De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedesmorgens Allemaal,

Ik ben er weer lekker vroeg bij. :D

Luuk word nog steeds snachts wakker. :(. Het is pas om vijf uur maar toch. Het breekt me nu wel een beetje op. Maar goed morgen kan ik weer "uitslapen".

Vandaag ga ik maar eens wat andere hapjes proberen te maken. Vind het echt leuk om voor mijn kereltje te "koken".

Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Hier ook een hele ijverige baby-kok! haha!
    Gisteren heb ik courgette en worteltjes vers gemaakt, maar bij allebei keek ze niet echt vrolijk....Balen van de inspanning :)...

Terwijl worteltjes van olvarit wel favoriet waren...Dus ik blijf het toch gewoon proberen! de aanhouder wint!

Weet iemand hoelang je vers fruit in de koelkast kunt bewaren? Toch wel 2 dagen zeker?

@gimena: ik ben benieuwd of je alweer getest hebt!

@Lotte: ik hou je 'geurtjes' in mijn achterhoofd!

@Stokke-stoel: hier gaat het 'm toch ook worden hoor!

@all: Ik weet het niet meer .....

3. gimena

gimena Niet meer actief

@panos., leuke spam. en een zeer leuke jas :) punt muts met pluimpje :)

@poohbeer ,Dikke digi knuff terug :D..,ik ga zo naar de stad.ben best zenuwachtig voor testen hahah.,hoe gaat het allemaal met jou en lotus??leuke planne dit weekeind??

@sanka,is lief he zo kleine :) en zo heerlijk ligt van gewicht. (smelt)

@ lotte wat leuk :) als ik een geurtje nodig heb geef ik wel een gil pas een nieuwe gekocht namelijk.maar ik zwem meestel wel in parfum dus zal wel snel p zijn!!hopelijk verkoop je heel veel ;)

@suus., ben net goed en wel bij me ouders uit bed gerolt zit nu aan een bakkie en eten en dan reden we naar de stad hier in oosterhout :)
    laat jullie het wel weten :)

@ik ben al gestoken door een rot mug en nog wel op een rot plek op me oog :S nu loop ik met een dik ook.,voorschut

4. gimena

gimena Niet meer actief

@ suus over de fruit in het koelkast bewaren.,ik heb geen flauw idee ik maar het de zelfde dag op.

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @suuskebab
    Volgens mij kun je dat wel twee dagen bewaren hoor.

@gimena
    Wat een rot mug. Een dik oog is zwaar vervelend. Ga je zometeen nog testen? Of mis ik iets? :)

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    hehe eindelijk gelukt. Even wat Luuk spam van vanochtend.

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Oh ik zie net LUUK is 5 maanden oud. Wow wat gaat de tijd snel

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    leuke foto! Die hoes voor t voedingskussen heb ik ook;).

Suus
    volgens mij mag je vers fruit maar 1 dag bewaren, maar weet niet zeker! Anders ff googlen of voedingscentrum.nl. Daar staat ook veel op.

Gimena
    ben benieuwd naar je test, wat denk je nu zelf? Wel of niet zwanger?

Luchtjes
    bedankt dames:)

9. gimena

gimena Niet meer actief

@sanka wat een dropje :) gefeliciteerd met de 5 maandjes :)

@ shock zie net dat sophie bijna 6 maande is lol ( dit is niet meer zo leuk dat het zo snel gaat )
    ik ga ervan door even lekker stadden :)

FIJN WEEKEIND ALLEMAAL :)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!

alles bijgelezen, maarja daar blijft het dan bij... sorry!!! :)

@lotte: moest wel lachen bij jouw spam, want ik had net diezelfde dag ook zo'n foto van Sara gemaakt! Zal zo ook even spammen! En wb de geurtjes: ik zal aan je denken als ik wat nodig heb!
    @roeltje: jij maakt wel van alles mee, he?! Hopelijk kan deze situatie verder op een volwassen manier opgelost worden. Heb je dat meisje al gesproken?
    @gimena: en en en???
    @sanka: :) Luuk is een droppie!
    @nieuwe mama's: halloooo!
    @derest: joehoeoeoe! ;)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ook dol op haar voetjes!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    idd toevallig zeg:D

