De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    ja dat zei de gyn ook al.. vanaf dan rekent ze ook de rest van de cyclus.. voor ze begon met spuiten was ze na 26 dagen ongesteld.. nu zou dat 28 dagen zijn (gyn verteld altijd wanneer ze ongi moet worden) en dat klopte altijd.. alleen deze maand dus niet. .

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heftig allemaal als het zwanger worden niet vanzelf gaat...duim mee voor je zus Roeltje

Pooh; hier was het gisterenavond heel goed gegaan. Na het drinken lekker even boven op bed bij papa liggen dutten. Na 10 minuutjes in bedje gelegd en zonder huilen gaan slapen! Hopelijk gaat het vanavond weer goed!

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Vaag zeg! En nu? Terugbellen na het weekend? Ze kunnen nl. ook nog niet echt zeggen of je zwanger bent a.h.v. een echo...6 a 7 weken is eigenlijk nog te vroeg nl. Vandaar dat ze je meestal niet laten komen voor je 9 wkn bent...zelfs niet op de ivf poli...slopende dagen dus...grrrrr

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @happy, ik help het je hopen dat het vanaaf weer goed gaat...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    tja, echo heeft weinig zin.. ze moest afwachten maar denk dat ze maandag wel weer belt.. desnoods voor een bloedonderzoek..
    het 'moet' wel snel gebeuren, want eigenlijk moet de boel er uit:( daarom hoefde ze het ook niet een jaar op de 'natuurlijke manier' te proberen, maar kon ze gelijk beginnen met spuiten..

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ik herken het ja...twijfel, wachten, artsen die je niet volledig of nog minder inlichten...het is zwaar emotioneel gezien.
    Ik had gelukkig geen last van de hormoon spuiten, maar die vrouwen heb je ook...dan is t dubbel op...sterkte meis...ik zal duimen, maar ik denk toch dat het op niks uit draait...nega test...is of te vroeg of niet zwanger...er staat idd in de bijsluiters dat je na 10 minuten meen ik niet meer mag aflezen...toi toi toi! KNUF!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    ze wilde de test gister weggooien anders had ze het nooit gemerkt..
    we zullen zien..

8. gimena

gimena Niet meer actief

goede morge.,
    ga even op me gemak lezen en beantworden.
    want zijn aantal pagina,s erbij gekomen

9. gimena

gimena Niet meer actief

@pelikaanje ., welkom hier :) leuke spam btw :) verders alles goed en met je zoontje ook?

@ de spam daar krijg ik nooit genoeg van :D en wat worden ze snel Groot....

@elmo gefeliciteerd met het 1e tandje :) veel last van gehad??

@poohbeer leuke rommel kijken :) haha hebben we ook gister gedaan :)

@roeltje.,heb alles mee gelezen over je zus.,hopelijk heeft ze snel zekeheid dan overtijd blijven..

@me test en huisarts test., ik dacht dat die ook extra gevoelig was.

ik ga vanavond naar me moeder toe met het gezinnetje.
    omdat ze laaste 3 weken van de chemo zwaar zijn!
    en ze haar huishouding amper kan doen.
    dus ga ik daar eens lekker poetsen voor me moeder.
    en even heerlijk bij me ouders zijn heb ze echt gemist.
    en morge daar maar eens testen netjes paar dagen gewacht dus ben zeer benieuwt.
    neem me laptop mee hopelijk gaat het lukken met draadlos internet.

als ik iemand ben vergeten SORRY :D

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Weekje niet geschreven, sorry! Meeste wel gelezen geloof ik, maar heb puf niet op iedereen te reageren. Sorry! Ik sluit hier weer aan.. Wel nog even een update op de topics die ik me wel kan herinneren

@bijvoeden: Wij geven af en toe wat, maar mevrouw is nog geen fan. Lust niks en wil max een paar hapjes. Maakt niet uit, komt vanzelf wel...

@nachtbraken: Hier ook een nachtbraker... Ging laatste tijd beter, maar afgelopen nachten waren weer helemaal ruk... Zooooooo vermoeiend en geen idee wat ik eraan kan doen... Had gister wel rijstebloem gegeven met als gevolg een dramanacht dus dat doe ik voorlopig ook even niet meer...

@babycook: Hier geen babycook en geen potjes Tot nu toe maak ik haar hapjes vers, geen idee hoe lang ik dat volhoud (ben geen keukenprinses) maar op een of andere manier vind ik klunzen in de keukzen opeens leuk als het voor mijn mutsie is :).

@2e: Had het nooit gedacht (ik de oude kinderhater :p, iedereen was verbaasd dat ik er uberhaupt eentje wilde) maar het kriebelt enorm! Wil een 2e! Heb gelukkig nog net genoeg gezond verstand in mijn 3 hersencellen zitten om in te zien dat dat nu echt niet handig is. Plan is dus om in het najaar voorzichtig voor een 2e te gaan. Spannend! Heb hiervoor 2 miskramen gehad, dus ben erg benieuwd hoe het dadelijk allemaal gaat lopen...

@poohbaar: Balen van deze ronde! We duimen voor volgende maand!! Hopelijk alles dan goed en kan je je kapiteintje snel gaan uitbroeden!

