Hoi meiden, ik ben nieuwsgierig of er meiden zijn die positieve (of negatieve) ervaringen hebben met gynecologen in ziekenhuizen in Eindhoven, Geldrop of Weert. Ik mag namelijk kiezen welk ziekenhuis ik kies maar ik wil wel een goede keus maken. Vandaar mijn vraag naar ervaringen dus brand maar los zou ik zeggen. Alvast bedankt! Ik weet trouwens niet of deze vraag hier goed staat? Als iemand een betere plaats weet hoorik het graag.
Geen idee BB10... Weet wel dat een vriendin van mij positieve ervaringen in Den Bosch had, bij het Jeroen Bosch zh. Veel suc6 meid!
Geertgen in Elsendorp is een aanrader! Is ook een beetje die kant op volgens mij. Hoop dat je snel zwanger raakt!
Op de site van freya staat ook informatie over de verschillende ziekenhuizen en klinieken. En hou er rekening mee dat de een enorm goed met een bepaalde arts kan en de ander totaal niet, dus dat het heel individueel is. Ik had ook de keuze (in een ander deel van het land) en heb gekozen voor het ziekenhuis waar ze ook IVF doen, mocht het nodig zijn.
Mag een andere in de buurt ook?? Degene die de beste resultaten heeft vwb gynaecologie en fertiliteit is het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg!
Idd dopey, ben het met je eens wat betreft individuele keuze en ervaringen. Heb nl wel erg positieve ervaringen (en positief resultaat ) met het ZH in DenBosch! Die overigens samenwerken met het st Elisabeth in Tilburg. Heel prettig.