De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga afsluiten! toedeloe!

2. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Doortje, hij vond 'm lekker maar werd glibberig en lastig vast te houden haha. Hmmm nou dan moet ik nog maar even geduld hebben..
    Ga ook naar m'n mandje, slaap lekker!!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    haha die foto!!! Dus t tandje komt op dat ribbeltje eigenlijk als ik t goed zag? Als ik probeer te kijken dan gaat gelijk die tong er overheen :p maar vanaf vooraanzicht zie je ook wit door z'n tandvlees heen toch bij beau?

Doortje
    leuk en spannend zeg!! Hopelijk bevalt het:D

Mroos
    dat vraag ik me dus ook af! Dat witte valt zo op voorin z'n mondje!

Meloen
    ja de 6mnd sprong kan al rond de 22 weken langzaamaan beginnen!!! Dus kan lang duren idd..

Leuke spam! Volgens mij heb je Matthijs al erg lang niet gespamd klopt dat? Wel erg lief:)

All
    slaap lekkurrr

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mroos; Sorry begrijp je vraag niet helemaal :)

@Meloen; Vrolijke spam! En wat lief ook om zijn tandjes al zo goed te zien.

@lotte; Het heeft ons ook ff wat moeite gekost om het zo op de foto te krijgen. Tandje komt idd op dat ribbeltje omhoog groeien, de rest zit nog onder het tandvlees.
    Van vooraf lijken de tandjes idd ook al goed zichtbaar.

@all; Ik kruip zo ook mijn bed in, lees misschien nog wel ff bij via de i-phone.
    Het was vanmorgen erg vroeg en kan nog wel wat slaap gebruiken :D
    Morgen met Beau naar het CB, ben reuze benieuwd naar zijn gewicht!
    Ook ga ik morgen toch maar gelijk de VK bellen :D

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ tandjes en bijtringen: hier ook geen tanden onderweg, maar ze doet wel soms op haar eigen vingers of de onze bijten.. als ze weer eens niet wilt slapen en ze bij een van ons op de bank zit om te knuffelen geven we vaak de bijtring.. vind ze echt leuk!!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    ja! Je ziet echt n stuk wit doorschijnen bij beide voortandjes op de foto! Wel handig die foto hihi.

Tuurlijk! Lekker gelijk de vk bellen:) wordt t meteen weer n stukje echter!! Als je zegt dat je niet weet hoe ver je bent en dat t zo 7 weken kan zijn dan mag je al snel:D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    dat bijten gebeurt hier al erg lang, maar geen tandjes! Kwijlen ook al errrug lang!

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoooii!

DEEEEEEES!!!! WWWWWAAAAAAAAAHHHHHOOOOOEEEEEEEE!!!!
    Gefeliciteerd! wat onwerkelijk allemaal! Al die zwangere meiden hier weer!

@Pooh: jij krijgt het ook voor elkaar volgende maand hoor! Het hangt in de forum-lucht!!! :D:D:D

Nu ga ik snel slapen!!!
    Doei!!!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Hier ook een happy weezer! Klinkt wel koddig toch? Zolang het geen astma of bronchitis wordt vind ik het niet zo erg.

PSje
    Is het al 2-0 voor mama?

Xenas
    Gecondoleerd met je oma. Sterkte morgen...

Gimena
    Heb je toevallig Marvelon? Anders kan ik wel eens kijken wat ik nog heb liggen. Heb nog een aantal strips en die ga ik toch niet meer gebruiken.

Bapsie
    Trots!!!

DEES
    Helemaal leuk! Weer een zwangere december mama! Wij komen nooit mee van elkaar af :D:D:D. Van harte meid! Leuk dat je man zo goed reageerde. En Beau kan gelukkig nog niks doorvertellen... Van harte meid!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen,

Leuke spam voorbij zien komen :).

@ Doortje; met zn allen naar Engeland, leuk! Spannend hoor, vliegen, maar komt vast helemaal goed.

@ Dretjuh; oh lekker dat ze allebei zo lang slapen tussen de middag.

@ Roeltje; arme Lenn, beterschap!

@ Dees; mooie tandjes :).

@ hier; straks overdracht huis! Notaris zit hier vlakbij, dus ik wandel er met Maura zo naar toe :). We zijn vandaag gewoon huiseigenaar :D.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    las t op je Hyves! Joepie!! Succes

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja goedemorgen:)

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen :)

mooie tandjes foto's ik krijg t hier nog niet voor elkaar, vandaag maar weer proberen :)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; thanks! Hoop dat jullie ook snel een ander huisje vinden.

vraagje; duurt zoiets lang bij de notaris? Zit de fruithap van Maura te plannen, maar heb geen idee.

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

ja duurt wel een tijdje, want ze moeten hele stukken voorlezen enzo, half uurtje/3 kwartier denk ik in totaal...

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

Riti
    wij zaten er toen een krap uurtje ongeveer..

wat een pokkenacht :( 5 uur vond meneer het wel best.. huilen huilen huilen en vooral hoesten.. 6uur uiteindelijk maar een fles gegeven, daarna alsnog van 7 tot 8 geslapen....

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    thnx! Zijn gisteren nr huurhuis wezen kijken, maar is te duur en weer tijdelijk, want verhuurder zit in Australiƫ. We moeten er sowieso tot eind mrt kunnen zitten en dan kunnen we evt weer 7mnd terug. Blegh,...stom gedoe

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dank jullie wel, was ik al een beetje ' bang' voor.
    Dan slaapt ze gewoon wat minder en krijgt ze fruit voordat ik weg ga.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oeh heb zaterdag van mn man een nieuwe waterkoker gekregen.. de oude kreeg kuren en duurde eeuwen voor er warm water uit kwam.. en 's morgens moet het soepeltjes verlopen, dan heb ik hier spitsuur in huis.. Nu heeft hij een apparaat gekocht, je doet water in het reservoir, drukt op het knopje "Auto" en binnen 3 seconden heb ik warm water op 90 graden :D binnen twee minuten heb ik een heerlijk bakje thee voor bij het ontbijt..Hij is best lelijk maar toe maar, hij werkt als een tierelier :D

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    das handig!

Deel Deze Pagina