De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    ja he :D hij is fijn :D

heb even gekeken in zn mondje, zijn linkertandje (voor mij dus rechts;)) kun je wel zien zitten vanaf de voorkant, is wel wit, die er naast veel minder.. ach tis toch afwachten :D vind het nog wel fijn zonder tandje haha.. als ie nu iets in zn mond stopt wat eigenlijk niet de bedoeling is kan hij niet veel schade aanrichten (oke, op telefoons na :D)

whaha zelfs in zn slaapzak probeert ie te kruipen, maar het lukt niet :D

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    he iemand hier die weet hoe het zit als je zelf de hapjes maakt, ze invriest en vervolgens ontdooit?? ik bedoel.. bij melk is het na ontdooien 12 uur.. maar hoe zit dat met groenten enzo?? heb echt geen idee.....

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja! Heb je lekker snel heet water!

Haha ik heb net ook gekeken bij Milan om te vergelijken! Hij heeft ook twee witte plekken aan de voorkant! Kon maar kort kijken, maar volgens mij rechts (vanaf mij gezien) zie je t beter. Dat is ook de kant waar ik n witte streep op de ribbel zie aan de bovenkant! We zullen zien:D als ie maar nie in m'n tiet bijt als ze door zijn;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    goede vraag! Ik dacht 24uur maar twijfel nu! Ga zo ff googlen. Ga je precies met 6mnd beginnen? Ik heb gisteren wortels gehaald hihi

5. mroos

mroos Niet meer actief

@dees, ik bedoelde dat de tandjes van Beau ook onder het tandvlees erg goed zichtbaar zijn, hoort dit ook bij het 'tandjes doorkomen' of is dit gewoon toevallig?

@Collo, haha ja, ik vond het ook wel een leuke benaming;) En toen ik dus op inet las dat het meestal vrolijke mollige baby's betreft, dacht ik dat klopt wel ja haha.

@Joyce, volgens mij is dat met groente hetzelfde!

@Collo, hoe is het met jou en je zwangerschap?

@Roeltje, vervelend dat Lenn zo slecht slaapt de laatste dagen, hopen dat het een sprongetje is en zo weer over is!

@6 maandensprong, hier nog geen last van of het is heel licht geweest. Nou heeft hij er altijd best veel last van dus ik ben bang dat het zich nog aandient..

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hmm jammer ;) haha
    ik denk dan maak ik porties voor 3 dagen.. past precies in avent beker ;) maar goed.. in het begin aten ze nog niet alles op en straks natuurlijk wel.. dus dan is 1 portie 1 beker en nu is 1 beker nog 3 porties. snappie? maar goed
    uhm ja.. we beginnen vrijdag of zaterdag :)
    ze is al aant oefenen! hele dagen haphaphaphap. en humhumhum
    vanmorgen leek het of ze eten zei ;) en gister alsof ze mama zei ;) hehe.. :)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen :D

@Collo; Je ziet me vast wel een paar keer voorbij komen in de Februari 2011 mama's :D Gezellig!! Nu kom ik echt niet meer van je af :p

@Mroos; Ik denk dat het puur toeval is dat je ze daar ook zo goed kan zien. Eigenlijk durf ik het niet met zekerheid te zeggen, zal het zo straks navragen bij het CB.

@Roeltje; Gefeliciteerd met je nieuwe waterkoker :D

@RiTi; Succes zo bij de overdracht, je zit idd al gauw zo'n 3 kwartier.

@PSje; Gefeliciteerd met Emma d'r 6 maanden!

@all; Ik heb een goede nacht achter de rug, gelukkig niet misselijk geweest! Net de VK gebeld en heb 6juli de 1e echo staan + intake.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb net ook wat hapjes gemaakt
    Dani heeft net 200gram abrikozen op (zijn 6 stuks)
    Ik heb Kersen-Appel gemaakt en Gouden kiwi met appel, in beide zit een halve liga koek.

Meneer krijgt vanavond Andijvie stampot.

Ik bewaar dat ook in avent bekers, past precies! En gemakkelijk in te vriezen en mee te nemen.

Hier is 1 beker echt 1 portie, hij eet het allemaal op :)

@Tanden: ja die witte bobbels horen ook bij tandjes krijgen.
    Gemiddeld is tussen de 5 en 9 maanden de eerste 2, dus het heeft geen haast ;)

@Hier:
    Dani doet al de hele week PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF met een hoop zever ;) hahahaha PRVPRVPFFFFFFF kwijl kwijl :p

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Kiwi kan met pitjes maar kan ook erge reactie qua allergie opbouwen/veroorzaken. Dus ff rustig aan denk ik ;) Kiwi kan namelijk zelfs via de BV een allergische reactie/kramp opleveren :( had ik ook nog nooit gehoord maar de kraamverzorgster zei dat tegen een vriendin van mij. Hier dus nog geen kiwi live gegeven wel zelf gegeten en hij had er geen last van ;)

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha yep! Zeker in t begin...maar hij had ook erg last hoor moet ik zeggen ;) gaat nu wel weer wat beter.

