaan werken en het is eigenlijk direct weer volop in de stress. Even kijken hoe dat straks gaat als ik ook weer ga werken. Ik mag maandag weer beginnen. Heb er wel zin in :)

    Fijne vakantie @Roosie91 ! Hopelijk hebben jullie een beetje goed weer :)
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Roosie91 haha goed om te weten! En een hele fijne vakantie gewenst :D Dankjewel!

    @Tuttebelleke hahaha ja daar krijgt hij de kans niet voor:roflmao: Wat fijn dat de behandeling gestart is! Zeker nu de stress er dan al zo snel er weer in schiet. En ook fijn voor jou om erbii te zijn! Leuk weer ja! Jullie gaan vast wel weer gauw wennen aan het ritme en de gesprekken helpen daar denk ik alleen maar bij doordat je man daardoor hopelijk ook sneller weer beter in zijn vel zit! Alvast veel plezier op je werk weer :D
     
    Tuttebelleke, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Wow wat spannend dat je al een datum hebt voor de inleiding!! :eek: Gaat echt hard nu :thumup: Ben je er nog rustig onder, of komen er al wat zenuwen? Bevaltas ingepakt, ligt alles klaar voor je man om op het laatste moment te pakken? :p

    @Roosie91 Wat heerlijk, geniet van jullie vakantie! Blijven jullie in NL? Hoe lang gaan jullie weg?

    @Tuttebelleke Wat fijn dat de hulp omtrent je man in gang is gezet. Hoop dat alles goed blijft gaan wanneer jij ook weer moet beginnen. Heb je deze week al voorbereidingen gedaan, net als ik? ;) Gaan de kinderen dan naar de opvang trouwens of past familie op op jullie werkdagen?

    Hier gaat alles goed! N is maandag 5 geworden, dus we hadden vorig weekend groot feest incl megaaaa unicorn springkussen :D Was echt fantastisch! Deze week al begonnen met voorbereidingen op het werk, maandag weer aan de bak. Wel lekker hoor weer in het ritme en structuur. Fulltime thuis met de kinderen is gewoon niet aan mij besteed :o:;)
     
    Orchid24, Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  15. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hallo dames! Wat leuk om weer even te lezen hoe het met jullie gaat!

    @Orchid24 ahh nog maar heeel eventjes! Spannend zeg! Hoe voel je je? Alles helemaal klaar voor de kleine?

    @Tuttebelleke fijn dat je man goede hulp krijgt, hopelijk gaat het snel steeds beter!

    @Magnolia29 gefeliciteerd met N. ! Klinkt als een leuk feestje! Fijn dat het ook weer mogelijk was :)

    @Roosie91 jouw kleine meid ook alweer 1! Gaat het hard hè!?

    @Lotion ook nog maar een paar weekjes! Ik ben benieuwd wat het zal zijn! Jullie weten het nog niet toch? Spannend! :) succes met de laatste loodjes! Best pittig denk ik zo als je er al drie rond hebt rennen ;)

    hier: alles zijn gangetje :) Ben in juli afgestudeerd en heb een vast contract gekregen, dus dat is echt superfijn! Was behoorlijk bikkelen ;) daarna lekker drie weken op vakantie geweest naar Frankrijk, was echt heerlijk ❤️ Nu alweer twee weken terug, maar ik kan er ook niet aan wennen hoor, zo met de kinderen de hele dag thuis, niets voor mij :) ik heb wel weer enorm veel zin om te gaan werken. Nog een weekje vakantie (voorbereidingen!) en dan mag ik weer heerlijk voor de klas. Ik ga nu naar vier dagen werken, ben benieuwd of het een beetje te doen is in combinatie met gezin. Met de meiden gaat alles goed! B. is inmiddels ook alweer 16 maanden, begint lekker te kletsen en gaat veel te snel met alles (ze rent en klautert overal op!) K. gaat alweer naar groep 4 en J. is in mei gestart op school, heeft het ook heel erg naar haar zin. Kortom: alles z’n gangetje :) Leuk om weer eens te lezen hoe het met jullie gaat! Xx
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Wat leuk om van iedereen weer wat te lezen :)

    @Mississippi Gefeliciteerd met je diploma! Studeren in deeltijd is echt hard werken en al helemaal met een jong gezin! Heb je het goed gevierd? Misschien met een mega unicorn-springkussen? Was bij @Magnolia immers een groot succes ;)
    En lekker hoor, meteen een vaste aanstelling. Super zomer!

    @Magnolia29 Volgende week beginnen bij ons de voorbereidingen, daarna weer met leerlingen :) Grappig dat 30 leerlingen in de klas dan makkelijker te doen is dan 2 thuis, nietwaar? :roflmao: Ik vind dat altijd wel bijzonder :)

    @Orchid24 en is het kamertje al helemaal klaar? We hebben nog steeds een foto tegoed ;)
    Maar alles al helemaal in kannen en kruiken? Of nog een paar last-minute dingetjes op de lijst?
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 ik ben er nog wel rustig onder! Kijk er naar uit wel. Haha ja alles is klaar!
    wow 5 alweer, klinkt als een geslaagd feest! haha dan is het maar goed dat je weer lekker kan gaan werken

    @Mississippi ik voel me goed! Ik had verwacht dat ik er lichamelijk veel erger aan toe zou zijn in de zwangerschap, maar het is me enorm meegevallen. Heb (en nog steeds) er erg van kunnen genieten gelukkig!

