Dees Heb net een bod gedaan op zo'n leuk loopding. Ben benieuwd! Lotte Snap ik ook niet hoor.. Roeltje Da's toch mooi dat jullie naar de begrafenis gaan. Kan me voorstellen dat het schrikken is. De dood komt zelden verwacht, hoe ziek iemand ook is. Ja, ik moet naar bed...nu ga ik echt...doei!
Collo goed zo! Slaap zacht Dees ik kan bijna geen bumboseat vinden op mp! Ja eentje die 75km van m'n huis is! Snap r niks van! Jammer .
sorry dat ik nu online ben. voel me niet zo lekker denk dat ik me gister toch te druk heb gemaakt. ziet hier met een huilende sophie! en me mannetje is ook niet thuis hij moet overnachten voor zijn werk. @pooh leuke foto btw.,heb je nog een beetje kunnen slapen gister? @all lees is morge even ga sophie proberen in slaap te wiegen.en dan zelf me bed in duiken! xxx
@lotte; Dat is raar, heb gelijk even voor je gekeken en zie er zo 29 staan. Ff kijken of ik je kan linken....
Gimena hoezo sorry? Wij zijn ook nog met n stuk of 4 online . Vervelend dat je je nie lekker voelt. Hopelijk slapen Sophie en jij snel. Truste!
Dees vond t ook al raar! Zeker omdat je zei dat er aardig wat op staan! Nou is dat al wel weer tijdje terug, maar ik krijg maar 1 blauwe of groene en de rest (4) is roze
Dees thnx! Is allemaal alleen erg verweg!! En dan kom je met rijden of verzenkosten nog hoog uit bij veel. Vindt beau m nog steeds leuk? Vind t zonde als Milan er maar ff in wil
@lotte; Ik heb hem te leen van de opvang, moet wel eerlijk zeggen dat ik hem nu nog nauwelijks gebruik. Het zal niet lang meer duren en dan kan hij geheel (goed) zelfstandig gaan/blijven zitten en dan gebruik je hem helemaal niet meer. Hoor ook dat vele het stoeltje gebruiken voor onder de douche...zelf doe ik dit niet. Hahaha, hoeveel hectare heeft je mannetje nog te gaan?
Dees oh okee! Ik denk er nog ff over pff volgens mij nog n hoop hectare!! Heb al paar keer geprobeerd ook te slapen maar lukt niet!! Hij snurkt nu ff wat zachter dus ik ga ook snel proberen te slapen voor hij het hele ourwoud omgezaagt heeft!! truste allemaal
@Dees, geweldig filmpje! Max vond t ook helemaal super. @Lotte, ja zal wel dubbel zijn geweest, t etentje. Fijn dat t lekker was! Je mannetje heeft dezelfde werktijden als ik had...lekker spits-vrij, maar eind van de week: GAAR! @Collo, op tijd je rust nemen meisje! Je moet wel...irritant als je van alles wilt maar eigenlijk helemaal op bent! En stoeltje gevonden? Hihi @Roeltje, he gets...die dingen komen altijd onverwachts ook al weet je t....heel veel stertke morgen! @Gimena, jeetje meis! Maar waarom excuseren dat je online bent? Je kunt hier toch altijd terecht! Hoop dat je je vandaag wat beter voelt! KNUF Ik slaap redelijk, maar o zo irritant: als ik twee stappen naast mijn bed heb gezet is t net of er een lampje aan gaat: PING: Geen embryo....oja dat is ook zo...bleh elke keer de realisatie om 05.30 uur s'morgens..hoop dat t snel stopt! @Lotte, en? Is de hele heuvelrug omgekapt? Of heb je nog kunnen slapen!?
Pooh ja idd gaar! Wel lekker dat je dan minder in de file rijdt, maar best vermoeiend verder lijkt me. Hij is al nie goed in vroeg opstaan! Gisteren stond ie toevallig toch alsnog 45min in file. Precies toen ik weg moest natuurlijk. Was nog ff racen dus voor mij. Ben vast naar de overkant v het water gegaan en toen hij eraan kwam heb ik m Milan gegeven haha. Pff ga maar kijken! De hele Utrechtse heuvelrug is kaal!!! Foei lijkt me heel pijnlijk als je elke ochtend weer dat besef hebt hopelijk volgende maand wel geluk..heeft nu wel weer genoeg spanning voor jullie gegeven! Hoe gaat t nu met je mannetje?
Goedemorgen, Nou hier weer een goed nachtje gehad Luuk was om zeven uur wakker. @lotte Ik geef ook al danoontjes volgens mij zit daar ook koemelk in. Maar met Luuk gaat dat gelukkig prima. En koemelk het eerste jaar niet geven is een advies. En ligt er genoeg hout voor de komende winter? @gimena Je hoeft je inderdaad echt niet te excuseren hoor. Hoe voel je je vandaag? Al iest beter? @Poohbeer Wat vervelend die "flashbacks". Ik hoop echt voor je dat dat die binnenkort weg zijn. *knuff* @dees Wat fijn dat je zo'n ding kan lenen. Dat is nou echt een voordeel van een opvang. Mijn gastouder heeft zoiets niet. Ga hier nog eens wat doen voordat ik zo naar het cb moet. Oh ja hier is het trouwens strak blauw. Tenminste niet meer zo bewolkt benauwd als gisteren.