welke chocola kan ik hier het best voor gebruiken. Liever niet uit een chocolaterie, want daar betaal je best wat voor, maar gewoon een reep uit de supermarkt! Wie weet welke, wat voor merk en waar? wil met kerst dat gaan doen, vandaar!
ik denk dat de zwiss chocola (ah) wel goed is daar zit een erg hoog percentage cacao in ik denk verder dat elk shocolade tablet wel zal werken
Yummie, klinkt erg lekker! Ik moet het nog steeds een keer doen. Ik denk dat het er ook aal ligt of je van melk of puur houdt?
Geloof idd dat het cacao gehalte hoog moet zijn ja, ivm het smelten ervan en pure chocola gaat er hier wel in hoor! haha
idd lekker met fruit... Bij Xenos hebben ze nu een chocofondu-tje, voor 4 personen. 5,99, vond het wel erg leuk en lekker natuurlijk. maar zal es bij ah kijken.. thanks
In Canada hadden ze een choco fondue restaurantje... was 6 dollar voor onbeperkt fonduen. Helaas houdt m'n man er niet van, anders was ik daar wel een avondje gaan zitten. Lekker met verse aardbijtjes enzo, lijkt me echt heerlijk!
Hmm jammie, krijg er honger van! Ik kom wel eens in een restaurant waar ze dit als nagerecht hebben, heerlijk met fruit en stukjes cake en bitterkoekjes!
Heb het ook gedaan, heerlijk en het ziet er ook nog eens gezellig uit op je tafel haha. Wat mij het beste afging was met pure chocolade.
in professionele keukens gebruiken ze vaak van die soort hele kleine smarties zeg maar, maar dan plat aan de onderkant... je krijgt ze bij de groothandel in wit, melk of puur en ze worden dus gebruikt om te smelten
ja precies wat Female zegt dat verkopen ze bij de V&D! die bolletjes chocolade in wit melk en puur en met een fondu setje erbij en allerlei leuke dingetjes verder..... krijg er zo`n trek van Heel leuk idee, ik krijg volgende week eters en ga dit ook doen x
huismerk pure repen (grote) van de super de boer zijn ontzettend lekker...hoef je echt niet voor naar een pattiserie....
Of koop nu de afgeprijsde chocolade letters! Zijn echt een prikkie en heel goed te gebruiken voor chocofondue!