Corona prik topic

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Huismuisie, 20 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Op verzoek!

Hier kunnen we uitgebreid doorkeuvelen en welles nietussen over het nut en het wel of niet nemen van de eventuele corona-prik. Wanneer deze er is.

2. Roebus

Roebus Actief lid

15 feb 2019
    117
    142
    43
    Ik neem hem niet..het is te kort getest. Dalijk Hou je op langetermijn er wat aan over.:)

tuc vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Dit geldt voor mij ook

Roebus vindt dit leuk.
  4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik neem hem ook niet. Eerst testen wat het op de lange termijn met je lichaam gaat doen.
    Ze denken er wel over om mensen in zorg te vaccineren tegen tbc. Dit zou je immuunsysteem een flinke boost geven waardoor je mogelijk beter tegen corona bestand bent. Deze zou ik wel nemen.

5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Puur interesse zouden jullie dan wel de tbc prik nemen of bijvoorbeeld de malaria medicatie waar ze tot op heden positieve resultaten mee hebben verkregen? Niet bedoeld als aanval maar dus uit interesse.

Ik weet het eerlijk gezegd nog niet, maar dat geldt ook voor de tbc prik en de malaria pillen, heb bij mijn vader gezien hoe ziek hij vroeger van die pillen was.

6. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Nee en de corona prik ook niet.

7. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Oké, wat ik verwacht....

Straks mag je bepaalde (of alle..) landen niet meer binnen als je geen bewijs hebt dat je bent gevaccineerd tegen Corona.

Je hebt dat nu al in een bepaald Afrikaanse landen, dat je er niet binnen mag komen als je niet gevaccineerd bent tegen gele koorts. Dat controleerden ze met een vingerafdruk gekoppeld aan info, maar dat doen ze nu ff niet meer ivm hygiëne/Corona.

Dat probleem kunnen ze oplossen met een chip.

Ik verwacht dat ze daar nu mee bezig zijn. Combinatie vaccinatie en chip. Of nu alleen vaccinatie en uiteindelijk een chip waar alles over je op staat.
    We zijn nu ook al allemaal gewend geraakt aan chips in onze huisdieren, dus de stap is klein naar de mens toe.

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Ik wil best de prik, risico corona zelf voor mij is groter op korte termijn dus dan durf ik wel de gok te nemen

9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Ik verwacht dat een prik er niet zal zijn voordat deze grondig is onderzocht. En verwacht dus ook dat deze veilig zou zijn.

Maar voor ik hem zelf of zou nemen zou ik eerst de risicogroepen voor laten gaan. Daarna zelf ook.

Deel Deze Pagina