De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Wat een leuke spam allemaal. Ik vind ook dat onze beebjes erg goed gelukt zijn. :D

Vandaag op kraamvisitie geweest. Oh zo klein. Ze woog 2790 gram bij de geboorte nu iets van 2800. Ze is nog kleiner als een popje. Maar ook een schatje. Echt een mooi meisje.

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sanka, o heerlijk zo klein! Heb er echt van genoten met Lotus...ze paste zo op mijn onderarm. Ze woog 2720 gram.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    agossie! Dan zie je pas hoe snel je eigen kindje groeit!

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @sanka: Lief he die kleintjes? Kan me nu al amper voorstellen dat ons meisje ook zo'n hulpeloos frutseltje is geweest.. Vind haar nu al zo groot!

@kinderstoel: Zit me te verdiepen in de kinderstoelen, want die hebben we nog niet, maar zie door de bomen het bos niet meer... Waar moet je nu opletten? Vind ze allemaal sowieso oerlelijk en had me altijd heilig voorgenomen nooit aan de stokke trip trap ofzo te gaan (maar ja, zoals wel meer voornemens houdt ook deze geen stand :)). Vind de bloom freso wel ok en ook de nuna wel. Had alleen geen idee dat die krengen allemaal zo duur zijn en al helemaal niet dat dat stokke geval ook al zo aan de prijs is. Zucht...

@slapen: Ons meisje slaapt nu nog in de puckababy onder laken en deken, maar omdat ze dus kan draaien moeten we snel over op iets anders. Ben me daar nu ook op aan het orienteren en ook daar zie ik door de bomen het bos niet meer :). Twijfel tussen de combi sleeper, de puckabag en de een simpele hema slaapzak. Wat is nu handig?? Vind het voordeel van de 1e dat het 4-seizoen slaapzakken zijn en jaren meekunnen, maar ja ook daar weer die prijs. En je hebt er toch minimaal 2 nodig... Waar slapen jullie kindjes in/onder? Merk trouwens wel dat ze doordat ze de puckababy en strak instoppen gewend is ze erg veel moeite heeft om 'los' in slaap te vallen, dus dat word nog wat dadelijk ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    de stokke stoel is de enige die ik redelijk vond en van allemaal verreweg het handigst!!! Je kan m later ook zelf als bijzetstoel gebruiken. Heel handig!

Puckababy heb ik geen verstand van. Is dat voor onrustige beebjes? Kan je niet proberen nu over te gaan op n normale slaapzak? Misschien lukt ondertussen wel gewoon.

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Thanks voor de tips! VInd de Stokke wel behoorlijk aan de prijs, maar die is miss idd wel het handigste. Zal mp nog eens afstruinen... De puckababy is een slaapzakje waar de armpjes inzitten, is idd voor onrustige baby's. Toevallig vandaag 2x geprobeerd zonder te laten slapen, maar daar trapte mevrouw niet in... Net trouwens wel op de site van puckababy wat tips gelezen over hoe je kan afbouwen. Morgen maar eens beginnen. Ben benieuwd!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    het is ook n idioot dure stoel. Wij hadden de stoel en bijbehorende dingen met 17,5% korting. Scheelt natuurlijk wel en daarom hebben we m toen alvast gekocht. Het zij losse plankjes die je op verschillende hoogtes kan doen. Een nicht van m'n vriend en nog mee kennissen die zitten er nu zelf vaak op! Bij andere stoeltjes zit er vaak een tafeltje aanvast en dan heb je er daarna niet veel meer aan. De stokke stoel is zo gemaakt dat je ze helemaal tegen de eettafel aan kan schuiven. Haha lijkt wel een reclamebericht :p

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #208 Lemi, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    Lieve allemaal.