@gimena: Spannend!!! Hou ons op de hoogte!

@brabants meisje: Jeetje, jouw nachten klinken helemaal niet te doen!! Sterkte! Hopelijk slaat de voeding aan! Ons meisje had ook vermoedelijk KMA (bleek achteraf niet zo en wat het ook was, ze is er gelukkig overheen gegroeid).

@elmo: Spannend de MRI! Hopelijk goed nieuws! Moet je lang op de uitslag wachten?

@roeltje: Jeetje wat een gedoe met de politie en die verklaring!! Raar mens die griet zeg! Enne.. spannende tijd voor je zus. Hopelijk heeft ze snel duidelijkheid!

@nieuwe meiden: Welkom!!

@uitje: Was er nou al een datum? Ben beetje lost... Lijkt me nog steeds leuk jullie en de kleintjes een keertje in het echie te zien!

@spam: Wat een gave foto's weer!! Zal zo ook weer even poging doen....

@hier: Zo grappig! Opeens rolt ze buik naar rug en dan maar gillen omdat ze niet snapt wat er gebeurt is.. Gister fotoshoot gehad bij een collega (is naat IT-er ook fotograaf :D). Erg leuk om te doen en ben erg benieuwd naar resultaat!! OOk stom trouwens, maandag stond ik nog luidkeels te verkondigen dat mustie net een aangespoelde zeehond is op haar buik (maaien met armen en benen en gillen) en nu draait ze dus opeens en ligt ze super goed op haar buikje. Echt bizar om te zien hoe snel het dan ineens weer gaat. En ook bizar hoe enorm trots je je kan voelen als je wurmpje een nieuw truukje kan! Had nooit gedacht dat je zo enorm kan genieten van een kleintje. Heerlijk! Eigenlijk is moeder zijn zoveel gaver dan ik ooit had kunnen bedenken!! Helaas is het door de nachten ook zoveel zwaarder dan ik had voorzien....

En daar is ze dan :D

Bekijk bijlage 71882

11. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, ook nog geen doorslaapnachten?
    Word wel eens moedeloos van de verhalen hier, begrijp me goed, ik gun iedereen een uk die goed doorslaapt maar als ik dan blij moet zijn met 6 uurtjes(verdeelde slaap) dan is dat echt al heel wat.
    En ik doe niks geks, 11 uur fles met rijstebloem en om 6 uur mag die alweer maar tussendoor wordt hij gerust 5 keer wakker.
    En dan ná 6 uur slaaptie tot half 9 ofzo, dat dan weer wel.

12. mroos

mroos Niet meer actief

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    nee, mijn badzitje is van bebe jou zelf. Ik heb er zo'n slangetje bij van de Hema trouwens, maar die lekt alleen maar. Welke heb jij en is die wel goed??

Verkoop je zo'n meubel nou snel als t af is?

Pelikaan
    lieve foto's :)

meloen
    hier is t niet echt mooi weer hoor! Ook best koud is t nog.

Zozo tweede tandje al :). Las dat ze met ongeveer 1 per mnd doorkomen! Is hij dan 1 dag heel huilerig en dan komt ie door? Of langer huilerig?

Roeltje
    naar ze kreeg toch maar 1 poging? Of toch meer? Vorige is toch helaas niet goed geëindigd? Ik duim mee.

Panos
    had je foto al gezien, echt heel lief!!

Rolt ze van buik naar rug en terug nu? Leuk hè allemaal?

Mroos
    ga zo naar de site kijken!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    ze gaan gewoon door geloof ik.. vorige maand kreeg ze een miskraam:( bij 4.5 week misgegaan:(

ga weer verder zuma-en..
    meeste kende ik al haha

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    okee, dacht dat je zei dat vorige keer de laatste kans was voor ze en dat ze dr dan zouden opereren. Maar gelukkig heeft ze dus toch nog meer kansjes:D. Hoop dat het snel lukt! Kan ze niet die digi test van clearblue doen? Die kan je ook 4 dagen voor nod mee testen.

Dat verhaal op je site, had je dat allemaal nog onthouden? Of had je het al op papier staan? Mijn geheugen is echt een giga zeef! Met hele grote gaten:p

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    haha gewoon onthouden:D

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    heb maar paar regels gelezen nog, dus weet ook nie op hoeveel blz je eigenlijk zit :$. Wil wel lezen maar dan voel ik me tot dak nog niks heb opgeschreven. Maar ik ga t lezen hoor :)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm ik wilde dat blozende poppetje doen maar weet niet uit m'n hoofd de tekens. Dus dit was de verkeerde :p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    valt mee hoor.. zoveel is het niet:D

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Mroos, thanks voor de link! Altijd handig...

@Lotte, o dat maakt dus geen verschil kruidvat of bebe-jou....lekker dan..not...
    De meubeltjes gaan redelijk snel, ligt eraan welk soort/type.

@Panos, not mama type wil een 2e hahaha...dat had je niet geprogrammeerd ;). Wat een lieve foto, en jasje!

@Roeltje, zumba ze!

@Gimena, veel plezier! Geniet van je weekend bij je ouders...en hou ons op de hoogte van je test!!!!!! KNUF

Deel Deze Pagina