De dankbare meisjes na heel lang wachten...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maartje@ Dankje meis doet me goed !! meis wat fijn echt waar dat het zo goed gaat top.

Genieten he !!

Ook geen last meer van bloed proppen ? of hoe noem je dat ook al weer? Knuf

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ik wil me hier ook graag aansluiten. Voor ons na bijna 2 jaar, waarvan 1 jaar mmm (6x iui en 1x ivf) met slechte zwemmers van manlief, zijn wij tussen de behandelingen door, toch nog op de "natuurlijke" manier zwanger geworden. En ook ik kan de mmm toch niet zomaar vergeten.
    Dus lijkt me erg leuk hier mee te kletsen.

ben vandaag precies 9 weken en 2 dagen zwanger en het is nog steeds onwerkelijk dat zo'n groot wonder ons is overkomen. En gelukkig vandaag voor het eerst in 3 weken, zonder misselijkheid(jehhh). Bij de echo bleek dat we 2 vruchtzakjes hebben waarvan er eentje zo goed als zeker (dus geen 100%) leeg is. Maar dat zal moeten blijken bij de volgende echo(zie mijn album).

3. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    #43 Emesve, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    Dan sluit ik me ook maar heel voorzichtig aan!

Bijna 3 jaar geleden gestopt met de pil en na 3x IUI, 3 miskramen en 1 IVF weer zwanger van een cryo TP. 2 stuks met kwaliteitslabel "prima". Deze keer wel met Progynova en Utrogestan, tot 12 weken blijven gebruiken.

Inmiddels 5 weekjes zwanger en nog weinig klachten. Het is dat is de teststreep vanmorgen donkerder was dan de controlestreep, anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben!

21 maart echo!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Maartje! Wat een verhaal! Voor ons om te lezen, maar voor jullie om mee te maken. Jeetjemineetje, ik heb er geen woorden voor :$
    Wat is dat kindje in jouw buik een wonder zeg! Dat zijn alle kindjes natuurlijk, maar met een voorgeschiedenis als die van jou ga je dat toch wel veel meer beseffen. Beetje in de trant van de aanleiding voor dit topic :)

Dance4fun: Ook al zo'n wonder (en heel, heel misschien wel 2 :$)! Wat fantastisch dat jullie tussen de behandelingen door 'zomaar' een kindje hebben gemaakt :)

Sloppy: straks 2 kindjes die eigenlijk op dezelfde dag zijn verwekt. Da's ook wel bijzonder zeg :)

Ik zal mijzelf trouwens ook even voorstellen:

Ik ben Annedore (of eigenlijk gewoon Linda) en ben dit jaar 5 jaar getrouwd met mijn man.
    In februari 2007 besloten wij om een kindje te gaan maken, althans een poging te wagen. Ik was een jaar daarvoor al gestopt met de pil om andere redenen. Mijn cyclus was niet regelmatig, maar ik had toch hoop dat het zou verbeteren en dat ik toch wel eisprongen zou hebben.

3 jaarwisselingen gingen er voorbij voordat bij mij het echte besef kwam dat het ons niet ging lukken zonder hulp.

Op 1 april 2010 gingen we naar een kliniek (Geertgen). Ik bleek nogal ernstige PCOS te hebben en volgens de FA had ik waarschijnlijk nog nooit een eisprong gehad.

Okee, dat kwam best hard aan. Ruim 3 jaar hadden we geprobeerd en gehoopt. Ruim 3 jaar hadden we teleurstelling op teleurstelling verwerkt. Waarom was ik nou niet eerder naar een arts gestapt? :(

Ik kon de tijd niet terugdraaien, maar kon wel vooruit kijken. Vol goede moed begonnen we aan de Provera en daarna de Clomid.
    Na 2 weken Clomid, geen ei. Ik mocht gelijk beginnen met Gonal-f spuiten.
    Dit heb ik uiteindelijk heel veel dagen gedaan, totdat de dosis op 300 stond en ik bijna een escape IVF moest. Dat hoefde dus niet, want op CD 65 had ik EINDELIJK 3 rijpe eitjes. Ik werd niet zwanger.

Hierna 2 rondes Gonal gespoten die werden afgebroken door mijn eigen lijf. Doorbraakbloedingen omdat de stimulatie te lang duurde.

Het was inmiddels september en had in bijna een half jaar maar 1 eisprong gehad. Het was tijd om iets anders te proberen. Dat werd Fostimon. Geen doorbraakbloedingen, maar een ei op CD 32! Jeeej! Dat ging al beter. Ik was die oktober niet zwanger, maar wel blij dat ik al beter reageerde op de Fostimon.

Ik kreeg bij de Fostimon nog Oradexon waardoor ik wellicht nog sneller zou reageren. Dat deed ik ,want mijn volgende eisprong was weer 4 dagen eerder! Het waren 3 eitjes en ik bleek begin december zwanger te zijn!! Helaas ging het heel snel mis en was er op 14 december op een echo te zien dat ik zwanger was geweest, maar dat het alweer voorbij was.

Hierna namen we een maandje rust. Op 12 januari werd ik uit mezelf ongesteld. Op de 14e begon ik weer met de medicatie en bij de eerste FM bleek ik al een rijp ei te hebben! :$

2 weken later bleek ik weer zwanger te zijn en dat ben ik nu nog steeds!

En ze leefden nog lang en gelukkig ;):):)

5. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Poeh hee wat een verhaal Maartje!

En wat goed dat je iedereen persoonlijk hebt geantwoord... Reden waarom ik een PB suggereerde is omdat mijn vraag een beetje off topic was...

Ik lees in ieder geval gezellig meer, hierzo!

ik wens alle zwangeren een goede zwangerschap en gezond kindje toe. En iedereen die nog niet zo ver is... wens ik toe dat ze zich snel bij dit topic kunnen aansluiten!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zal proberen jullie mijn verhaal zo kort mogelijk te vertellen........

Toen ik 17 was ben ik aan de pil gezet door onze huisarts omdat ik zo'n 14dgn voor mijn mensturatie hele hevige buikpijnen had dat ik niet meer kon functioneren. De pijn ging weg en ik was blij.
    In jan 2001 gestopt met de pil, en de buikpijn kwam terug. Ik dacht toen dat ik de eisprong kon voelen alleen was de pijn erger als ooit daarvoor dus naar de huisarts.
    Hij vond het toch verstandig om een echo te laten maken en daar werd al snel duidelijk wat er aan de hand was. Mijn linker eilijder zat verstopt en was gevuld met vocht. In december 2001 had ik mijn eerste operatie en een deel van mijn eilijder werd verwijderd en er werden wat andere verklevingen weggehaald. Recht zag er prima uit. Geen reden om aan te nemen dat ik niet zwanger kon worden en we mochten na een jaar terug komen.
    Zo gedaan en in jan 2003 zijn we begonnen aan de eerste IUI's. Ik bleef pijn klachten houden maar daar werd niks mee gedaan. We hebben 4pogingen gedaan waarvan de laatste 2 geen inseminatie omdat de eisprong in het weekend viel en ze dan vrij waren!!
    In december 2003 weer door de huisarts door gestuurd vanwege mijn helse pijnen en een echo laten maken door de rudgenafdeling (foto afdelen) daar zagen ze een bal zitten, was niet te missen van minimale grote van een tennis bal en ze vonden dat ik met spoed geopereed moest worden..........de gyn niet!
    Na aandringen van mezelf ben ik 2dgn later toch geopereed en het had heel erg fout kunnen gaan als ik dat niet had gedaan. Mijn eilijder links zat weer verstopt en weer vol met vocht wat ontstoken was en dat was al mijn buikwand aan het instromen....
    Weer eilijder hersteld en naar huis gestuurd met de meededeling dat ik weer gezond was en zwanger kon worden.
    De IUI eerder dat jaar had totaal geen kans van slagen gehad maar dat waren ze vergeten te vertellen.
    We waren op en verslagen....
    Na een jaar rust zijn we weer terug bij een andere gyn en die kon ook niks vinden. Onderzoeken gehad en deze kon mijn nog steeds aanhoudende buikpijn niet verklaren en stuurde ons weg met de melding: kom over een jaar maar terug.
    Weer naar een andere gyn en 3de ziekenhuis..........zelfde conclusie en zelfde meededeling: was ik zelf dan gek? Verbeelde ik zelf mijn pijn? Was het echt fantoompijn?
    We hebben rust nodig en die nemen we.
    In 2007 gaan we terug naar de huisarts, ik ben in middels 33jr en ik maak me zorgen over hoeveel tijd we nog hebben.
    Daar treffen we een gyn uit het VU amsterdam en zijn mond valt open van hoe we behandeld zijn en schrijft een verwijsbrief aan zijn vriend een van de beste IVF artsen van nederland. We mogen een maand later al op consult komen.
    Na een gesprek van nog geen 15min verteld de arts mij dat die het onwaarschijnlijk acht dat wij ooit spontaan zwanger zullen worden en vermoed dat ik nog 1 zware operatie moet onder gaan.
    Onderzoeken wijzen uit dat mijn linker eilijder weer verstopt zit en dat het vocht terug loopt mijn baarmoeder in waardoor een zwangerschap echt onmogelijk is!
    Onder het mes! in 2008 word ik geopereerd en de eilijder word verwijderd en ze vinden nog meer verklevingen aan de buitenkant van mijn baarmoeder..... ik heb dus ook endometriose en niet zo'n klein beetje ook en dit verklaart ook dat mijn mensturatie ondragelijk is.
    Na de operatie beginnen we in juni met IUI, 3 pogingen en als die niet lukken direct door naar IVF.
    Ze mislukken en we starten op 22 december met onze eerste IVF. We zijn opgelucht en blij dat we eindelijk bij de laatste stap van deze hel aangekomen zijn. Als het nu niet lukt is het klaar! Hebben we alles gegeven en kunnen we stoppen met al deze onzin en ziekenhuis bezoeken.
    De IVF leverd veel bevruchtingen op 15 embrio's! 1 TP en 13 ingevroren.
    Op 6 februari 2009 hebben we de uitslag van de bloedtest: WE ZIJN ZWANGER!!

Zo bedankt voor het lezen :D Het is een lang verhaal geworden :)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maartje bedankt voor je lieve woorden:)

Geniet vooral van de zwangerschap echt waar!!!
    Het is zoiets magisch:D

8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.291
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Achteraf gezien ben ik heel erg blij dat we toen we voor Luca bezig waren we nog niet wisten dat ik een hele lage eicelreserve heb. Ik had verklevingen in mijn eileiders en daarom zijn we toen IUI gaan doen. In januari 2006 gestopt met de pil (die ik inmiddels al 16 jaar slikte) en na een jaar was ik niet zwanger. Ik werd wel ongesteld maar mijn cyclus schommelde tussen de 21 en 38 dagen. Naar het ziekenhuis en dan kom je in de onderzoeken terecht zoals jullie wel weten. Doorspuiten van de eileiders en kijkoperatie gehad en daaruit bleek dat mijn linkereileider verkleeft was. In oktober 2007 begonnen aan IUI met clomid 100 (50 werkte niet zo goed) en in april 2008 was ik zwanger van de 4e IUI. Dit vond ik allemaal nog niet zo heel erg zwaar, vooral omdat ik 7 maanden nadat we wisten wat er was zwanger bleek te zijn.

Ik vind het nu we bezig zijn voor een 2e kindje veel zwaarder, alle artsen zeggen nu ook elke keer dat de kans heel klein is dat het nu nog lukt. We zijn 8 maanden nadat Luca geboren is meteen weer de MMM ingegaan en daar ziten we nu alweer 19 maanden in. Dus alweer veel langer dan bij ons eerste kindje.

Een 2e kindje komt dus echt niet altijd zomaar..........voor ons is de weg juist veel langer en zwaarder. Ik had nooit gedacht in de IVF terecht te komen en ik had al helemaal nooit gedacht een lage eicelreserve te hebben. Ik had het volste vertrouwen in IUI.

Vandaag de eerste spuit menopur gespoten en nu maar hopen dat er eitjes (bij de uitgangsecho zagen ze er 6) gaan groeien.

Ik hoop voor jullie allemaal dat een 2e kindje als jullie die willen wel makkelijker zal gaan.

Veel liefs
    Nataly (dat is wel mijn echte naam, ik ben 38 jaar en ben op mijn 30ste de 'ware' tegengekomen en zijn sinds mijn 33ste bezig met kindjes krijgen en ik woon in het oooooooooooosten van het land)

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    #49 nana33, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    @all: pffff, dat was een heerlijke maandag from hell op werk. Aan de ene kant wel goed natuurlijk, want = afleiding, maar aan de andere kant zou ik het liefste 8 maanden plat gaan, omdat ik het gevoel heb dat er dan minder kans is dat er iets gebeurd. Ik voel nu ook vrijwel niets meer en ga me gelijk zorgen maken dat dit door alle werkdrukte komt :(. Maar goed, moet mezelf misschien ook niet zo gek maken.

@Maartje: Tjeee, meis dat verhaal van het vallen en die hematoom had ik niet eens meegekregen. Pfffff, wat moet jij bang geweest zijn zeg! Dapper dat je toch hoop bleef houden en wat een super geluk dat die hoop helemaal terecht gebleken is :D. Ik denk dat we trouwens wel degelijk wat aan die predni hebben gehad hoor. Sinds ik die een aantal maanden heb gebruikt kan ik ook in de niet predni maanden weer verkouden worden, net zoals een normaal mens ;). Ik weet niet of er uberhaupt iets bekend is over lange termijn predni effecten, maar ik geloof er wel in. Die bijwerkingen kwamen volgens mij, omdat 25mg per dag toch echt teveel was voor mij (ben niet zo groot en zwaar). Fijn dat jij helemaal geen bijwerkingen hebt gehad en nu mag afbouwen!! Toch ook wel een lekker idee dat je dan medicijn vrij bent. Slik of gebruik je nog wel iets anders zoals babyapsrine of utro-bollen?

@Dancer4fun: Jee, heel misschien wel twee vruchtjes -wat een verassing. Maar het belangrijkste is natuurlijk gewoon dat je zwanger bent en wat bijzonder dat het toch nog in een behandel-oze ronde is gebeurt!

@Emesve: Jee, jij ook al drie miskramen gehad. Wat is het begin dan eng he, brrrrrrr. Maar deze keer moet het lukken. Hopleijk kun je na 21 maart van opgeluchter adem halen! Mooi moment he dat die teststreep donkerder is met de controle streep. Ik heb Nanaman toen ook de halve dag met mn testje achtervolgt tot hij er helemaal gek van werd (maar even ter zijn verdegiging, dit was de 8e test ;)).

@Annedore (of Linda, wat je liever wilt): "En ze leefden nog lang en gelukkig". Wat een mooi einde :D. Maar als het goed blijft gaat dan voelt het echt zo, he. Wij waren echt super de super happy met elkaar toen we net trouwden en we houden nog steeds heel veel van elkaar en zijn heel gelukkig, maar die onbeantwoorde kinderwens en de mmm heeft ons sprookje toch wel ten nadele beinvloedt. Maar altijd als het wat minder ging met ons was het zo makkelijk om vast te stellen waar het probleem lag en als dat probleem er straks niet meer is, wat moet het leven dan mooi zijn...
    Dat je trouwens nog 3 jaar hebt geprobeerd zonder hulp. Ik kan me voorstellen dat je daar achteraf even van baalde, maar die drempel om hulp te zoeken kan ook zo hoog zijn. het is toch alsof je dan een stukje hoop opgeeft ofzo. Maar goed, als straks je eigen babytje in je armen ligt maakt het allemaal niets meer uit.

@Miiir: dank je!

@Sloppyslayer: wat een verhaal! Het blijft altijd weer ontzettend eng om te horen dat er van die beunhazen rondlopen, bah! Heel jammer dat het zo lang moest duren voor je een fatsoenlijke arts tegen kwam. Maar wel heel fijn dat je geduld nu dus 2x is beloond. En zoals Annedore geloof ik ook al zei, eigenlijk zijn ze allebei van dezelfde leg. Dat is toch ook wel heel bijzonder. Een heel klein beetje alsof het tweelingen zijn, al zijn ze niet even oud.