HIer zit ik nu zelf thuis met erge buikpijn..al weer. HA vermoed dat het toch nasleep is van mirena die er gelukkig uit is. Ben nog niet ongi geworden weer...wel test gedaan maar die was negatief....
    Zucht hoop dat ik snel ongi mag worden of dat de kwalen weggaan want hier word ik gek van ;)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ sanka: Haha goeie cijfers ja op het CB!!! Ja leuk is dat blazen he? haha hier heeft Aaron het ontdekty dat het mega leuk is als we hem in de lucht gooien en opvangen haha. Hij schatert het uit dan.

@ lotte: ja balen he als je daar dan achter komt. Onze dochter heeft veel kramp en pijn gehad daardoor maar had geen vlekjes of schrale plekken waardoor ze op CB steeds zeiden: nee hoor is dan geen allergie anders had ze wel; eczeem enzo. Nou ja haha zelf inderdaad maar gaan minderen en gestopt met melk op den duur en toen was t oke. Aaron heeft er gelukkig geen last van dus ben gewoon vrij snel zuivel op gaan bouwen in mn eigen voeding. Rekening mee houden kan inderdaad geen kwaad.

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ dees: van harte hahah. HAd niet alles gelezen en zag ineens je banner!!!!!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Thanx! :D

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Mroos haha happy weezer? nog noooit van gehoord, klinkt wel grappig

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Woehoe, emma is vandaag 6 maanden!!!!!

@dees: thanks!!

@Collo: het was 2-0 maar sinds vannacht is het 2-1 helaas. Ze was vannacht niet stil te krijgen uiteindelijk na paar slokjes melk heeft ze heerlijk verder geslapen. Ze is nu al een emo-eter net als mama;) Speen wil ze niet helaas.

@doortje: veel plezier bij je zus!! Jeetje je nichtje alweer 1 jaar! Kan me nog zo goed herinneren dat je daar vorig jaar heen ging toen ze ging bevallen!!

@all: hallo allemaal!!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #3376 Lemi, 15 jun 2010
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
    Joyce
    Ja dat is idd jammer. Maar als je het niet in de vriezer doet was het dacht ik wel 3 dagen houdbaar in de kk hoor! Maar kan je vast wel vinden op voedingscentrum.nl of een andere site! Dan zou je het dus wel voor 3 dagen kunnen maken. Alleen dus niet gelijk een heleboek in de vriezer. Maar dat komt vanzelf idd wel:)

Dees
    Oh das snel al! Fijn hoor!

Mili
    Shit dus toch!!! Ik bedacht me eergisteren ineens dat Milan daar ook wel last van kan hebben, maar wist niet of dat echt kon. Ik eet de laatste tijd weer elke dag een kiwi en 's middags en 's avonds heeft hij behoorlijk kramp als hij een tijdje drinkt. Eerst had hij namelijk nooit kramp (voor de 3mnd), dus vond het wel raar. Hmm, dan maar weer geen kiwi meer...kijken of het helpt! Ik kan t trouwens nergens vinden op inet over kiwi via bv..

Kan me voorstellen dat je gek wordt van die klachten! Hopelijk wordt je snel ongi!

psje
    gefeliciteerd!!!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    6 maanden, kleine Emma wordt groot :)
    En?? Mini-feestje? Of flinke emoties bij mama?

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dames!!! Ik heb eindelijk nieuwe foto's op Hyves. Mest eerst zorgen dat n zekere persoon niet meer op m'n Hyves kan;)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Zullen we onze kinderen maar vast uithuwelijken dan, we komen toch niet meer van elkaar af? En grappig: ik heb ook mijn intake op 6 juli staan...na-aper:D:D:D Wordt trouwens nog druk voor ons om 2 topics bij te houden. Maar vind deze het leukst...

Mroos
    Mollig is Amy inmiddels ook wel ja. Het was altijd zo'n prulleke, maar die heeft alles meer dan ingehaald. Dikkopje ;)
    Verder hier weer prima zwanger. Wordt alleen misselijk als ik niet op tijd eet. Verder merk ik dat de hormonen weer in polonaise door mijn lijf trekken en ben ik wel weer erg moe, maar voor de rest gaat het prima.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lotte: Heb op veeel foto's al gereageerd :D

@Collo: en je was nog niet eens van je hormonenschommel af ;) tis een hele rit he.... I know! Succes xxx

Deel Deze Pagina