Trouwens, hoogstwaarschijnlijk zal Beau wel lopen dan, zo snel als die gaat, zou wel lekker meegenomen zijn Jeetje, ineens wordt iedereen weer zwanger lijkt, of iedereen wil weer haha. Maar vooralsnog, mijn lijf zegt ja, mijn hoofd zegt nee, en mijn hoofd wint het voorlopig
@ Dees; WAAAAH GEFELICITEERD !!!! Gaaf zeg! hihihi wat zal jij je vreemd voelen, stuiter je al? @ Gimena en Bapsie; groothandels hebben meestal geen marsepein van goede rol kwaliteit. Misschien een keer een beperkte partij of zo, fondant idem. Nooit voorgekleurd, heb ik in ieder geval nog nooit gehoord. Zelf kleuren is altijd goedkoper.
Trouwens, ik ben vanochtend naar de huisarts geweest voor dat hoesten van Boaz. De dokter zegt dat het een happy wheezer is. Er zit slijm, hij bromt en piept, maar is er nog wel vrolijk onder. Happy wheezers zijn over het algemeen vrolijke, mollige baby's, nou dat klopt wel haha. Voorderest kan Boaz zich uren vermaken met spullen expres op de grond gooien, dat wij het oprapen, en hij kan ook heel goed zelf spelen
@RiTi; Hahaha, ik voel me idd net een stuiterbal Beau is ondertussen weer wakker, ik geef hem ff een fles en ben dan weg naar het winkelcentrum. Tot straks dames
@dees: woehoeoeoeoe!!! Gefeliciteerd!!!!!! Geniet ervan meid!!! En idd wit shirtje beschrijven voor beau is leuk om het aan je man te vertellen @lotte: ohjee vind je me nu een hele slechte moeder? Iedereen is anders natuurlijk, maar ik begrijp je mening hoor! Ze lag ook niet vreselijk te huilen ofzo maar echt jammeren/protesteren en als ik dan naar dr toe ga gaat ze lachen zo van jeuh gelukt! @guus: gisteren geweest en het was echt SUPER!!!! Echt een geweldige middag en avond gehad en meteen kaartjes voor vlg jaar besteld @voetbal: valt een beetje tegen he??
Jajajajajajaja 1-0 joepieeee hahahahahah eigen doelpunt van de deenen!! Hihi zit hier met mn man en zwager helemaal in het oranje
getver, ben ook even huis uit hoor.. Net terug van de ha.. Longetjes klinken schoon gelukkig.. Zodra het erger wordt moeten we terug.. Volgens de ha is hij nog minstens een half jaar vatbaar voor longontsteking e.d. dus zodra hij meer gaat hoesten zit ik weer bij de ha.. Lekker binnen blijven komende dagen en alleen voor het hoognodige de deur uit..Moet goed komen.. ga voetbal kijken