Brabants meisje Hier echt heel veel last van hormonen gehad. Begint nu langzaam beter te gaan. Maar ben wel voorgoed een watje geworden. RiTi Was dan een kleine ouderunit of een enorm glas cola. Hier past dat niet hoor. Vandaag even opnieuw zitten rekenen en volgens de eisprong-calculator zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Toch niet helemaal goed gerekend dan? Dacht echt dat ik die al eerder gehad moest hebben. Voel hem ook niet meer tegenwoordig. We zullen het gaan zien over een week of twee.
Riti ja, heel netjes zonder moeilijk doen meteen een nieuwe gekregen! Is babypark erg netjes in vind ik. Hij was bij de batterij doorgebrand! Collo heb ik iets gemist??! Bezig voor n tweede? Of gewoon zonder ac en om de vruchtbare dagen heen klussen?? Is je cyclus heel regelmatig?spannend!! Hier we gaan nu filmpje kijken. "yes man" met Jim carrey. Geen idee of ie leuk is, maar meestal wel al hij erin speelt truste allemaal alvast
@hormonen Ja hoor ben soms heel erg snel aangebrand. Van mij mogen ze weg gaan. @opperdepop van ah Ik heb dat boek ook geleend vind hem geweldig. Echt een aanrader. @all Ga zo luuk maar eens zijn laatse voeding geven en dan lekker mijn bedje in. Bah morgen weer werken. @lotte En al wat parfum verkocht? @roeltje Luuk heeft dat ook een keer gehad kon toen zelf ook wel huilen.Echt heel erg vervelend. Luuk word nu trouwens vaak rond vijf uur wakker en wil dan drinken. Als ik hem terug leg word hij na een uurtje wakker en wil dan niet meer in zijn bedje slapen. Nu heb ik hem vanochtend toen hij om vijf uur kwam bij me in bed laten liggen en toen werd meneer pas om kwart over 8 wakker. Schijt aan of het wel of niet opvoedkundig verantwoord is of niet. Maar vannacht laat ik hem lekker weer liggen. Twijfelen jullie ook vaak of iets wat je doet goed is en of je het misschien beter anders kunt doen? Ik heb sinds vandaag met mezelf afgesproken dat ik ga doen wat ik denk wat goed is en niet wat andere denken wat goed is. Sorry maar zo dat is eruit. Hormonen denk ik hahahaha Allemaal voor zo welterusten.
Lotte Zonder AC aan het klussen, al mag het dan natuurlijk geen klussen heten he? Vrij regelmatige cyclus weer nu. Rottige is alleen dat ik juist in mijn vruchtbare periode zo'n ontzettende zin heb. Mijn man vertikt het om een condoom om te doen dus we weten dat het op die manier kan gebeuren. En als het zo is, spring ik een gat in de lucht hoor. HJet zal je zo maar gegund zijn.... Maar als ik mag kiezen, nog een paar maandjes uitstellen. Begin net weer een beetje de oude te worden. Sanka Lekker doen wat voor jou goed voelt. Geen twee kinderen zijn hetzelfde. Amy ziet er zo superschattig uit met haar zonnebrilletje (heeft ze echt nodig anders doet ze haar ogen simpelweg niet open) en haar zonnehoedje. Zal volgende week wel eens spammen, heb nu geen kabeltje voor de camera bij. Morgen wordt het 25 graden, dus begint er echt op te lijken.
goedemorgen! Ben net een kwartiertje thuis.. moest mn man weer wegbrengen heus niet leuk! maar goed.. Collo over twee weken is het spannend dus? Sanka Ik doe alleen wat mijn gevoel zegt.. vaak zoek ik wel informatig (bijvoorbeeld over voeding) maar uiteindelijk doe ik wat mij het beste lijkt.. dames welterusten!
@Riti, fijn! Kun je vast beginnen met inpakken...straks moet je veel doen in t nieuwe huis, dus zo gek is t niet hoor! Je mag mij altijd bellen hoor als je leuke bedjes ziet hahaha...heb n leasebak met tankpas...whahaha... Misschien moet je de unit ff laten drogen...helpt bij mobieltjes ook . Weet niet of ik mag spammen; www.brocantekinderen.nl ben nog aan t bouwen (website). En lang niet alles staat erop! @mamavan2boys, ananas wist ik ja...maar zo gek dat je daar bijna niks over hoort terwijl het niet goed zou zijn. @Roeltje, precies dat doet Lotus ook...zo uit het niks krijssen. 2e nacht is ook rustig verlopen...hubbie weer weg...ach gossie...knuf voor jou! @Brabants meisje, op zich niet...wel sneller janken...vroeger had ik dat niet (op mijn 1e bevallingstijd na). Vooral als het kindjes zijn of als ik pissed ben hihi...maar ik heb zowieso weinig last van horrormoontjes...heb teveel testosteron volgens mij.... Is bevestigd in de show: Echt waar?! zaterdag...mannen kunnen beter in parkeren dan vrouwen ivm testosteron...mijn man kan het ook goed, maar ik kan het beter hihi (geen velgen beschadigen enz), dus gooi ik t daar maar op . @Collo, hihi...straks samen met Gimena zwanger??!?! Tot 14 tellen is toch niet zo moeilijk? Hahaha...wel met de nodige biertjes hahaa...arme schat! Hoop dat t los loopt, tenzij je stiekem toch wel heeeeeeeeeeel graag wilt! @Lotte, hoe was de film?! Vandaag gaat de oudste weer naar school...2 weken vrij gehad...vanmiddag weer zwemles...ach ja...
