Ik was laatst vastbesloten om me alvast te orienteren op z'n heerlijke charmante broek die ook over een poosje nog om m'n buik past. Maar wat blijkt: allemaal van die rottige smalle pijpen. Echt idioot - alsof vrouwen, eenmaal zwanger, ineens allemaal spillepootjes hebben. Not so much... Heb al gezien dat er bij miss etam wel wat breder spul te krijgen is, maar het nadeel is daar dan weer dat het allemaal van die smerig plastic stretch is. Of bootcut, waar ik niet veel aan heb want dan nog passen m'n bovenbenen niet ten opzichte van de heupwijdte. Die van esprit zien er al wat breder uit, maar ook dat houdt niet over. Wat ik dus wil is eigenlijk gewoon een broek met buikruimte, en brede, maar rechte pijpen. Zowel in jeans als zwart zou mij een uitkomst zijn. Iemand ideeën?
Ik heb afgelopen week positiebroeken gekocht en bij Noppies heb ik sowieso een jeans gezien met rechte pijpen. Volgens mij staan er op hun website ook een aantal??
Ik heb er eentje gekocht bij premaman. Ik ben er niet zeker van of deze winkel ook in nederland is. Ze gaat recht vanaf de heupen en zit heerlijk!
Ik heb de broek die je in de link ziet, echt ik woon erin!!! En hij is nu in de aanbieding ... Dit is ook 1 van de weinige broeken die ze in lengtemaat 36 hebben en aangezien ik lange benen heb. http://mamalicious.nl/mama-licious/jeans/BRISTRETCHJEANS/13068384,nl_NL,pd.html?dwvar_13068384_colorPattern=13068384_DENIM&forceScope=
Haha! Waar heb je die met smalle pijpen gevonden, want die zoek ik juist . Ik kan alleen maar broeken met wijde pijpen vinden, heb oa bij noppies en esprit gekeken!
Ben laatst goed geslaagd bij H&M.. Gewoon spijkerbroeken met rechte pijpen maar ook linnen broeken, die zijn nu zeker nog lekker, wb weer! vond dat ze veel keuze hadden...Ook zwarte broeken/pantalons. Mja, verder kijk ik wel naar de smallere pijpen, aangezien ik wel "spillepootjes" heb
Toen ik 2jaar terug zwanger was, kon is dus ook nergens en broek voor in de laarzen vinden, het zijn allemaal broeken met wijdere pijp! (hopelijk dit seizoen dus niet ) Broeken van echte spijkerstof (zonder al te veel stress) zijn van love2wait fijn.
OTTO | online shop: mode, trends & lifestyle http://www.mijnkindenik.nl Leuke.broeken voor mooi prijsje.
Hee allemaal, bedankt! Denk dat die mamalicious voor mij nog te smal is (ik heb echt schaats/sprinterspoten zeg maar, bij in verhouding smallere heupen/kont . Maar je weet nooit natuurlijk. Smalle pijpen vond ik bij H&M, die krijg ik niet ver voorbij m'n knieën. Allemaal skinny spul, en als ik dan een maat pak waar ik m'n benen in krijg, blijft er bovenin ruimte voor wel drie zwangere buiken Supercharming. Ach, voorlopig werken leggings met lange vesten enzo erover nog prima gelukkig.