De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mm, taartje was lekker :D

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Wat voor een taartje had je? Heb ook zin in taart. :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kwarktaart Naturel :D hij was heerlijk..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    jummie!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

jammie jammie :)

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    ff snel, mijn broer komt straks op tv Netwerk nederland 2.
    Duke faunabeheer versus Schiphol.:D

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    ohhh kwarktaart lekker. Had strakjes al besloten dat ik morgen een chocoladetaart ga maken. Heb daar zo'n zin in. Lijk wel zwanger hihihi.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha sanka
    ik ga morgen chocoladecake maken :D

elmo
    welk programma? Ga morgen even terug kijken.. staat nu film op

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @taart: Klinkt goed! Wil ook (morgen dan, zit nu nog vol van het heerlijke eten :))

@Joyce: Goed plan! Geef wel een gil! Miss morgen, maar kan ook zomaar zo zijn dat het weer niet in de planning past... Probeer al weken een kinderstoel te kopen, maar het is iedere keer wel wat... Morgen wil ik namelijk ook een stukkie fietsen met de nieuwe fietsen en fietskar (die we nog moeten monteren wat gezien de (on)handigheid van mijn vriend ook zomaar een 3-maanden plan kan worden :p...). Daarnaast wil ik ook nog een beetje relaxen en 's avonds moet ze alweer naar opa en oma en wij naar een feestje :D... Ik kom chronisch tijd tekort. Zucht.

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Oja en zondag wil ik wat leuks doen omdat ons meisje dan alweer een half jaar is! Onvoorstelbaar zo hard als het gaat!! Geniet met de dag meer van haar. Zo gaaf!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik mag geen taartjes van mezelf want ik moet nog 7 kilo afvallen *snik snik snik*

@Panos: een half jaar, tja is ook een beetje een mini-feestje he ;)

@Hier: Dani wil de laatste dagen niet gaan slapen, dat gaat met een halfuur huilen en gillen vooraf.
    Echt zielig

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook!! verdorie vanavond van 19.00 tot 19.50 bezig geweest.. uitgeput viel ie in slaap.. hij was wel bekaf trouwens, op de arm sliep hij meteen maar bij neerleggen was het mis.. vind het prima hoor, lekker bij mama in slaap vallen en dan slapend naar bedje.. ervaring hier is dat het na een paar avonden ineens goed gaat..

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik mag eigenlijk ook geen taart. Moet (wil) 8 kilo kwijt minimaal. Maar ik vind dat ik nog een goed excuus heb. Ik geef nog bv. Dus mag niet lijnen. :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha ik moet ook nog wat kilo's kwijt hoor.. ben wel bezig maar ga echt niet streng dieëten haha. niks voor mij..

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oe taart! Ik kom net op het juiste moment binnen!!! Heb je nog een stukje over Roel?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    tuurlijk :D nog 7 stukjes :D

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    hier geen taart helaas, wel chocola mmm net een halve reep op nu beetje misselijk;)

@roeltje: gecondoleert meid. ohh je mannetje komt het weekend niet thuis vandaar de taart natuurlijk;) groot gelijk hoor!

@allergieen: lotte heeft het ook al geschreven, een allergie bouw je op dus als je iets hebt gegeven en je kindje reageert niet betekent dat niet dat er geen allergie op komt. Uiteraard moet je het een keer gaan proberen maar sommige allergie gevoelige producten kun je gewon beter mee wachten tot 6 maanden, of 12 mnd in het geval van zuivel omdat de kans dan gewoon kleiner is dat er een allergie op komt door de ontwikkeling van de darmen. maar goed ik wil niet belerend overkomen ofzo. iedereen maakt zn eigen keuze en dat is natuurlijk prima;) viel me alleen op dat veel mensen reageren van: heb het een keer gegeven en geen reactie dus niet allergisch.

@hier: emma heeft nu wortels, sperciebonen en bloemkool gegeten (steeds alles een paar dagen achter elkaar) en bloemkool is veruit favoriet!! morgen broccoli maken voor een paar dagen, kijken wat ze daar weer van vind! en ze heeft vandaag echt heel lang los gezeten in de box en op de grond. echt zitten spelen enzo zonder om te vallen. pff mn meiske word groot! dinsdag 6 maanden:$

@lotte: ik zou als ik jou was nu geen bumbo seat meer kopen, zonde van het geld. waarschijnlijk zit milan er niet zo lang meer in. Emma zit er nu alleen nog in onder de douche en s middags met thee drinken en liga eten:D

@Suus: ohhh jij bent nu bij Guus Meeuwis!!! ik ga zondag joehoe!!!!! was het gaaf????

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *doortje komt met haar bordje aangelopen*

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *Roeltje gooit een stuk(je) kwarktaart naar je bordje toe en wenst je smakelijk eten :D*

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    * doortje raapt de stukjes kwarktaart van de grond, want het opvangen ging niet zo goed...smaakt wel lekker, dankjewel roel!*

Deel Deze Pagina