Hallo meiden, Ik ben bijna elke dag thuis (muv donderdag) in het weekend is mn man er dat vind ik anders, maar met name de eerste 3 dagen van de week en de vrijdag vallen me echt lang. Dreumes slaapt sinds kort niet meer s middags maar is wel veel hangeriger. Echt even wennen. Verder vind ik het zo hetzelfde de laatste tijd Ik doe mn dingen in huis en daar geniet ik echt wel van! Ga er elke dag 1 of 2x uit met de kleine maar hier in de buurt zit haast niks en moet alles op de fiets doen. Laatst een keer lekker nar het winkelcentrum geweest maar het was zo druk, ik werd er misselijk en nerveus van. Goed, breekt de dag wel natuurlijk. Ben gewoon een beetje zat van werken, duplo spelen met de jongste, knutselen met de oudste en een stukje wandelen.. Ff klaagmodus aan dus, eigenlijk voegt dit topic niet veel toe.. Of vind ik misschien herkenning hier?
Ik herken het wel een beetje ja. Ik ben een poos thuis geweest wegens burn out. Nu werk ik als gastouder drie dagen thuis dus dan ben je wel bezig, maar ook dan komen de muren (en mijn eigen kinderen) wel eens op me af.....! Maar je jongste slaapt dus helemaal niet meer? Is dat niet gewoon een fase? Want dit is wel enorm (veel te) vroeg naar mijn mening.
Ik zie dat je ook een schoolgaand kind hebt..ik kan je niet helpen denk...ik herken het nl totaal niet. Ik ben alle dagen thuis maar ik vind ze juist vliegen..weet soms van gekkigheid niet hoe ik alles voor elkaar moet krijgen.
Ik merk juist het tegenovergestelde, vooral nu in de herfst/winter zijn de dagen zo kort... Alles moet zo gehaast.
Herken het wel een beetje toen ik ff zonder werk thuis zat. Maar met iemand afspreken om een bakkie te doen? Ik ging elke dag gewoon op pad zodat ik er wel ff uit was. Zwemmen, kinderboerderij, binnenspeeltuin enz. Ik zorgde er zelf voor dat mijn dagen afwisselend waren en dan vlogen ze ook wel zo voorbij!
Misa Ja het is ook vroeg! Maar het is al drie weken, soms leg ik haar er nog in maar ze speelt alleen ff. Ze slaapt nu wel al een paar dagen door Alleen ik nog niet Ze slipe al nooit veel. Met 9 maand 1 slaapje.
Af en toe komt mn vriendin een keer maar iedereen werkt of is druk of kan niet komen.. Hier in de buurt zit haast niks. Geen kinderboerderij en de speeltuin is nu niks. Schommel is ze nog te klein voor en de zandbak is goor.. Ik mis het buitenspelen en zitten wel erg.. Ja de oudste gaat naar school maar is een lange dag van huis.
Ik herken het in zoverre dat ik sinds vorige week tijdelijk 1 dag meer thuis ben. Aangezien zoontje nu weer in een fase van drakengedrag zit vind ik die thuisdagen ook heel lang duren en kan ik niet wachten dat ik de dag erna weer mag gan werken. Pfff vraag me af hoe tbm dat volhouden
PSZ bedoel je? Dat vind ik niet nodig. Ja ik help wel eens op school maar alleen als ik rij. Het is een grote afstand en heb ook weinig kans voor oppas.
Dreumesgroep is vaak een ochtendje, psz vanaf 2 of 2,5 meerdere dagdelen. Gaat ze al naar een opvang? Hoezo vind je het niet nodig?
Oke ja ik zit met halen en brengen ook tussen de middag. Maar op donderdag blijft ze over. Dan breng ik haar dus om 8.40 en haal ik haar om 15.20 op maar zelfs die dag vliegt om. Ik ben ook eigenlijk altijd wel bezig..
Jongste een paar dagdelen naar de peuterspeelzaal en zelf een baan zoeken? Misschien dat het lekker voor je is om even een paar uurtjes in de week met iets anders bezig te zijn dan gezin en huishouden?
Nee werken is niet de bedoeling, heb al een jaar gesolliciteerd voor winkelwerk en dat ben ik goed zat. Ik wil wel gewoon thuis zijn voor de kids, dat is het niet. En ik wil ook niet teveel weg want dat wordt ik snel stressig dat ik mn eigen huis niet klaar krijg. Ik vermaak me vaak ook wel maar soms heb ik gewoon geen zin
mee eens de dagen en weken vliegen hier voorbij. Alleen de zaterdag duurt hier soms lang. Man werkt dan en vaak drie drukke vermoeiende kindjes dan van een week school, psz en zwemmen. Maar verder kom ik tijd tekort helaas
Die tijden heb ik er allemaal niet bij he, ik kan werken van kwart voor 8 tot s avonds laat bij wijze van Straks iig ff naar de bieb We zijn alledrie ook al weken verkouden en slapen slecht, dat scheelt ook En ML is juist veel weg nu dus alles bij elkaar
Hobbies heb ik zat hoor! (Niet altijd zin in..) Sport is niks voor mij maar als mn man s avonds thuis is loop ik in ieder geval even een flink blok om.
Ik ben nu al sinds mijn 26ste (ben nu 32) altijd thuis sinds ik afgekeurd ben. Ik krijg mijn dagen best wel gevuld met het huishouden, lekker flinke wandelingen maken met de hond, veel op dit forum lezen en ik heb chronische vermoeidheid dus ik slaap ook wel veel moet ik zeggen. Nu ook natuurlijk veel online zoeken naar babyspullen en koopjes op MP Ik denk juist dat als strakjes de kleine er is ik mijn dagen helemaal goed gevuld krijg, geloof niet dat ik me dan ga vervelen of dat me de dagen te lang duren
Drieka, dat is niet fijn afgekeurd!! Gelukkig kun je wel lekker wandelen. Ik doe dat ook wel, en fietsen. Maar wel een kleintje mee natuurlijk. Online shoppen is heerlijk als je zwanger bent