Poohbeer tja, na de vakantie gaat het leven gewoon door Ja, hij smste om 3 uur al dat ze de haven uit gingen.. meestal is dat normaal pas rond 8uur, dan kon ie nog even bellen maar helaas vandaag niet heeft nu geen bereik meer denk ik
Goedemorgen!! @Collo..dacht ook dat ik wat gemist had, maar je bent inderdaad om je vruchtbare dagen aan het klussen. Denk dat ik dat ook ga doen. Ik ben me aan het verdiepen in allerlei vormen van anticonceptie en was er over uit dat ik ging voor de prikpil. Maar de arts had me dus even niet verteld dat er een mogelijkheid is dat na het stoppen met de prikpil het dus een jaar kan duren voordat je cyclus weer op gang is. Dat vind ik dus een beetje lang. M'n cyclus is nu weer zo regelmatig dat ik ook precies weet wanneer m'n ei is. Ik voel hem nu zelfs, wat ik voor de zwangerschap niet had. @eten...Milan lust echt alles wat ik maak!!! Van de week courgette gemaakt en gisteren een fruithapje met banaan, appel en nectarine...hij weet niet hoe snel hij het op moet eten!! Hij heeft het hapje nog niet weggewerkt of z'n snavel staat al weer wagenwijd open..hihi. Vanavond maar weer bruine bonen laten weken en dan morgen bruine bonen met appel.
Ach, het weekend trouwens iets meegemaakt...moest er achteraf zo om lachen. Ik krijg op zaterdag altijd hulp in de huishouding. Zij neemt dan ook haar kindje mee, dat is een paar weken jonger dan Milan. Maar hij is echt een stuk kleiner en teerder om te zien dan Milan. Die twee liggen dan vaak samen in de box. Omdat Milan nu echt het draaien volop heeft uitgevonden, ging ik er eventjes bij staan om te kijken wat hij zou doen. Dus Milan draait inderdaad op z'n zij en wil Alfonso (andere baby) aaien, maar doet dat natuurlijk erg onhandig en grijpt Alfonso midden in z'n oog. Het ging allemaal zo snel, dat ik te laat was om z'n handje weg te halen. Alfonso begint te huilen en ik pak Milan z'n handje en haal hem uit Alfonso z'n oog, maar tegelijkertijd was ik natuurlijk geschrokken, dus Milan kijkt naar m'n gezicht en trekt ineens een pruillip en begint luid te snikken. Ach het was zo zielig!!!!!!!! Maar ik moest zo lachen om dat koppie van hem...als ik er weer aan denk schiet ik weer in de lach. Hij was gewoon geschrokken van me....heb hem maar meteen lekker geknuffeld.
@collo, spannend @Roeltje, ik vind het echt knap van je hoor dat je alles zo alleen doet doordeweeks! @Hormonen, ik huil overal om, voor de rest valt het wel mee geloof ik. @voeding, hier met de wortel begonnen, 3 dagen gegeven, welke groente zal ik nu mee beginnen? Hoelang duurde het trouwens bij jullie voordat ze het happen goed door beginnen te krijgen? Hier gaat zeker 1/3e er nog uit! @Chicken, dat is idd schattig haha, dan zijn het echt al hele mensjes he, als ze zien dat je schrikt enzo. Als ik tegen Boaz zeg 'goed zo!' dan glundert hij helemaal, hij weet dan echt dat hij een complimentje krijgt. En verder ben ik heerlijk trots haha, hij kan sinds vanochtend ineens ook van de buik naar de rug draaien, hij zat het dagen te proberen, en vanochtend op ons bed ineens heel fanatiek te rollen, en nu ook in de box én, de laatste twee nachten gaan ook hartstikke goed. Hij krijgt om 7 uur een voeding, we maken hem niet meer wakker om 11, hij is nu 2 keer zelf wakker geworden om 2 uur en dan krijgt ie een papvoeding, en al 2 keer werd hij vrolijk kletsend wakker om half 8. Dat is natuurlijk 100 keer beter dan 5 tot 15 keer eruit Verder strekt hij zijn armpjes uit als hij opgepakt wil worden, dat vind ik zo aandoenlijk, en hij is zo vrolijk, altijd lachen. Echt, ik word elke dag nog meer verliefd haha. Bekijk bijlage 72329
@mroos...haha...leuke foto's! Oh erg he, net als je denkt dat je niet nog verliefder kan worden, dan is het toch zo!! Heerlijk gevoel he! Ik ben na de wortel overgegaan op spercieboontjes, erg lekker. Het happen duurde wel even voordat het echt goed ging. Ze duwen nog een beetje met hun tong het eten er uit. Maar nu gaat het goed zonder knoeien. Denk dat het twee weekjes ofzo geduurd heeft..