    Oh wat goed! Gefeliciteerd! Heerlijk lekker lang weggeweest. Ben benieuwd hoe 4 dagen je dan gaat bevallen. haha moeilijk bijhouden dus jeetje 16 maanden alweer!

    @Tuttebelleke dat is waar! hier dan een foto haha van een deel van de kamer! Andere kant hangen nog de klok en fotolijstjes met foto's die mijn broer maakt (macrofotograaf van natuur). Boven commode hangt nog een spiegel. Nee ik ben er echt helemaal klaar voor haha! Mijn lijstjestik en alles graag geordend en gepland hebben heeft er wel voor gezorgd dat ik alles ruim op tijd af had haha! Maar verveel me nog niet gelukkig
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hier gaat alles zijn gangetje!
    Ben wekelijks onder controle ivm mijn bloeddruk.
    Zwangerschap valt me wel zwaar dit keer.
    Heb veel harde buiken, ben nog steeds misselijk en word vaak wakker met kramp in mijn benen.
    Neem daarbij de vakantie waar ik helemaal klaar mee ben en ik ben helemaal kapot.
    Slaap heel veel, maar blijf moe.

    @Mississippi klopt we weten het niet!
    Ik heb gedroomd over een jongetje maar zelf neig ik toch meer naar een meisje.
    Man denkt zeker te weten dat het een jongen is!
    Kinderen zijn ook verdeeld, C wilt graag een broertje zodat het eerlijk verdeeld is.
    N wilt graag een zusje want dan blijft hij mama’s beste vriend :roflmao: <- heeft ie slim bekeken.
    Nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

    @Magnolia29 dat springkussen :roflmao: echt geweldig! Zou C ook wel willen!

    @Tuttebelleke fijn dat je man goed geholpen word.
    En wat lekker dat je weer bijna kunt beginnen met werken!

    Ik ga stoppen met werken.
    Weet niet hoe ik het de afgelopen jaren gedaan heb met een man die de hele week van huis is, 20 uur pw zelf werken, 3 kinderen en een huishouden op peil houden.
    Ik zit nu al vanaf 14 weken in de ziektewet en dat is maar goed ook, was anders compleet ingestort.
    Kinderen gaan nog wel naar de bso en het kdv dus heb 2 dagen per week echt even voor mezelf en die heb ik momenteel ook heel hard nodig.
    Ik neem ontslag in november is de bedoeling.
    Dan kan L vanaf het nieuwe jaar starten op de psz en stoppen we met de bso.
    C is al heel gelukkig want die vind het daar steeds minder leuk.

    Voor de komende tijd is het druk druk druk..
    Vakantie van mijn man is afgelopen dus die gaat vanaf maandag weer weg.
    Nog 2 weken en dan werkt ie nationaal en komt s avonds gewoon thuis.
    Kinderen hebben nog 1 week vakantie (HALLELUJA!) dus dan begint gelukkig het ritme weer.
    C is de eerste week van het schooljaar jarig dus die is nu al helemaal zenuwachtig..
    Ze komt ook nog eens in een klas met allemaal andere kindjes dan vorig jaar.. er gaat 1 meisje uit der oude klas mee naar groep 3a.. de rest van de klas gaat allemaal naar 3b.
    Baby kan dan ook geboren worden natuurlijk.
    Dit allemaal zorgt voor een hele hoop spanning bij haar.
    Wat weer botst met mijn vermoeidheid.
    Ben blij als ik bevallen ben :roflmao:.. maar ook daar zie ik tegenop :roflmao:
     
    Mississippi, Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Lotion jeetje wat komt er nog veel op je af komende tijd. Mij ook echt een raadsel hoe je het altijd hebt volgehouden. Hopelijk straks eindelijk wat rust met een nieuw ritme!
     
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ja ach we komen er wel weer door heen :)
    Probeer wel positief te blijven want negatief zijn werkt natuurlijk ook flink tegen.
    Gelukkig zijn de kinderen wel heel lief.. pas wilde ik echt even een uurtje mijn ogen dicht doen toen L lag te slapen.
    De andere 2 vonden dat prima en zijn lekker hun ding gaan doen.
    Toen ik wakker werd stond L ineens voor mijn neus.
    Had C der uit bed gehaald omdat ze lag te huilen maar ze wilde mij niet wakker maken.
    Ze weten dat ik niet zo goed slaap en daarom heel moe ben.
    Ik vind het vooral zelf heel vervelend omdat ik zo chagrijnig word van weinig slaap en dan heel weinig kan hebben.
    Ben normaal gesproken iemand die niet stil kan zitten en altijd in de weer is.
    Nu word ik flink belemmerd en dat vind ik erg lastig.
    Ben wel wat makkelijker op dit moment.. dan maar wat meer tablet/Xbox/computer tijd.. als ik even mijn rust kan pakken zo af en toe vind ik alles prima.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina