DE datum komt dichterbij...

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Kabouter Klus, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb in Februari een miskraam gehad met een week of 8. Was alles goed blijven gaan, dan was ik op 10-10-2007 uitgerekend. Hoe dichter we bij die datum komen, hoe wisselvalliger mijn humeur... :cry:
    Ondanks het feit dat we na de MK toch proberen de draad weer op te pikken en opnieuw zwanger willen worden, blijf je telkens terugtellen, in de zin van:

"Hm... Anders had ik vandaag al een behoorlijke buik gehad"
    "Oei... anders was ik over ... weken bevallen" etc.

Hoe gaan anderen daar mee om? Aan de ene kant zit het me dwars, maar aande andere kant heb ik ook wel zoiets van "Het is immers niet niks, een MK. Dat heeft tijd nodig"...

2. Mika677

Mika677 Lid

5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Lieve Klus,

ik kan niet meepraten over een mk na 8 weken. Bij mij is het met 7 maanden fout gegaan. Al zit daar (vind ik) wel een groot verschil in, kan ik me jouw verdriet ook heel goed voorstellen. Zwanger is zwanger.
    Doordat het mis is gegaan hebben we allemaal hetzelfde: omgaan met het verdriet en werken aan vertrouwen dat het de volgende keer wel goed gaat. Heel logisch. De kinderwens is gewoon erg groot. Ik denk dat dat de beste verklaring is.

Veel succes en probeer het vertrouwen te vinden dat het een keer gaat lukken. (Waarmee ik uiteraard niet suggereer dat dat vanzelfsprekend is!)

Liefs, M.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi klus,
    bij ons ging het met 29.4 weken helemaal mis,en idd ik had afgelopen zondag,want dan zou ik eigenlijk uitgeteld zijn,een hele zware en moeilijke dag en weet je dat had ik eigenlijk niet verwacht!
    Ik had het er gister nog met mijn vriend over,alles wat we nu hebben meegemaakt gaat dus over 28-06 want toen is onze Merel* geboren,dat is de datum die we nooit meer vergeten,en daarom had ik ook verwacht dat 09-09 niet zo zwaar zou zijn maar het tegendeel is waar,je denkt idd van,oh hoe dik zou ik nu zijn,of hoe laat zou ze anders geboren zijn,en je denkt de hele dag van,het zou eigenlijk ieder moment gebeurt kunnen zijn.Dus ik vind het heel normaal dat je het daar moeilijk mee krijgt of al hebt!
    Ik wil daarom ook veel sterkte wensen en succes met zwanger worden!

Liefs..D
    -x-

4. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfoe zeg, dat is ook niet mis, nee; een kindje verliezen na zoveel weken zwangerschap... :cry: Wij waren eigenlijk pas net aan het idee aan het wennen om papa en mama te worden. Hoe klein het frummeltje ook geweest is (we hebben het vruchtje begraven), het is en blijft voor mijn gevoel toch mijn eerste kindje, en ik heb het dan ook voor mezelf een naam gegeven. Maar inderdaad; die datum.... die vergeet je van-ze-lang-zal-ze-leven niet meer... Bij ons ligt die datum ook nog eens 10 dagen voor onze trouwdatum... :(

5. Niet meer actief

heel veel sterkte meid!

onze uitgerekende datum moet nog komen
    maar zwaar zal die helaas zeker worden
    maar gelukkig is mijn man dan thuis en kunnen we de dag samen doorbrengen....

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel sterkte meid.
    dat zijn altijd moeilijke dagen.
    liefs van Chantal.

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    mijn kindje zou rond 21 november moeten komen. ik zie ook heel erg op tegen die tijd. Ik had het ook toen ik weer terug kwam van vakantie, ik had voor mijn bbz al zitten rekenen dat ik dan nog maar 6 weken zou moeten werken en dan lekker met verlof zou kunnen. Dus de eerste keer dat ik weer op mijn werk kwam was het wel even een paar traantjes wegslikken.

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Idem hier,5 oktober uitgerekend.
    Blijft pijn doen,welke datum ook.
    @ Daisy,ik heb merel haar mooie site gezien,heel veel sterkte meid!

9. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, echt een mooie site van Mereltje, hè?! Misschien een beetje fout van mij om in een minder vrolijke bui die site te bekijken (tissues genoeg in huis, maar toch... :cry: ), maar inderdaad een flinke brok in de keel, ja.

"ik had voor mijn bbz al zitten rekenen dat ik dan nog maar..."
    Ha, Pluys... dit is exact wat ik bedoel, ja.... dat rekenen, daar kom je niet vanaf, hè?!

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je wel dames,we zijn er ook heel erg trots op! ;)

Onze uitgerekende datum was afgelopen zondag,en we zouden samen een dagje weggaan maar toen het zover was hadden we geeen zin meer!
    Het was echt een stuk moeilijker dan ik dacht,je vraagt je echt vanalles af,wat als....
    Ik wens jullie allemaal nog heel veel sterkte dames,het zal nog heel moeilijk worden asl je bijna bij de uitgerekende datim bent!
    Veel liefs..D-x-

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik heb geen uitteldata waar ik naar uit kijk.
    darryl* is precies na 40 week geboren en is na 26 overleden.
    maar die dagen en die er tussen daar zie ik altijd tegen op.
    ook de dag van de begrafenis is moeilijk.
    op de dag dat hij begraven is zou hij precies een maand zijn...
    maar ik kan me het wel voorstellen, want je weet dat je papa en mama gaat worden en je kijkt er zo naar uit en dan ineens zo plots is het weer boor bij....

heel veel sterkte hoor.

ps ik weet niet of je het wat vind maar misschien dat lieve engeltjes wat is voor je? hier is ook een lijst voor ouders met het verlies van een kindje voor 16 week...

12. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Lieve meiden,

voor ons is de datum nu héél dichtbij. Helaas heb ik er 2. Ik was namelijk op de 29e september uitgerekend. Maar vanwege de diabetes was in het ziekenhuis vastgelegd dat de bevalling zaterdag de 15e september opgewekt zou gaan worden. Het is namelijk een standaardprocedure; diabetici bevallen met 38 weken.

Ik vind het een hele moeilijke maand. De laatste week heb ik heel veel moeite met de ochtenden; de knop te vinden, om te zetten en weer de dag beginnen.

Maar voor zaterdag hebben we wel een "oplossing" gevonden. We gaan met zijn tweetjes naar de vlindertuin in Knokke. Ik moet zeggen dat ik daar erg naar uitkijk. Een moeilijke dag zal het blijven, maar nu merk ik al dat vlinders mij veel troost geven. Dus hoop ik daar voor die dag heel veel troost te vinden!

Liefs, Mariella

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Mamajanneke ik heb ook jouw vlindersite bekeken,ik heb er bij gehuild.
    Het is zo oneerlijk he!
    Niemand verdient dit. :cry: :cry: :cry:

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dank je sam.
    en nee inderdaad verdient niemand dit ongelooflijke verdriet....

15. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil ook nog steeds een keer heel graag naar een mooie vlindertuin! Ben sowieso gek op vlinders, dus dan is DE datum wel een hele mooie gelegenheid en meteen ook een stukje symbolisch... Ga het meteen aan mijn hubbie voorleggen!
    Oooh, meiden, als ik het zo lees... Wat hebben we toch allemaal een pech gehad hè?! Potverdikkie zeg...
    In mijn enthousiasme had ik toen ook al vrij snel zo'n speciale kalender laten maken, waarop je van dag tot dag alles kunt zien; hoe het groeit, welke orgaantjes er gaan werken etc. Die kalender ligt nu ver achterin de kast, maar ik hoop dat ik de info erop weer een keertje mag gaan gebruiken.

Gaan deze week onze vakantie boeken; stukje afleiding weer en iets om naar uit te kijken. En wie weet doet de Canarische zon wel meer wonderen... En voor iedereen hier die ook tegen een datum aan zit te hikken een HELE DIKKE KNUFFEL!!!

16. Niet meer actief

kabouter klus: veel plezier op vakantie
    geniet ervan meid

wij gaan over 4 weken even 2 weken er tussen uit
    eigenlijk dit jaar geen vakantie voor ons
    maar nu door de omstandigheden wel ;)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn uitgerekende datum is 28 november...
    Met 15,6 weken zwangerschap is het misgegaan...
    Ik tel nog elke dag, weet elk moment van de dag hoelang ik zwanger zou zijn!

18. Niet meer actief

ik heb het ook
    ik hoef niet eens na te denken en ik weet hoelang ik zwanger zou zijn
    ik denk dat het blijft totdat je uitgerekend zou zijn
    en dat het dan weer is van hoe zou het zijn geweest met een baby enzo enzo

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik kijk nog steeds op internet hoe groot mijn kindje zou zijn als hij nog in mijn buik had gezeten... het is voor mij nog helemaal niet af. ik heb nog geen uitslagen van de onderzoeken, hij is nog niet begraven... het wachten is moeilijk. ik probeer niet te denken aan 'als' en 'had ik maar' en dat is ook best moeilijk.

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik heb het ook steeds,ze zou dan nu eigenlijk geboren zijn,en nog vraag je je af hoe ze zou zijn enzo,moeilijk hoor!
    Ik ben er van overtuigd dat je dat altijd zal blijven houden,en dat geeft ook niet maar is soms wel errug moeilijk!
    Het ergste is ,je komt er nooit achter hoe je kindje zou zijn en dat is zo frustie.

Deel Deze Pagina