@Chicken, ach gossie...hij is natuurlijk gewend om gezellig te kijken en kwebbelen...jij verbaasd hij verbaasd...arme schat! Mijn schoonzus ging Lotus een keer uit bed halen...zodra zij boven het ledikant hing zette Lotus het op een krijssen...hahaha...eng zeker ... Hang hier net boven de box met een stuk brood in mijn hand, dame lag te krijssen op haar buik, draai ik haar terug en praat tegen haar...zit ze enkel naar mijn brood te staren! Haha...geen interesse in mama! @Mroos, zo'n lieve foto vind ik dat van Boaz op de bank...heerlijk! Als ik het zo hoor is Lotus maar een luie donder ...wist ik al...heeft ze van papa...LOL
Mroos Amy kan ook nog steeds niet goed happen hoor. Ik probeer tijdens de hapjes haar tongetje een beetje naar beneden te duwen anders schuift alles via haar bovenlip van het lepeltje af. Toch gaat het steeds ietsje beter en ze krijgt van mij grote complimenten als ze haar mondje open doet. Lieve spam trouwens... Chicken Had ook met de gynaecoloog overlegd en zag geen enkele AC die voor relatief korte periode geschikt was, dus maar zo besloten. Maar dan krijg je af en toe dus wel spannendere maanden Misschien dan voor alle zekerheid maar alvast weer aan het foliumzuur? Maarja, dan is het natuurlijk echt de goden verzoeken...
mroos lieve foto's!! Hier gaat het vaak nog niet helemaal goed hoor? maar hij krijgt het nu aardig door... hij duwt met zijn tongetje idd nog veel uit, zeker na de helft ofzo Chicken haha.. Kan gebeuren natuurlijk, maar fijn is het niet wel aandoenlijk Lenn en ik zijn in staking vandaag8) hij ligt nu klaarwakker naast me in bed en ik ga er voorlopig nog niet uit (oke om 10 uur, want dat moet hij fruithapje)
Amy heeft sinds gisteravond weer zo'n enorme hoestbuien, is echt zielig. Nu ligt ze ook alweer een half uur te blaffen in haar slaap. Als we terug in nl zijn toch maar even naar de ha want dit duurt nu echt al weken. Pooh Hier nog zo'n meid geobsedeerd door eten en nog steeds te lui om zich om te rollen. Leg ik haar op haar buik dan gaat ze of op haar handje liggen sabbelen of ze begint keihard te gillen....meiden..... Roeltje Ach, dan mag je lekker nog even blijven liggen. Hier is het geen lol om in bed te blijven liggen. Bedden zijn keihard en ben van thuis enorm zachte matras gewend.
@Riti waar heb ik geen last van hahaha nee het valt mee denk ik wel indd makkelijker janken om alles maar ook sneller boos worden. En me gewoon nog niet mezelf voelen. @roeltje hier nog een man die blij is als hij kan gaan werken,en helaas heeft ie alleen nog part time werk dus die heeft het soms zwaar te verduren. Maar heb respect voor je hou je het allemaal alleen doet!!!!! @lotte was het wat de film? @sanka in het begin had ik dat ook dat ik twijfelde over dingen,maar toen ik van het kastje naar de muur werd gestuurd met de kleine die zich helemaal had opengekrabt was ik het beu! ik vertrouw tegenwoordig wel op mijn gevoel @collo spannend dan over 2 weken en wat leuk met een zonnebrilletje,ben benieuwd naar de foto! stuur je een beetje zon hierheen Hoesten pfff hier nog een die weken heeft gehoest! zo zielig gewoon. Idd even langs de ha gaan. @poohbeer hihi heb het toevallig gezien! nou ik behoor qua inparkeren echt tot de vrouwen groep vakantie weer voorbij,bleg vind de eerste dagen altijd weer zo inkomen! bij ons op t kdv waar ik werk was het de afgelopen weken rustig,zal na vandaag wel weer voorbij zijn @chicken wat fijn dat milan alles lekker vind! ooo zo aandoenlijk zon pruillipje..... @mroos wat een kanjer!!!!!! Zo manlief nog even uit bed helpen,is het weekend door zijn rug gegaan en zo erg dat hij niet eens zelf uit bed kan,en geloof me dat is niet voor hem,hij wil altijd alles zelf doen!!! En dan vanmiddag een paar uurtjes aan t werk