ik heb gisteren ook ontdekt dat ik zwanger ben van een tweeling. Ik schiet nog steeds in een lach als ik denk aan de echo. Onze arts zag eerst 1 kindje en toen zei ik : toch geen tweeling, want het zit in de familie, en plots zei hij, ik heb me vergist want ik zie er nog 1tje. Wij zijn dus de trotse ouders van een twee eiïge tweeling Als er tips zijn, graag, want het zijn onze eerste kindjes
jeetje hee dat is nog een een leuke verassing.. zou wel schrikken geweest zijn.. maar van harte gefeliciteerd met de 2 wondertjes...
Dat is heel effe schrikken maar daarna dolle pret haha. Gefeliciteerd. Ik vroeg het ook op zo'n manier omdat jet bij in de familie errrug veel voorkomt, maar het was er maar 1. Ergens leek het me wel wat om ook een 2ling te krijgen. Genie ervan!
Nou fieke bolletje ik wil je feleiciteren en de hand schudden wan tik ben ook inverwachting van een tweeeiige tweeling. 28 december weer een echo ben echt nu al zenuwachtig nog 2 weken te gaan van harte en geniet er van. Voel je je goed? xx jessey
Van harte gefeliciteerd meid geniet er lekker van! ik heb het bij mijn beide zwangerschappen nagevraagd omdat ik erzelf eentje van een tweeling ben maar heb geen tweeling gekregen. Slaat vaak een generatie over dus wie weet heeft mijn dochter meer kans! Liefs Claudia
Hartelijk gefeliciteerd met je twee wondertjes ! Superleuk! Geniet ervan, je hebt er je handen strax vol aan (met vlagen natuurlijk) maar je krijgt er ook dubbel zo veel liefde van terug. Het is echt superleuk. Veel liefs, Een mama van een twee-eiige jongens tweeling!