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @doortje
    Wat een lievie zeg. :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doorte
    lieve spam

Sanka
    Ja!! Luuk 5 maandjes oud!! gaat hard he..
    lieve foto

Gimena
    En??????? :D

Hier..
    vanmorgen om half 10 mn bed pas uit gerold.. heerlijk.. manlief was al beneden.. maar zoooo beroerd.. alles doet pijn.. Mn man is nu boodschappen aan het doen gelukkig.. wel even snel Lenn zn kamertje door straks.. hij had vanmorgen zo'n mega poepluier dat die lucht is blijven hangen:( daarna kruip ik lekker op de bank met een filmpje.. blegh, mama's kunnen toch niet ziek zijn!!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @sanka: thanks!
    @roeltje: onee, das niet de bedoeling! Heb je griep? Wat kun je je dan beroerd voelen, he? Gelukkig is manlief thuis!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    doortje
    geen idee.. gewoon zo'n blegh gevoel (juist;))
    alles doet zeer.. verkouden/loopneus.. bah..

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen! Heerlijk uitgeslapen vandaag morris kwam om 7.00 uur en om half 8 weer naar bed en toen kwam hij om 10.30 uur heerlijk :D

@ Gimena en en ?? ben heel benieuwd !!!

@ Spam ja we hebben hier mooie dec beebjes :D

@ Roeltje ben je ziek? gelukkig is man lief thuis, kan je lekker rustig aan doen!

@ Sanka gaat hard he.....is niet leuk....morris is ook al weer 5 maanden!

@ All hoi hoi !!!

18. mroos

mroos Niet meer actief

goedemorgen,

Allereerst best een fijne nacht gehad:) hij werd na de fles van 11 uur pas om kwart over 4 wakker en sliep om half 5 alweer. Toen om 7 uur de fles en daarna doorgeslapen(en wij dus ook) tot 10 uur, dit hadden we echt even nodig:)

Gister ook voor het eerst gewend op het kdv, vond het niet zo moeilijk maar de anderhalf uur dat ik weg was duurde toch wel érg lang, toen ik terugkwam lag hij in de hangmat te slapen, dus was prima gegaan:) Volgende week dinsdag de hele dag dus ben benieuwd.

@kinderstoel, grappig dat we altijd zo met dezelfde vragen bezig zijn haha. Wij waren vorige week weg met mijn familie en toen zeiden we dat wij een tripp trapp tweedehands wilden kopen, toen keek mijn moeder mijn vader aan en zei; 'ooh, die krijg je van ons hoor, je eerste kinderstoel, ga ik voor al mijn kinderen doen'. Mijn vader wist daar volgens mij nog niet vanaf haha maar nu krijgen we hem dus lekker nieuw:) Hij wil al de hele tijd los zitten(leunend op zijn armen dat wel) dus ben benieuwd hoe hij gaat zitten.

@spam; ik zie allemaal prachtige baby's voorbij komen:D

@Gimena, lijkt wel of wij het spannender vinden dan jij;) haha laat het ons even weten ok?!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    fijn dat hij zo lekker geslapen hebben.. zelf nu ook een beetje uitgerust?

Manoe
    ook al zo'n lekkere nacht!

Merk dat als ik wat aanrommel in huis het best lekker gaat.. nog niet fit maar als ik op de bank ga hangen voel ik me alleen maar slechter
    Net fruithapje gegeven (ok, raar tijdstip maar had er zin in:p) Liga 1e stap erdoor gekruimeld.. had het idee dat het te dun voor m was.. Pap at hij ook niet meer als het te dun werd.. Nu was het wat dikker (halve liga erdoor gedaan) en heeft half potje fruit opgegeten:(:D Banaas is nu iets meer favoriet haha... hij doet zn mondje nog niet zelf open voor de lepel maar laat het wel toe als ik de lepel erin druk :D..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mn zus smst net..
    ze is ongesteld geworden vanmorgen:(
    vol goede moed naar de volgende ronde..

Deel Deze Pagina