Een tijdje terug vertelde ik toch dat ik luchtjes zou gaan verkopen? Daar ben ik nu mee begonnen! Ik twijfelde eerst of de luchtjes echt zo zouden ruiken als de originele, maar het is echt zo! Echt super, want nou kan ik in ieder geval voor mezelf altijd goedkoop luchtjes bestellen :D. Ik zal er even wat over vertellen;

Ze kunnen de luchtjes zo goedkoop verkopen omdat op het concentraat (de geur) geen patent zit. De merken hebben alleen een patent op het flesje en de merknaam. Daarom mag ik als lid van de FMgroup de luchtjes dus goedkoop verkopen. Ze zitten dan dus alleen in een ander flesje en er staat een nummer op. Het is helemaal legaal! Gelukkig wel;). In de winkel zit in de meeste luchtjes 16% geur en in de luchtjes van de FMgroup 20%. Dat wil zeggen dat de meeste luchtjes dus langer blijven hangen dan die in de winkels liggen. Vrijwel alle damesluchtjes die ik heb zijn 20%. Het lijkt allemaal heel mooi en dat is het eigenlijk ook gewoon.

Ennn dan verkoop ik ook nog make-up. Op dit moment loopt de mascara het beste in Europa.

Als iemand een luchtje (of iets anders) wil bestellen dan hoor ik het graag! Dan kan ik het zsm bestellen! Als je graag wil weten of ik een bepaald luchtje hebt dan kan je me n pb sturen. Ook als je nog vragen hebt:). Hopelijk denken jullie aan mij als je voor iemand een luchtje wilt kopen:)

Ik heb zelf alvast 3 luchtjes en de mascara in bestelling staan...mmmmm :).

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @panos
    Ik wil ook nog een eetstoel gaan kopen. Maar inderdaad wat een gedoe. Omdat wij nu nog klein wonen en geen eettafel meer hebben (daar staat nu de box) wil ik er graag 1 die ik in hoogte kan verstellen. Zodat hij strakjes dus bij ons aan de salontafel kan zitten.
    Lastig lastig.

Luuk slaapt trouwens in een slaapzakje van de ikea. Wat een fijn ding zeg. :) Moet er eigenlijk nog 1 gaan bij halen.

@poohbeer
    Het was echt een ienie mini. Luuk was bij de geboorte 3415. Niet echt super klein.
    Maar wat een verschil zeg met Luuk nu. Dan is het echt al een klein mannetje.

@lotte
    Kun je jou eetstoel verstellen in hoogte? Wat vooreen merk is het?

@hapjes
    Had ik al verteld dat Luuk vanochtend wel zijn eigen gemaakte hapje at? :D
    Morgen maar een iets anders gaan maken. Iemand nog goede tips? Ik heb trouwens al een paar dagen wortel geprobeerd maar volgens mij lust hij het echt niet. Hij zit gewoon te griezelen als hij een hap krijgt. Morgen ook maar een ander groente hapje maken.

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    #210 Stinkerbell, 14 mei 2010
    :D:D:)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka:

Heb aan panos een stuk over de stoel geschreven;). Is de stokke stoel. Zal t nog een keer voor je kopieƫren:)

'de stokke stoel is de enige die ik redelijk vond en van allemaal verreweg het handigst!!! Je kan m later ook zelf als bijzetstoel gebruiken. Heel handig!'

en

'het is ook n idioot dure stoel. Wij hadden de stoel en bijbehorende dingen met 17,5% korting. Scheelt natuurlijk wel en daarom hebben we m toen alvast gekocht. Het zij losse plankjes die je op verschillende hoogtes kan doen. Een nicht van m'n vriend en nog mee kennissen die zitten er nu zelf vaak op! Bij andere stoeltjes zit er vaak een tafeltje aanvast en dan heb je er daarna niet veel meer aan. De stokke stoel is zo gemaakt dat je ze helemaal tegen de eettafel aan kan schuiven. Haha lijkt wel een reclamebericht :p'

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #212 Lemi, 14 mei 2010
    :p:D;)

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Bedankt. Ga maar eens kijken wat het is. Maar hij is dus ook in hoogte te verstellen?

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    #214 Stinkerbell, 14 mei 2010
    :):D:)

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    #215 Stinkerbell, 14 mei 2010
    ...

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #216 Lemi, 14 mei 2010
    Tsjoetsjoewa tsjoetsjoe:pwa tsjoewawawa

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    over de stoel. Stond er ook bij over de hoogtes haha;). Zitten plankjes bij die je op hoogte kan verstellen. Heel handig:)

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Sorry het is al laat en ik kan niet goed meer lezen. Denk dat ik maar naar bed ga. :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Slaap lekker;)

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0