Whaah jaloers!! Mijn dagtopper was toch wel het telefoontje uit het ziekenhuis dat mijn oudste zoon geen hartkwaal heeft, maar "gewoon" een zware longontsteking heeft (gehad).
Dat mijn dochtertje na vrijdag, zaterdag en zondag ziek geweest te zijn en gisteren 18,5 uur geslapen te hebben vandaag helemaal happy was en dat ik vanavond gezellig met mijn man in het zwembad heb gelegen.
Dat mijn dochtertje van 6 nu eindelijk eens gaat trappen op haar fiets. Doordat zij wat motorische problemen heeft én ook bang was op haar fiets durfde ze niet te trappen (wat fietsen nogal lastig maakt) Dus viel ze steeds om. Nu heeft ze EIN-DE-LIJK door wat ze moet doen. Wel nog met zijwieltjes, en nog is ze 4 x flink gevallen, maar toch. Het begin is er nu wel Ze heeft de hele avond voor de deur geoefend op haar fiets en is nu net pas naar bed.
Jeetje dat zwembad. Wat een locatie zeg Ik ben jaloers Toet toet is kinderspeelgoed https://www.youtube.com/watch?v=1bSYkHPzcBI. Vandaag verder gegaan met grote schoonmaak. Het begint rustig aan weer allemaal te glimmen na deze drukke periode De oudste heeft heerlijk gespeeld. Van de jongste hebben wij nu een hele mooie eerste pasfoto. En ondanks de hitte hadden zij een top humeur
Dat mn jongste (2) steeds op "goot" wilde om te "knuggelen". Dat de oudste (8) de jongste ging afleiden zodat ik haar nagels kon knippen.
Dat ik vandaag stiekem er tegen op zag om naar het strand te gaan met vriendin en onze kids. Met 1 jaar en drie maanden was ik bang dat hij alleen maar aan her brullen zou zijn en het veel te heet was. Maar het is achteraf zo enorm meegevallen! Hij heeft heerlijk genoten en kon geen genoeg krijgen van de golven die hem tegemoet kwamen. Ik lig er nu nog van na te genieten als ik er aan denk