@Nataly: Ik kan me heel goed voorstellen dat het je heel zwaar valt en ik hoop ook echt dat je wachten beloond mag worden met een mooi brusje!! Toen ik nog jong en naief was riep ik altijd dat ik drie kindjes wilde (mannetje twee), maar nu durf ik natuurlijk absoluut niet verder te kijken dan een kindje en ik weet eerlijk gezegd ook niet of -als ik zo gelukkig ben dan het uiteindelijk 'helemaal' lukt met dit lieve beebje- ik ooit nog voor een tweede durf te gaan. We zijn door zo'n diep dal gegaan, ik weet niet of ik dat bewust nog een tweede keer zou opzoeken. Het voordeel van deze eerste keer was voor ons dat we nog niet wisten hoe zwaar het allemaal zou zijn. Ik denk dat Nanaman al helemaal niet meer zou willen. Maar goed, waar heb ik het over ;) eerst maar eens kijken of ik uberhaupt een babytje op deze aardbol kan zetten en dan zien we later ooit nog wel verder.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Annedore & Nana: Ja het is zeker bijzonder dat mijn 2kindjes op dezelfde dag verwekt zijn. Wij hebben het zelf ook over een 2ling :)
    Ooit heb ik gezegt dat ik alleen via IVF zwanger zou raken en dat ik een 2ling zou krijgen..........dat 2de is een beetje waar geworden.

@annedore: 3jaar gewacht met naar de arts gaan, dat is heel erg lang. Maar ik denk dat als ik geen buikpijn gehad had dat ik ook langer als een jaar gewacht had hoor.
    GEFELICITEERD met je zwangerschap!

@Nataly: Het lijkt me ook heel moeilijk om eerst een kindje spontaan te krijgen en dan voor een 2de gaan en dat het dan niet lukt en je zo'n bericht krijgt! Dat maakt het heel moeilijk te bevatten lijkt mij.
    In een ander topic waar ik schrijf is er ook een stel die nu aan IVF beginnen alleen bij hun is er geen reden gevonden waarom het niet lukt maar IUI mocht niet baten.

@Emesve: GEFELICITEERD met je zwangerschap!

@danse4fun: Spannend dus toch nog misschien wel 2 :)

@Maartje: wat voor schildklier ziekte heb je? Ik heb Hasimoto en ik slik nu thyrax en cytomel om de boel aan de gang te houden. Ook had ik B12 tekort wat ook weer kan veroorzaken dat je niet zwanger word en daar heb ik nu injecties voor.
    En wat hebben jullie al veel moeten doorstaan!!
    Maar nu op naar die 25wkn+ hoor want deze kleine blijft nog wel een poosje in je buik zitten hoor :)
    Ik vond het bij Megan ook moeilijk om dingen te kopen en ik had elke keer het idee dat ik het voor een ander deed en niet voor mezelf.
    Wij hebben ook de meest onnozele dingen inhuis die je helemaal niet gebruikt maar dat stond op zo'n uitzet lijst dus had je het nodig..toch?
    Van alles veel te veel en van veel dingen veel te weinig :)
    Wisten wij veel we waren al die jaren nog nooit in een baby winkel geweest :)

@relatie: onze relatie is ook wel veranderd hier door hoor.........vooral het sex leven :( Dat vind ik echt heel erg.........het altijd maar moeten omdat je zwanger zou kunnen worden heeft het voor mij meer veranderd in een verplichting als een genot.
    En als ik straks bevallen ben ga ik aan de pil of spiraaltje. Ondankt dat ik weet dat de kans minimaal is wil ik geen hoop hebben op een spontane zwangerschap.
    Want dat blijft toch de wens en piep klein beetje omdat dat de natuur is. Maar als het spontaan zou kunnen was de IUI ook wel gelukt...
    Maar goed ik hoop dat we ons sex leven straks wee terug gaan krijgen :D Dat is als deze kleine niet meer bij ons op de slaapkamer ligt....haha

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

Ik wil me ook graag aanmelden. Ik ben na 2 jaar mmm nu bijna 32 weken zwanger van onze 2ling. We hebben geen iui/ivf of icsi gedaan maar alleen hormoonbehandelingen en dan zelf aan de klus.

