De dag voor de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Bij mij ook nog helemaal niet. Op mijn uitgerekende datum werd ik natuurlijk vrolijk gebeld door mensen hoe het ermee ging, en ik riep nog heel hard nou verwacht het niet dit weekend! Nergens last van en heb die dag nog mijn hele huis verbouwt, mn hele inrichting moest anders staan vond ik haha (schijnbaar was dat het voorteken, soort nesteldrang) en nog tot 2 uur snachts series zitten kijken (was ik toen helemaal verslaafd aan) toen toch maar naar bed was al laat... lag net te slapen en om 3 uur pats braken mijn vliezen en 33 uur later was mijn zoon geboren :D

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik moest eergister en gister vaak nd wc, en gisteravond was beeb overactief, ik schrijf deze aantekeningen allemaal maar op, en wacht rustig af...

3. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier was het vooral manlief die iets merkte. Hij vond mij wat narrig en teruggetrokken de dag ervoor. Wel gewoon vrolijk heen en weer naar het ziekenhuis gefietst voor de intake om in te leiden (waarbij ik ook even getoucheerd werd, vier dagen eerder had de verloskundige dat ook gedaan, en ja, dat geeft een niet al te fijn gevoel). eenmaal thuis zin in appelflappen, dus die heeft manlief gemaakt. Verder niets te merken. Volgende ochtend om 6.30 uur wakker met weeën en om 12.04 was Ruben er.

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Niet bij mij, maar bij zoontje van 2 jaar toen.
    De dag van de bevalling was hij ongeloofelijk lastig en aanhankelijk.
    Ik heb de gehele dag met hem op schoot gezeten en ik mocht bijna niet bewegen of hij begon lastig te doen.
    Mijn gevoel zegtt dat die kleintjes soms iets voelen. Mss was ik lastiger, mijn buik anders oid.

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

De dag voor het inleiden had ik steeds pijnlijke, regelmatige harde buiken. CTG laten maken, en daarop was het ook goed te zien. De assistente van de gyn was er ook van overtuigd dat ik diezelfde dag nog zou bevallen... De gyn dacht van niet :D Die nacht was m'n dochter er, een paar uur voordat ik ingeleid had moeten worden ;)
    En ik was een aantal dagen ervoor wel steeds erg moe!

6. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Hier ook niets gemerkt ... woensdag gewoon heerlijk wezen shoppen met mijn moeder en zussen niets aan de hand s avonds heerlijk gegeten met de familie s avonds gingen we dvd kijken met z'n alle dus moeder en zussen gingen wat lekker klaar maken kon ik nog even snel naar de wc en op de wc wist ik dat het mis was ik verloor mijn slijmprop en een uurtje later zat ik middenin een weeen storm

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Bij mij was de kleine 2 dagen voor de bevalling echt super druk.
    Dag later weer erg rustig. Ook had ik die dag geen zin om te eten dus heb ik kleine beetjes gegeten. 'Savonds braken mijn vliezen en begonnen de weeen. Toen mijn kinderen de volgende ochtend wakker werden stopte mijn weeen en kwamen ze ook niet meer op gang uit zich zelf. In het ziekenhuis zijn de weeen verder opgewekt en na 5 uurtjes werd mijn zoontje geboren.

8. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    11.05.11 om 17.15u afspraak vk om te strippen (41wk 2 dg) omdat ik het zo zat was met die dikke buik. Heel de dag gewoon als anders, heb nog appelcake staan bakken en het huis lekker aan kant. Op de terugweg in de auto al een 'anders-dan-andersgevoel' en 's nachts om 02.06u was onze dochter er. Ik teken voor nog weer zo'n bevalling in januari;)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    was alleen supersago dag er voor, maar dat was/ben ik wel meer:p

10. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    De eerste ingeleid van wege overtijd.
    De tweede ook, maar vwnawege langdurig gebroeken vliezen. Zie hieronder het verhaal.
    van zaterdag op zondag verloor ik wat vruchtwater
    zondags kwam de verloskundige om dat na te kijken idd vruchtwater
    maandags naar het ziekenhuis omdat ik geen weeen kreeg
    maandags begon de inleiding, had overigens nog bijna geen onsluiting.
    Pas midden in de nacht op dinsdags om 2.45 werd de kleine geboren.
    Dus vanaf het breken va de vliezen tot geboorte duurde een paar dagen en zelfs het inleiden wilde niet vlotten, had nl. om 23.30 nog geen cm. ontsluiting.......ondanks de mooie regelmatige krachtige weeen. gyn moest even wat gemeens doen toen pas kwam de ontsluiting op gang..... gelukkig door de ruggeprik niets van gevoeld.
    Heb nooit extra poetsdrang gevoeld. ook niet toen mijn vliezen al gebroken waren had ik niet van oh jee ik wil nog van alles doen....

11. oboemasbaby

oboemasbaby Actief lid

11 feb 2010
    416
    0
    0
    NULL
    provincie Utrecht
    Hier geen voortekenen. Werd snachts om 4 uur wakker met weeen.

Mijn vriendin is 3 weken te vroeg bevallen. De avond ervoor waren we daar met vrienden aan het kaarten. (pokeren)
    Ze was heel vergeetachtig. Totaal niet aanwezig. Had een fullhouse in haar handen en zag dit niet..
    Liep elke keer met haar benen wijd. En riep dat er wat tussen hing hihi..
    snachts is haar dochter geboren.

Deel Deze Pagina