Weer ff een vraagje van mij!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ik zou afgelopen zaterdag, 20 jan, me ongi hebben moeten krijgen.
    Ben afgelopen maandag, 15 jan, begonnen met spuiten van decapeptyl i.v.m. IVF/ICSI.
    Er bestaat in therie nog een hele kleine kans dat ik spontaan zwanger ben.
    Ik moet de Geertgen bellen als ik me :evil: :evil: heb voor het maken van een afspraak voor een uitgangsecho.
    Nu ben ik inmiddels 2 dagen overtijd. Geen idee waar dat aan ligt. :( Decapeptyl of.... Ik testte gisteren negatief.
    Stel er komen gaan :evil: :evil: (wat ik niet denk) Wat moet ik dan doen? Toch de Geertgen bellen voor een echo of.... :oops:

Wie weet raad? :idea:

Groetjes Marjo

2. ik zou wel wachten met bellen en als je vrijdag je duivels nog niet hebt zou ik nog eens een testje doen misschien heb je te vroeg gestest heel veel succes!

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

decapeptyl legt toch je cyclus stil zodat je juist niet ongi word of een eigen eisprong krijgt?

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Sam: Ja dat klopt. Maar de arts liet mij starten op CD21. Toen had ik dus me eisprong al gehad en kon ik al zwanger zijn.(zal wel niet, maar toch....) In de bijsluiter staat echter dat de meesten toch gewoon hun ongi krijgen die maand. Nu vraag ik me dus af, wat moet ik doen als ik geen :evil: :evil: krijg deze maand?
    Toch bellen of.... :(

Groetjes en bedankt!
    Marjo

5. sam mv kylian

ahhh ok, ik snap hem nu.

ik zou nu eerst bellen wat je moet doen, beter 1 keer te veel bellen als misschien zwanger wezen en medicijnen toedienen die niet goed zijn ;)

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Klopt helemaal meid!
    Maar mijn arts verzekerde me dat decapeptyl absoluut geen kwaad kon. (hoewel de bijsluiter zegt dat er nog niet voldoende van bekend is) maar ik vertrouw toch maar op mijn arts. Toch? :oops:
    Vraag me alleen af hoe het nu verder zal gaan. Ben er wat onzeker over!

Groetjes en bedankt!
    Marjo

7. sam mv kylian

zou ik ook doen op de arts vertrouwen, maar als je nu zo onzeker bent zou ik voor de zekerheid gewoon even bellen wat te doen.
    dat snappen ze echt wel :D

succes

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Oke meid! Mochten er morgen nog steeds geen :evil: :evil: zijn, dan bel ik de kliniek egwoon ff op oke.
    Maar het zou me verbazen gezien me temp sinds gisteren gedaald is.
    Maar alles is mogelijk. Dat heb ik wel geleerd op deze site. ;)

Groetjes en bedankt!
    Marjo

Deel Deze Pagina