@zwangerworden He meid wat ontzettend vervelend zeg. Ik zou inderdaad ook eerst je werk even op een rijtje krijgen. Is het niet haalbaar om thuis te blijven? En ja Over de voeding kan ik niet echt mee praten geef bv. Kun je niet samen met je man een avondje er tussen uit? Naar de sauna of zo lekker uitrusten. @collo Ik was in het begin ook zzoooooooooooo moe. Maar ben dat wel een week of 10 geweest. Het is nu voor jou natuurlijk anders, nu er al een kleine is. Kun je nog wel even gaan liggen als je thuis bent?
@ zwangerworden; ach meis, wat rottig. Herken het wel, de energie loopt gewoon weg en wordt amper aangevuld. De onduidelijkheid en het 'achter de feiten' gevoel zorgen al helemaal voor een energie-lek. Misschien lukt het om binnenkort wat tijd te regelen om wat dingen voor je zelf op een rij te zetten. Ik zou me niet te veel zorgen maken om je kleintje, die kan veel hebben. Veel sterkte en ook een knuf van deze kant.
@ zwangerworden: Hopelijk heb je snel een beetje op een rijtje wat je wilt qua werk. Dat scheelt een hoop qua stress. Maar snap ook wel dat je dat niet zo 1..2..3 geregeld hebt. E. krijgt om 8 uur een fles, rond 10 uur een potje fruit en dan om 13 uur weer een fles. Daarna krijgt ze pas rond 5 uur / half 6 een potje groenten. Wel krijgt ze flessen van 180+6, die ze ook helemaal leeg drinkt, dus dat is wel iets meer. @ collo: dus nu alweer last van moe zijn? Heb je bij de zwangerschap van Amy veel last van kwaaltjes gehad of niet? Wanneer ben je nu uitgerekend? @ dretjuh: lekker geshopt dus Heb ik vorige week gedaan, moest nodig wat zomerkleding voor E. halen. E. heeft net de fles gehad en is nog behoorlijk wakker. Normaal ligt ze nu al op bed. Maar ze heeft nu van 18.00 tot 19.30 op bed gelegen want ze was zo moe, normaal is ze dan altijd wakker. Zal wel door het warme weer komen. Maar ook is haar schema nu wat aan het veranderen doordat ze nu groente en fruit krijgt. Zo toch maar weer op bed leggen, kijken wat ze doet.
@Riti: JAHA heeel erg veel! FRUIT: citroen, gouden kiwi, appels, mandarijnen, kersen, nectarine's en abrikozen GROENTEN: Koolrabi, zoete aardappelen, verse spinazie, wortelen, bloemkool, komkommers, spitskool, bosuitjes Volgens mij was dat het
Ja absoluut.. Ik eet sowieso 2 a 3 stuks per dag Layla kan er ook zeker 2 a 3 op en dan nog ca 200gram per dag voor Dani Het fruit vliegt er echt doorheen zo
Bij Amy was ik vooral later in de zwangerschap echt helemaal gaar, maar achteraf kwam dat ook door de zwangerschapsvergiftiing. Maar het is wel weer diezelfde moeheid. Dat ik bijna scheel uit mijn ogen kijk van de slaap. Maar verder nauwelijks last van kwaaltjes, bij Amy ook niet gehad totdat het mis ging natuurlijk. Weet dat ik vorig jaar in mei nog uitgebreid in Frankrijk heb lopen klauteren en klimmen om op allerlei mooie plekjes te komen. In juli zijn we weer geweest en toen kon ik nog maar weinig door gebrek aan energie. Dus ben wel een beetje bang dat het nu alweer begint en niet meer over gaat. Ach, we zullen zien. Als het goed is 5 of 6 februari uitgerekend, maar heb 6 juli pas intake bij de vk en krijg dan pas een verwijsbrief voor een echo, dus voorlopig is het nog even spannend.
Leuk he, hij was zo enthousiast dat hij al vrij vlot de kamer/gang door wilde crossen. En maar blij kijken, hij volgde me constant
Meloen dat vind ik nou zo lief/leuk hè, dat je vraagt hoe t op m'n mannetje z'n nieuwe werk gaat! Thnx! Het gaat goed. Hij is wel erg moe, want hij staat tussen 4:30 en 4:45 op!! Ff wennen! Hij is tussen 16:00 en 16:30 thuis!! Als hij strax ingewerkt is kan t soms wel later worden hoor. Maar voor nu is t super!! Grappig lijkt me dat als ze op n Liga knabbelen Hoe gaat t met jou verder?? Eten uiteten geweest met de apotheek. Pff, doet wel ff pijn..eten was wel lekker..(apotheker was gelukkig niet mee) riti werd ze zo boos toen je t korstje afpakte?? Agossie boefje pooh fijn dat je wat afleiding had! Haha vind m zelf idd ook net n klein kaboutertje op die foto. Leuke foto met de tattooman!!! Lotus staat er leuk op! Die tweede is ook leuk!! Hihi ze wilde m vast even bedanken voor t mooie kaartje sanka succes bij cb morgen!! Nu hoeven ze idd minder vaak. Milan moet 8-7 pas weer!! Riti hmm ik zie geen foto, kijk morgen ff via pc Zwangerworden vervelend zeg dat je niet lekker in je vel zit. Wel lief en fijn dat je man zo mee helpt!! Als ze in t weekend wel lekker rustig is overdag, doen jullie dan wel soms wat leuks? Wij eigenlijk ook nooit hoor, maar misschien wel goed voor jullie? Ik hoop voor je dat je je snel lekkerder voelt! Hoeveel dagen werk je nu!? Pas alstjeblieft op dat je oprijd ingrijpt als t echt nie meer gaat!! Anders voel je je strax misschien nog rotter. Ik weet helaas hoe het is om depri te zijn, dus als je n keer erover wil babbelen dan mag je altijd pb-en, maar hier kan je t sowieso ook kwijt! Dikke knuff Collo zit in die yoghurtjes dan geen koemelk? Gewoon nieuwsgierigheid hoor hoe ze die maken hou jezelf goed in de gaten hoor! Rustig aan! Knuf Dees probeer zo je filmpje via telefoon te kijken All truste
Lotte Zit dus volgens mij wel koemelk in, maar kon volgens CB ook wel. Snap niet precies waarom, maar Amy verdraagt het goed. Dees Oh, wat lief. Wil gelijk ook zo'n ding gaan halen *valerie duikt nog even marktplaats op*
dames ik heb jullie verwaarloosd vandaag! sorry vanavond met de vereniging overlegd (tenminste, met onze eigen groep) wat we gaan doen.. advertentie laten we achterwege, maar hebben een kaart gehaald en daarop onze namen.. daarnaast ga ik met onze trainster en een ander meisje a.s. zaterdag naar de begravenis.. De rest wil liever niet heen (kan ik begrijpen, begravenis is tenslotte niet niks.. Trainster is daar al 17 jaar bij, vriendin en ik 12 jaar.. Hij was al geruime tijd ziek (kanker :x ) .. Er kon weinig gedaan worden aangezien hij op de chemokuur heel slecht reageerd.. Hij werd er geel van, zijn lever ging er dus op achteruit.. Tja en dan is het een keus maken.. Het zat er aan te komen natuurlijk.. we wisten dat hij de maand niet zou halen, maar toch zo onverwacht.. ga nu lekker slapen.. Tot morgen dames!
Ja collo, jij moet slapie doen!! Gek eigenlijk dat er geadviseerd wordt het eerste jaar geen koemelk te geven en dat t wel in de winkels ligt voor babys