Sanka dat zei ik ook hoor dat het t advies is. Maar ze raden t ook echt af hoor overal. Maar fijn dat t goed gaat bij luuk
Sanka jaaa veel hout!! Haha. Succes bij t cb!! Ze zeiden net bij t nieuws dat t wel weer heel benauwd gaat worden vandaag! Dus nog ff genieten vd frisheid!
GOEIEMORGEN DAMES Dani werd om 6.45 wakker, heeft om half 8 zn papje op en is lekker aangekleed Wat een heerlijk manneke Dalijk weer lekker zweten in de sportschool en foto's plakken! Heb er nog eens 250 laten afdrukken, naast die 500 van 2 weken terug dus kan nu echt gaan beginnen
Goedemorgen allemaal! @ Pooh; iedere keer weer dat moment 'o ja fuck', slopend lijkt me. Blijf je verhaal vertellen, denk dat het goed is. Ik heb voorlopig nog een onuitputtelijke bron cyberknuffels : *knuf*. @ Roeltje; heftig hoor, hakt er in dat soort dingen. Sterkte. @ koemelk; ben ook vaak het advies, '1e jaar niet' tegengekomen, maar heb hier 2 voedings schema's liggen van 2 verschillende cb's die het (in beperkte mate) geen probleem vinden. Weet dat veel kdv ook yoghurt geven na 7-8 mnd. Nu zou ik zelf niet weten waar yoghurt oid nog in te voegen en echt nodig heeft ze het ook niet, dus voor mij is het meer het gemak van het weglaten . @ nacht; gaaaaap, Maura was onrustig maar niet echt helemaal wakker geworden. Vervolgens had de babyfoon kuren, die ging piepen (zucht), al met al veel wakker geweest, bah. Maar nu een nieuwe dag
Joyce ehhhhm....nu schiet me natuurlijk niks te binnen. Zou wel graag willen weten wat ze vertelden als je weer terug bent. Verkorte versie mag ook dretjuh waar bestel jij je foto's? Of had jij dat ook al gezegd? Goede kwaliteit? Niet al te duur??
@ Lotte; mijn man heeft m een cola-badje gegeven, sindsdien is hij niet meer helemaal de oude geworden.
@Lotte, zul je altijd zien...op de dag dat je weg moet...wel grappig dat onderweg overdragen . Mannetje is er redelijk rustig onder nu...die zegt enkel "Ik ben zooooo blij dat onze embryo nog in de vriezer zit, dat het ons niet gebeurd is". Ik ben daar minder van overtuigd...dat ie nog in de vriezer zit...maar ja...afwachten maar. @Sanka, ja flashbacks...dat is t juiste woord...kon er niet opkomen...bah...Thanks! Ben benieuwd hoe t op t cb ging/gaat! @Joyce, veel plezier, geen vragen maar wel nieuwsgierig...hihi @Dretjuh, veel plezier op de sportschool! En plak ze ! @Riti, thanks meis! Herhaling: T is gewoon raar . Kun je nog bijtukken vandaag?
Dretjuh thnx, dan wordt t de Hema! Hoor daar t meest positieve dingen over qua foto's! Kan ook online toch?
@ ik en foto's; rampzalig! heb allemaal doosjes (wel leuke ) met daarin foto's en andere prut. Gesorteerd per thema, land, vakantie of event, maar inplakken? Heb dus ook al jaren een aantal lege boeken en albums staan kansloos dus. Ben wel blij dat ze uitgezocht zijn, datum en locatie zijn dan duidelijk en het zijn wel gezellige doosjes, met kaartjes, bonnetjes een sleutelhanger en een kiezelsteen en zo Moet nu met het digitale werk maar eens wat anders bedenken....
Riti oh dat vind ik al super! Ik heb alles alleen op de pc. Niet leuk als je foto's wil showen!! Je bent iig goed bezig
Ja vraag even waarom producten met koemelk worden afgeraden tot 1 jaar maar wel volop in de schappen van de supermarkt liggen.
Goedemorgen, hier ook weer een bewolkte dag. E. was vanmorgen om half 9 wakker, een fles gegeven en even gespeeld en nu ligt ze alweer op bed, ze was moe. Normaal krijgt ze rond 10 uur een fruithapje, maar nu maar later geven. Vannacht vaak wakker geworden door een irritante kriebelhoest. Paar weken geleden ook al last van en dacht dat ik er eindelijk vanaf was maar sinds een paar dagen weer last van. Bah! @ foto's al een hele stapel foto's af laten drukken en in huis en wil ze gaan inplakken, maar komt er niet echt van. Ik wil het op een leuke manier inplakken maar helaas niet zo creatief. Maar binnenkort toch echt maar eens mee gaan beginnen want de stapel word al groter natuurlijk. @ Poohbeer: Ben je bang dat er ook iets mis is gegaan met jullie embryo? Het moet maar snel volgende maand zijn voor jullie want je bent er natuurlijk nu ook de hele tijd mee bezig en niet eerder gerust voordat het zover is. En dat is ook logisch natuurlijk. Voor de rest, wel gelezen niet onthouden. Mijn hoofd is nog steeds af en toe een zeef, behoorlijk irritant.
@Jolinde, dat is balen...die hoest s'nachts. Vooral als t niet weg gaat...heb t altijd een maand of 3 als ik eenmaal verkouden ben geweest. Ja, stom he? Zie het zomaar gebeuren dat er twee langs elkaar heen hebben gewerkt. De eerste pakt onze embryo, de tweede van t andere stel (aparte achtnaam zullen geen 6 buisjes van liggen . Dus nadere controle niet nodig. Potje van ons had daar ook kunnen staan en over t hoofd gezien zijn. Stom he? Maar dat gevoel heb ik heel sterk. Of gewoon dat t andere stel ook s'middags een tp had. We hebben ook niet gehoord: Wij hebben t gecontroleerd, uw embryo staat nog in de vriezer. Misschien hebben ze t wel gedaan, maar t is mij niet bekend...ik moet mijzelf niet zo gek maken denk ik, valt alleen niet mee Nog niets van t zh gehoord.
Nee dat vind ik helemaal niet stom hoor, kan ik me wel voorstellen dat je zo denkt. Toen ik jou verhaal las dacht ik ook van o jee wat nou als het later wel hun embryo bleek te zijn. En dit zeg ik niet om je extra bang te maken ofzo, maar dat is een 'logische' gedachte denk ik. Waar gewerkt word worden fouten gemaakt, maar bij zoiets moeten ze iets echt wel goed checken en dubbel checken vind ik. En dat is hier blijkbaar niet gebeurd. En jezelf niet zo gek maken, ja dat is wel beter ja, maar vast heel moeilijk. Want je hebt pas echt zekerheid als je zeker weet dat jullie embryo nog in de vriezer ligt en dat weet je nu niet, dus tot die tijd zal het wel moeilijk zijn om jezelf niet gek te maken. Toch hoop ik wel dat je het in elk geval een klein beetje van je af kan zetten en dat volgende maand alles goed komt!