@dancer4fun: tja zo begon t bij mij ook......1 leeg vruchtzakje en 1 met kindje. Maar met iets meer dan 10 weken bleek er wel een frummel te zitten. Terwijl de week ervoor het zakje toch nog echt heel erg leeg leek.....

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden wilde even zeggen dat ondanks het grote verdriet en dat er nog TEveel meiden in die mmm zitten ik wel heel blij word van al die positieve banners die ik hier voorbij zie komen!!!!!

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    minniemouse: ojee, daar schrik ik wel een beetje van. Dus bij jou ook een leeg vruchtzakje te zien waar toch wat in bleek te zitten. Ik ben er echt van overtuigt dat het leeg is. Ze hebben gekeken met een inwendige echo (was toen bijna 8weken) en er was echt niets te zien, en bij de andere heel duidelijk wel. Maar zo jou verhaal te horen kan het dus toch nog wel. Ojee, het zal toch niet waar zijn..................!!!!!

heb volgende week donderdag een controle afspraak in het ziekenhuis(heb daar gelegen vanwege uitdroging)dus ga nu zeker proberen er nog een echo uit te slepen. Dan ben ik 10 weken geweest en ik wil echt zeker weten of het er nu wel of niet 2 zijn.

Pff, veel meiden hier. te veel om op iedereen persoonlijk te reageren. Veel verschillende verhalen met wel of niet een lang traject. Maar top dat er nu wel veel zwangeren zijn. Geweldig dat het lange wachten is beloont. Hoop dat we elkaar kunnen steunen in het verwerken van de mmm en toch kunnen genieten van onze zwangerschap. en dat er maar veel meiden bij gaan komen.

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Idd veel uitgebreide verhalen. Respect voor de meiden die zo veel persoonlijk reageren. Ik zou dat ook wel willen, maar ben juist mijn laptop tijd een beetje aan het inperken.
    Het liep een beetje uit de hand met het aantal uren dat ik op ZP was :)

Ik ben, net zoals Lady Zorra, heel erg blij om zoveel gelukkige banners te zien bij veel meisjes die ik weet niet wat hebben doorstaan! :)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik word ook helemaal blij van de positieve banners! en ik hoop altijd dat meiden hoop en kracht kunnen vinden in de positeve verhalen :)

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dancer4fun: zou t fijn zijn als ik je onze babysite doorgeef zodat je een beetje kunt vergelijken met de echofotootjes? T is maar een idee maar ik heb wel alle fotootjes erop staan.

Tja en zou t echt erg zijn als het er 2 zijn?

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    nee, tuurlijk niet. alles is welkom.
    ik ga ff naar je foto's kijken.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi dankbare meisjes!!
    Hoe is het met jullie? Ik ben lekker aan het genieten van mn avondje. Lekker op de bank met de beentjes omhoog, genietend van de schopjes van mn beebje. Heb een vrij drukke baan, maak lange dagen dus ben blij dat de woensdag weer voorbij is... Wetende dat het nog slechts 2 daagjes werken is tot het weekend!! :D Ben er wel weer aan toe.

Ik zie trouwens zoveel namen hier voorbij komen, is het misschien leuk om een zwangeren en afspraken lijstje bij te houden?

Dankbare meisjes:
    15-07-2011 Maartje84 (geslacht houd ik geheim)

Vul maar aan, als jullie dat ook leuk vinden!!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Weet niet of dit wel je bedoeling is, maar anders haal je het maar weer weg....;)

Dankbare meisjes:
    02-05-2010 LadyZorra bevallen van een zoon Gerodi. (24 maart 2011 gesprek voor cryo poging voor 2e kindje)

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Goed ideetje!

Dankbare meisjes:
    02-05-2010 LadyZorra bevallen van een zoon Gerodi. (24 maart 2011 gesprek voor cryo poging voor 2e kindje)
    29-10-2011 Nana33 (11 maart 7wkn echo)

Deel Deze Pagina