Goede morgen Dames, Wil even wat van me afschrijven. Vandaag zit ik op dag 12 na onze allerlaatste IUI. Als deze niet lukt gaan we over naar een andere behandeling. Normaal duren de wacht weken al lang maar nu deze keer is het echt verschrikkelijk zeg. omdat dit de laatste IUI is is het allemaal nog spannender. Ben zo bang om weer teleur gesteld te gaan worden! Normaal na de iui wordt ik tussen de 10 en 15 dagen ongesteld, dus moet toch nog wat geduld hebben. Normaal doe ik het niet maar misschien morgen vroeg als we vandaag de dag goed doorkomen toch maar een testje doen. Wat denken jullie? Of zou dat te vroeg zijn?
Spannend, ga voor je duimen dat het raak is!! Ik ben vorige keer ook al vanaf dag 12 of 13 gaan testen.
Nee joh je kan morgen testen ik heb tegen beter weten in gisteren dag 8 al getest haha. Succes meid, ik hoop dat t raak is.
Bedankt voor de reacties @ Shally, je schrijft vorige keer, was het niet gelukt? Heb je al een nieuwe behandeling gehad? Zit je ook in het IUI traject? @ Tunisiana, zie dat je rond de kerst je 3de IUI hebt, gaan ze met de kerst gewoon door met de behandelingen? Succes! @ Wiessss, jij hebt ook al wat meegemaakt zeg. Dag 8 al getest misschien een beetje vroeg. Maar ik snap het wel hoor, het is zenuwslopend he! Ik ga voor je duimen dat het goed gaat deze keer! Hopelijk kunnen we allemaal heel snel een positieve test en een gezonde zwangerschap krijgen!!
Hou er rekening mee als je gaat testen dat het misschien te vroeg is. Maar ik denk wel dat het mogelijk is. Heel veel succes en ik duim voor een mooi tweede streepje.
Ja joh ik weet het VEELSTE vroeg maar kon me ect niet bedwingen. Dat ook omdat ik me namelijk net zo voel als de keer dat ik zwanger was.
bij ons gewoon door behalve op kerst zelf. bij mij wordt het waarschijnlijk precies met kerst maar daarom eisprong remmer erbij gekregen hoop dat t door kan gaan
@ esther, ik zal er rekening mee houden! Thanks @ tunisiana, beter bij ons ligt het bijna 2 weken helemaal stil. Hopelijk werken de remmers en kan je je IUI krijgen @ rodaina, thanks @ wiesssss, echt wies? Gaaf, spannend hoor!!! Ben helemaal blij voor je! Hier nog steeds de ongesteldheid weggebleven (gelukkig!!) morgen vroeg toch maar even een testje doen.
waarom zijn het de laatste 3 a 4 dagen die zo vreselijk langzaam gaan!! Ik mag woensdag pas testen. En via bloedtest. Stiekem vanmorgen getest met zwangerschapstest maar was negatief. Moet ik er wel bij zeggen dat 9 jaar geleden met mijn dochter ik pas positief teste na 19 dagen overtijd!! Dus er is hoop, heel veel hoop!!! Ik hoop dat jullie mooie berichten krijgen!!
Ja he mamavangend, hoe dichterbij het komt hoe langer de dagen duren. 19 dagen overtijd en toen pas een positieve test, ik zou gek worden van de onzekerheid. Ik ga voor je duimen dat het deze keer raak is. Spannend allemaal zeg ik leef met jullie allemaal mee! Fijn dat dit forum er is en je met mensen kan praten die begrijpen wat je doormaakt, want iedereen zegt dat ze het snappen maar toch is het anders. Hopelijk morgen hier nog alles goed dan ga ik een testje. Duimen maar!
Nou, vanmorgen getest maar hij was negatief! Ben wel nog steeds niet ongesteld. ben nu wel teleurgesteld! Morgen hebben we gesprek voor het vervolg traject hoe en wat het gaat worden. Ik hoop zo dat het allemaal niet nodig is.
Ja acht heel spannend!! Wat jammer dat je een negatieve test hebt maar zolang je nog niet menstrueert is er toch een beetje hoop? Kijk naar mij en niet iedereen is hetzelfde natuurlijk maar ik teste pas 19 dagen later positief Dus wie weet... Ik morgen om 08:00 bloedprikken en dan s middags de uitslag.. Echt ben gewoon zo op van de spanning!
@ mamavangend, ja ik weet het geen menstruatie is goed. Moet gewoon nog even geduld hebben, maar god wat duren de dagen lang. Spannend zeg morgen bloedprikken, snap dat je helemaal op bent van de spanning! Ik duim voor je! Laat je het weten wat de uitslag is? @ tunisiana, ja wie weet, hoop houden he! Ik ben ook heel benieuwt naar morgen, had zo gehoopt dat ik had kunnen afbellen. Maar vind het wel spannend. @ wiesssss, ja inderdaad geen bloed is goed! Tot op heden is dat nog steeds goed. Heb jij vandaag nog getest of wacht je nog een paar dagen? Heb je het ziekenhuis al gebeld?
Helaas heeft het voor ons nog niet mogen zijn.. Negatief in bloed.. Dus stoppen met medicatie en dan wachten op menstruatie.. Maar we zijn wel over uit om de laatste poging te doen en daar onze hoop maar op zetten... En mocht het dan echt niet willen, dan ben ik misschien wel geboren om toch voor andere kindjes te zorgen. (ben verzorgende en kraamverzorgster) Ik wens iedereen hier echt heel heel veel succes en never give up!! Vertrouwen en vertrouw op jezelf! Hele dikke warme knuffel..