De complete kerstmutsen deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosy90, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wat een popje met haar flinke bos haar! :eek:
     
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion aaah heel lief inderdaad! :) En echt al een flinke bos haar :eek: Bij W kijk je nog steeds op z'n hoofdhuid :roflmao:
    Maar vervelend dat ze zo huilt :( Hopelijk kan de huisarts morgen helpen!

    @Magnolia29 :roflmao: Paw Patrol! Ah ja, dat staat hier niet zo vaak op. G houdt meer van dino's en draken :roflmao:
    En ik vind het inderdaad ook gek dat ik weer zo aan het ritme moet wennen. Het zijn immers allemaal dingen die ik leuk vind, dus dan zou ik er ook energie van moeten krijgen lijkt me. Vast gewoon weer even de overgangsfase en anders schrappen we over een tijdje wel wat dingen uit het programma, dat is ook geen ramp :)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Wat goed om te horen dat het met iedereen goed gaat.

    @Magnolia29 dat klinkt als een heel geslaagd feestje. Ik wist ook niet wie Marshall was:roflmao: hier wordt nog geen paw patrol gekeken. Hier een echte juf roos, cocomelon en Bing fan:rolleyes:.

    @Tuttebelleke 7 maandjes alweer, wat ga het hard. Snap wel dat het even pittig is nubhel normale leven weer begint te draaien! Wel fijn dat het met je kan in iedergeval weer de goede kant op gaat.

    @Orchid24 wat sneu dat hij zoveel last heeft van krampjes en reflux! Hebben jullie al gekeken wat de oorzaak van de reflux kan zijn? Misschien heb je wat aan de osteopaat? Ik heb in iedergeval altijd heel veel aan de alternatieve zorg voor mijn zoontje, het doet soms echt letterlijk wonderen. Schattig he als ze beginnen met lachen :)

    @Lotion wat een scheetje en die haartjes geweldig ❤️. Wel sneu dat ze zo aan het huilen is en last heeft van verkoudheid. Lijkt me dan wel even pittig met alle andere kindjes er nog bij. Ben je wel weer helemaal hersteld en bijgekomen van de bevalling?

    Hier gaat alles goed, druk wel. Vanaf maandag start E. Op een speciale groep 2 ochtenden in de week om te kijken of er misschien iets speelt van autisme en om te kijken of er een rede is waarom hij zo ver achterloopt met spraak. Heel spannend wel. Hij gaat 6 weken geooserveerd worden en dan hoor ik verder hoe of wat. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd echt heel goed gaat. Sinds ik bij de homeopaat met hem kom en hem behandelen is het een totaal ander kind geworden:eek: Maar vanwege zijn café au lait vlekken willen ze alles kunnen uitsluiten qua stoornissen enz. Maar er gaat dus best veel tijd in zitten om hem te brengen en te halen.

    Ben blij dat iedereen het goed maakt:D
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebelleke paw Patrol is hier ook nog steeds een hit!
    Zelfs L vind het leuk.
    Wss komt die fase nog wel bij jullie :p

    @Brinsa wat spannend! Hopelijk krijg je duidelijkheid en een duidelijk plan van aanpak om E te helpen in zijn spraak.
    Wel heel fijn dat de homeopaat zo goed geholpen heeft!

    Vanochtend bij de huisarts geweest.
    Die schrok behoorlijk van der zware hoest en heeft gelijk de kinderarts gebeld om te overleggen.
    Aangezien ze goed groeit, eet, poept, plast en geen koorts heeft mogen we het nog even aankijken.
    Gaat ze neusvleugelen, intrekken borstkas of krijgt ze koorts moeten we direct bellen en moet ze naar de kinderarts.
    We moeten der nu zolang ze nog zo verkouden is 2x per dag tempen en ipv neusspray gebruiken we nu een neusspoeling.
    Als ze volgende week vrijdag niet is opgeknapt moet ik opnieuw de huisarts bellen.
    En ze heeft een ingegroeide teennagel :o:

    gelukkig huilt ze vandaag een stuk minder.
    Wel slaapt ze vandaag heel weinig.
    Maar ze heeft vannacht 3 uur (!! @Magnolia29) in der eigen bed geslapen! hallelujaaa! :D
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Oja en dat haar hè :roflmao:
    Iedereen die der ziet reageert met WAT EEN HAAR!! :roflmao:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Lotion Nahhh zie je wel, we moeten het er vaker over hebben :roflmao: Ze leest gewoon mee :p
    Maar sneu hoor dat ze zo verkouden is, hopelijk knapt ze snel wat op!
     

Deel Deze Pagina