Hallo dames, Wie herkent dit.....ik heb deze week last van borrelende darmen, het gevoel dat ik naar het toilet moet. Het is stamdaard s avonds, maar soms ook wel in de ochtend. En degene wie dit herkent...enig idee wat het inhoudt??
Dat je naar het toilet moet? Nee ik heb juist heel veel geborrel en gedoe van mn darmen, dus voor mij voelt dat heel normaal? Er is nog maar weinig plek in je buik voor je darmen dus moet ik ook vaker naar 't toilet.
Nee ik hoef maar 1x à 2x per dag naar het toilet. Het rommelt alleen heel erg en het gevoel dat je moet, maar niet dat het gebeurt. Het is dus echt alleen het gerommel van m'n darmen constant.
hihi ja dat je moet poepen K heb het ook. Sinds week 30 moet ik ongelooflijk veel naar de wc, en heb last van hele gevoelige en borrelende darmen. Is gewoon pijnlijk ook nog. Ik ga maar veel, en laat maar veel poepjes om de pijn van de krampen te verzachten..Achja..heb toch bedrust niemand die last van me heeft
Bopach ik herken het.. al moet ik ook vaker nu voor een lang toiletbezoek... Maar mijn darmen houden hele gesprekken met de kleine lijkt wel...